• 5
  • 6
2022-09-20, 14:16
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Hur komplicerat är det? Tänk dig att ha en 65-70 kg kvinna längst uppe i hytten och ska göka, hytten du bor på har fyra sängar och vi alla vet hur jävla tajt det är.

Ni som har åkt med 2-3 polare, hur fan hade ni sex på hytten?

Jag åkte 2004 till Tallinn med ett av mina ex, vi var ihop då å vi hade en liten tvåbäddshytt. vi hade väskorna å saker i den ena bädden å sov i den andra, eller sov å sov vi knullade väl mest. Det var lugnt väder så det gick friktionsfritt. Fast lite sjösjuk var jag då vi kommit hem eller bara jävligt bakfull. Men det blev en lyckad resa ändå för jag tycker egentligen inte om att åka färja.
Citera
2022-09-20, 15:43
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
12 poängare? faan va du ljuger. Det är bara B-band om bord och visst kan en och annan sångerska vara snygg men 12 poängare? bara töntigt skryt

Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded
Eller så tar man 12-poängaren som var sångerska i bandet ombord på båten, hon hade egen hytt.

Kicki Danielsson?
Citera
2022-09-20, 16:22
Medlem
halaltarzans avatar
Men det kan väl ha sina fördelar att det är trånga hytter också. Hängde med en brud och hennes väninna till deras hytt, vi i underbingen och väninnan i överbingen. När jag var klar och kommer ut från muggen efter att ha vaskat av mig så snarkas det ordentligt i underbingen, däremot var väninnan i överbingen vaken och bara låg och tittade på mig. Klättrade upp till henne och efter att ha legat och lyssnat så var hon sjöblöt, så det blev att sätta på henne också.
Citera
2022-09-30, 01:15
Medlem
Jag brukar boka hytt med dubbelsäng i hopp om lycklig resa. Även om man inte får ligga så är det ändå värt det.
Citera
2024-08-29, 07:40
Medlem
Dimpens avatar
Vi bokar alltid hytt med dubbelsäng. Inte vill vi sova i tre varsina sängar. Blir trångt och bökigt att ha sex då
Citera
2024-11-12, 20:14
Medlem
Äts o dricks orrdentligt på kryssningar... Över rekommenderat intag på 2500 kcal. Dom äter säkert 3500 kcal per dag. Klart dom har energi att knulla
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in