• 1
  • 2
2011-03-01, 21:00
Medlem
Tjena!

Jag vet inte något annat ämne som denna tråd skulle passa bättre så det fick bli här, känn er fria att flytta den.

Jo somsagt, jag har sett en grej som heter e-cigaretts, finns på sajter som dealelxtreme.com och likn.

Undrar bara hur de är och ifall någon testat och vad ni isåfall tycker om smaken m.m.

MVH
Citera
2011-03-01, 21:05
Medlem
the_c00l_guys avatar
Vad är det för något?
Ecstasy som cigg eller?
Citera
2011-03-01, 21:08
Medlem
Intressantidiots avatar
Dom elektroniska cigaretterna va? Tror verkligen dom kommer floppa, finns det äns nikotin i dom?
Citera
2011-03-01, 21:09
Medlem
nej detta handlar om cigaretter, det är iofs lite "lättare" droger så tänkte att det gick bra som drog-ämne, nej finns lite info om dom på google, de är till för att sluta röka
Citera
2011-03-01, 21:10
Medlem
ja det finns olika mängder, http://www.e-cig.com/shopping/shopco...p?type=density
Citera
2011-03-01, 21:13
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marius94
nej detta handlar om cigaretter, det är iofs lite "lättare" droger så tänkte att det gick bra som drog-ämne, nej finns lite info om dom på google, de är till för att sluta röka
Finns många som lagt upp videor + recensioner på youtube.
Jag tror också det kommer bli en flopp, men det verkar vara en bra idé för de som inte vill röka längre. Det finns ju en fet smygreklam för dessa cigaretter i filmen "The Tourist".
Citera
2011-03-01, 21:15
Medlem
bloodies avatar
Jag har en OneCig, nästintill precis samma grej som E-cigarettes och den funkar klockrent. Kostade 350 kronor då fick jag ett paket med 5 filter om jag inte mins fel, ciggen och en usp laddare till den, man laddar alltså cigaretten i datorn. Den har ett antal timmar batteritid, kommer inte exakt ihåg hur många. Ett filter skall tydligen motsvara cirka 5 cigaretter.. men så är det inte riktigt, max 2. Rolig grej, helt lukt fritt kan sitta inomhus utan problem och röka det blir tjock rök lite liknande vattenpipa. Min OneCig hade ingen tobak vet faktiskt inte ifall det finns med tobak, är nog mer skapta för att folk skall sluta röka tobak. http://onecig.com/
Citera
2011-03-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodie
Jag har en OneCig, nästintill precis samma grej som E-cigarettes och den funkar klockrent. Kostade 350 kronor då fick jag ett paket med 5 filter om jag inte mins fel, ciggen och en usp laddare till den, man laddar alltså cigaretten i datorn. Den har ett antal timmar batteritid, kommer inte exakt ihåg hur många. Ett filter skall tydligen motsvara cirka 5 cigaretter.. men så är det inte riktigt, max 2. Rolig grej, helt lukt fritt kan sitta inomhus utan problem och röka det blir tjock rök lite liknande vattenpipa. Min OneCig hade ingen tobak vet faktiskt inte ifall det finns med tobak, är nog mer skapta för att folk skall sluta röka tobak. http://onecig.com/

okej så röken luktar ingenting? vad tycker du om smaken?
Citera
2011-03-01, 21:23
Medlem
bloodies avatar
Citat:
okej så röken luktar ingenting? vad tycker du om smaken?
Lite plastigt kanske, inte direkt jätte likt vanliga cigaretter. Men jag tycker att det smakar bra
Citera
2011-03-01, 21:31
Medlem
okej, får bli en sån snart då
Citera
2011-03-03, 17:48
Bannlyst
Citat:
Tjena!

Jag vet inte något annat ämne som denna tråd skulle passa bättre så det fick bli här, känn er fria att flytta den.

Jo somsagt, jag har sett en grej som heter e-cigaretts, finns på sajter som dealelxtreme.com och likn.

Undrar bara hur de är och ifall någon testat och vad ni isåfall tycker om smaken m.m.

MVH

Vet du vad e-cigg är eller? det är cigaretter man köper på internet för dubbla priset
Citera
2011-03-04, 20:14
Medlem
kaspens avatar
Jag ar ett jattefan av e-cigg. Dom ar helt underbara.

Fordelar;

Oandligt mycket billigare.
Man dor inte av dom.
Dom luktar inte.
Man kan roka overallt.
Dom ar inte direkt ohalsosamma
Man tappar inte konditionen
Man tappar inte lukt/smaksinne.

Nackdel; man slutar inte roka med dom. Man ar fortfarande beroende av nikotin. Skulle laddaren ta slut blir det latt att man koper cigg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in