2007-11-25, 17:33
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
...kvicksilverbrytaren...
???
Citera
2007-11-25, 18:11
Medlem
jumpcuts avatar
Jag såg precis att Getaway in Stockholm 8 finns ute som torrent. Hur funkar det, femman är väl inte släppt än ens?

Nu blir jag alldeles förvirrad... Hjälp!
Citera
2007-11-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag såg precis att Getaway in Stockholm 8 finns ute som torrent. Hur funkar det, femman är väl inte släppt än ens?

Du har blandat ihop Getaway in Stockholm med Ghostrider.
Citera
2007-11-25, 18:43
Medlem
Citat:

Fel tråd, men det släpps en ny film varje år. Du har alltså legat i ide i ett antal år.
Citera
2007-11-25, 19:03
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morris
Du har blandat ihop Getaway in Stockholm med Ghostrider.

Den där smileyn räcker inte på långa vägar. Gud så jag skäms. Det är helt otroligt... Haha, den där kommer förfölja mig länge...
Citera
2007-11-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
???
Gissar att det sitter en brytare med kvicksilver i som bryter tändningen om hojan lutar för mycket uppåt.

Du vet som på gamla Volvo tex, där har de såna som brytare för huvbelysning, så när man öppnar huven tänds lampan.
Citera
2007-11-25, 21:40
Medlem
Citat:

Vad jag förstår har GR gänget redan halkat efter ett år, de gav inte ut nåt 06 alls, trots förbeställningar.

Antingen har de inget att visa eller så är det andra problem, siten har varit nere mycket med.

Vet inet vad de menar med "back to basic", jag hoppas inte det innebär Uppsala run igen i oändlighet.
Citera
2007-11-25, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Vad jag förstår har GR gänget redan halkat efter ett år, de gav inte ut nåt 06 alls, trots förbeställningar.

Antingen har de inget att visa eller så är det andra problem, siten har varit nere mycket med.

Vet inet vad de menar med "back to basic", jag hoppas inte det innebär Uppsala run igen i oändlighet.

Sett upplägget som faktiskt verkar riktigt bra!!

Anledningarna till förseningen på nu ett år är många som legat utanför Team GR's kontrol - dock verkar allt detta löst varför nu GR5 kommer ut i mitten av december!!

Och "Nezan", tyvärr för dig så kommer den absolut sista Uppsala körningen i GR5 - dock inget som egentligen spelar någon roll då det varkar finnas MYCKET annat material både i from av GR samt sjukt bra bonus material med diverse världsrekord mm!!

Eller vad säger du (ni andra) om följande:
*Uppsala run 3 1/2, not even a record attempt, just the way back home... (faster then ever or )
*Nürburgring attack... (BTG under 7.40??, BTG under 7.30??, BTG under 7.20?? )
*Hayabusa fun... (årets mest efterlängtade mc film där det slås ett oslagbart fortkörnings rekord i Sverige)
*Jump the Hornsgatan...
*GIS2 - Ghostrider In Subaru 2, the hardcore version... (som får GIS körningarna att framstå som olika uppkörningar för KK)
*The Swedish Police murder attempt on Ghostrider... (behövs det sägas mer!!)
*Police chases
+more GR scenes (där det riktiga GIS teamet visar sin riktiga sida) incl some really great bonus material from different motor events in both Sweden and Europe!!

Pinsamt och oförklarligt är det dock att webbsidan legat nere - ny på G!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-25, 22:07
Medlem
SnuskigGubbes avatar
men är det inte ghostrider som kör bilarna o mcn
så har ja fattat det som,nu tänker min onyktra hjärna som alldrig förr ska ni veta
Citera
2007-11-25, 22:12
Medlem
Jag får säga att jag föredrar "pojkstrecken" med att släpa runt diverse knäppsnutar kring rondeller, eller burna förbi slottet osv över vansinnesåkningar, de är sällan så farliga.

Jag vill gärna se en Ringentid på 7.20, det käns nästintill omöjligt med hoj.
Har GR då kört hela varvet, eller är det turistvarv med tilhörande svänga in o betala vid bomen?

Visserligen är det gamla rekordet med en RC30 på 7.49 gamalt nu, hojarna har blivit bättre, det handlar väl om förarna blivit mer galna kanske.

Världsrekord är alltid intressant.
Citera
2007-11-25, 22:52
Medlem
toca1s avatar
Jag hoppas att det här stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
Sett upplägget som faktiskt verkar riktigt bra!!

Anledningarna till förseningen på nu ett år är många som legat utanför Team GR's kontrol - dock verkar allt detta löst varför nu GR5 kommer ut i mitten av december!!

Och "Nezan", tyvärr för dig så kommer den absolut sista Uppsala körningen i GR5 - dock inget som egentligen spelar någon roll då det varkar finnas MYCKET annat material både i from av GR samt sjukt bra bonus material med diverse världsrekord mm!!

Eller vad säger du (ni andra) om följande:
*Uppsala run 3 1/2, not even a record attempt, just the way back home... (faster then ever or )
*Nürburgring attack... (BTG under 7.40??, BTG under 7.30??, BTG under 7.20?? )
*Hayabusa fun... (årets mest efterlängtade mc film där det slås ett oslagbart fortkörnings rekord i Sverige)
*Jump the Hornsgatan...
*GIS2 - Ghostrider In Subaru 2, the hardcore version... (som får GIS körningarna att framstå som olika uppkörningar för KK)
*The Swedish Police murder attempt on Ghostrider... (behövs det sägas mer!!)
*Police chases
+more GR scenes (där det riktiga GIS teamet visar sin riktiga sida) incl some really great bonus material from different motor events in both Sweden and Europe!!

Pinsamt och oförklarligt är det dock att webbsidan legat nere - ny på G!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-26, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toca1
Jag hoppas att det här stämmer.

Stämmer till 100%

Kommer tydligen dessutom en riktigt rolig filmsnutt i GR5 som svar på MrQ & Team GIS användande av GHOST RIDER loggan bak på Tokans rygg när han wobblar fram på minimoton - något jag verkligen hoppas stämmer!!

/Fürstenhoff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in