• 1
  • 2
2011-03-01, 22:42
Medlem
RedCrabs avatar
Hur komplicerat är det? Tänk dig att ha en 65-70 kg kvinna längst uppe i hytten och ska göka, hytten du bor på har fyra sängar och vi alla vet hur jävla tajt det är.

Ni som har åkt med 2-3 polare, hur fan hade ni sex på hytten?
Citera
2011-03-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Ni som har åkt med 2-3 polare, hur fan hade ni sex på hytten?

Du menar väl, hur många?
Citera
Medlem
Grobbelaars avatar
Satte på fanskapen i deras hytt.
Citera
Medlem
-charliesheens avatar
vem fan pippar en 70 kg kvinna?
Citera
2011-03-01, 22:47
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
vem fan pippar en 70 kg kvinna?

Vem fan går o lägger sig på en 24h kryss! Man har ju hytten som knullplats under resan!
Citera
2011-03-01, 22:47
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Du menar väl, hur många?

Tala om missledande, men alltså hur hade era polarna i hytten sex med brudarna?
Citera
2011-03-01, 23:02
Medlem
Powens avatar
Kanske inte är så troligt att man går och knullar när folket ligger och sover i hytten? Kan tänka mig att man skulle gå iväg när tex kompisarna sitter i baren.
Citera
2011-03-01, 23:16
Medlem
Jag och en hyttkompis tog med varsinn brud ner till hytten och började hålla på.
Kompisen däckar och hans tjej drar, medan jag börjar ha sex med min, när polaren ligger i kojen bredvid däckad .

Det var så sjukt bökigt och trångt för sängen ovanför mig var nedfälld, där jag trodde ytterligare en hyttmedlem (visade sig i efterhand att sängen hade varit tom, så nerfälld och förstörde mitt sex helt i onödan.. ).
Iallafall låg vi och gjorde så gott vi kunde, men det slutade med att vi inte fick något "avslut" om man säger så..
Fulla, varmt som fan, trångt.. men ligga är väl alltid ligga?

De sista 2 hyttmedlemmarna hade hållt sig till andra kojar och däckat/sovit där, uppskattades av mig såklart!
Citera
2011-03-01, 23:21
Medlem
Whafrockings avatar
Jag var iofs aspackad när jag hade sex i en sån där liten säng men det gick ganska bra ändå. Blev typ bara missionären men det dög väl. Annars så kan man alltid gå ner till bildäck och ha sex i trappen, det är inte lika bökigt.

Edit: Och ang. att det är massa andra i hytten vet jag faktiskt inte hur vi löste. Antar att vi bara hade tur att ingen kom in när vi dunkade loss.
Citera
2011-03-01, 23:27
Medlem
Kalmantos avatar
Man får väl snacka med polarna och komma överens om att den som får napp får va ifred. Då kan man nyttja hytten bättre... Om flera får napp och man måste hålla på i var sin koj lite diskret så är det ju så klart tråkigare men vill man så kan man.
Citera
2011-03-01, 23:59
Medlem
Loxuss avatar
Dubbelsäng
Citera
2011-03-04, 18:13
Medlem
underneathmes avatar
Sked och missionären är väl enklast, speciellt om översängen är nedfälld..

Sen om tre andra ligger däckade i varsin säng spelar la ingen roll?
Man får vara tyst helt enkelt och smita iväg innan dom vaknar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in