Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-04, 22:01
Medlem
What happens on the boat, stays on the boat....
Citera
2011-03-14, 15:06
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
What happens on the boat, stays on the boat....

om du inte får en könssjukdom på köpet, för denn får du med dig hem hahaha
Citera
2011-03-14, 15:07
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Hur komplicerat är det? Tänk dig att ha en 65-70 kg kvinna längst uppe i hytten och ska göka, hytten du bor på har fyra sängar och vi alla vet hur jävla tajt det är.

Ni som har åkt med 2-3 polare, hur fan hade ni sex på hytten?

jag bokar alltid en extra hytt. är medlem i både vikingline och slijas klubbar. Får på så sätt hytter billigt eller gratis. Så jag brukar boka en extra hytt när jag ändå håller på. Perfekt att kunna dra sig tillbaka om man vill vara i fred eller om man hittar knulla. rekomenderas
Citera
2011-03-14, 16:07
Medlem
Fizzbitchs avatar
Enkelt svar. På toaletten!
Citera
2011-03-14, 18:08
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Varsina sängar.
Citera
2011-03-14, 18:38
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Eller så tar man 12-poängaren som var sångerska i bandet ombord på båten, hon hade egen hytt.
Citera
2011-03-15, 03:12
Medlem
Kör hårt skitsamma om dom märker att ni gökar, får väl förfan hålla er under täcket, eller ?
Citera
2011-03-15, 09:08
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded
Eller så tar man 12-poängaren som var sångerska i bandet ombord på båten, hon hade egen hytt.

12 poängare? faan va du ljuger. Det är bara B-band om bord och visst kan en och annan sångerska vara snygg men 12 poängare? bara töntigt skryt
Citera
2011-03-15, 12:24
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
jag bokar alltid en extra hytt. är medlem i både vikingline och slijas klubbar. Får på så sätt hytter billigt eller gratis. Så jag brukar boka en extra hytt när jag ändå håller på. Perfekt att kunna dra sig tillbaka om man vill vara i fred eller om man hittar knulla. rekomenderas
Jag hoppas du driver. Så om det är 3 polare + du som ska iväg på en kryssning bokar du alltså en TILL hytt? Hur förklarar du det för polarna då? "Nej, den hytten ska jag ha att knulla i!"?
Är väll bättre vara 2 i varje hytt istället då, eller?
Citera
2011-03-15, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Du menar väl, hur många?
Hur många hade ni sex på hytten?
Citera
2011-03-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag hoppas du driver. Så om det är 3 polare + du som ska iväg på en kryssning bokar du alltså en TILL hytt? Hur förklarar du det för polarna då? "Nej, den hytten ska jag ha att knulla i!"?
Är väll bättre vara 2 i varje hytt istället då, eller?

han behöver väl inte förklara någonting. Han bokar den bara och använder den om han hittar någon tjej, varför ska polarna behöva veta det?
Citera
2011-03-15, 23:13
Medlem
tjohos avatar
Bakifrån, hon med armbågarna lutade vid fönstret och stod och tittade ut på ett mötande skepp.
Man blir ju lite nyfiken på om någon hann se vår uppvisning men sannolikheten är väl liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in