2012-02-14, 22:27
Medlem
Cookis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elanin
Den vita världen har gjort resten utav världen framgångsrik, inbilla dig inte något annat.
Intressant att du säger så. Då kan du förklara varför det fortfarande finns svältande barn , fattigdom och klassklyftor?.
Citera
2012-02-14, 22:30
Medlem
WBHKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooki
Så går det när man koloniserar och förstör flera länders möjlighet att bli framgångsrika I-länder.
Vet ni vad det kallas , pussgurkor?.: Evilgrin39:
Karma.
Snarare tar tillvara på kontinentens resurser som infödingarna inte tagit tillvara på under alla de tusentals år dem bott där. För alla människor är väl lika? Därför har till och med afrikanerna tjänat några tusen år, innan Europa blev beboeligt.
Fast det är väl roligare att bo i en bajshydda ute i någon öken, eller i en koja i den djupaste djungel, och slå ihjäl andra stammar för att någon snodde en banan. Istället för att utvecklas som ras.

Nej, ta du din jävla karma & kör upp den i röven, jävla hippie.

Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa
Det verkar vara kaotiskt i Paris. Multikulturen kräver ständigt nya offer. En afrikansk man sexattackerar vita franska kvinnor i tunnelbanan. Han försöker t om våldta en kvinna mitt bland alla andra. Det mest djuriska jag nånsin sett

http://www.liveleak.com/view?i=c67_1329175189
Hemskt att se, att ingen gör något istället för att springa iväg eller stanna & kolla på. Tänker mest på den sista sekvensen.

(edit)
Citat:
Intressant att du säger så. Då kan du förklara varför det fortfarande finns svältande barn , fattigdom och klassklyftor?.
Det har alltid funnits fattigdom, klassklyftor och svält i världen. Eller du kanske tror att alla fick begravas i pyramider, äta sig feta under 1700-talets Frankrike t.ex.?

Skillnaden är att, nu får du reda på att det finns i världen.
Senast redigerad av WBHK 2012-02-14 kl. 22:34.
Citera
2012-02-14, 22:40
Medlem
French police avoid near lynching by muslim youth, flee"muslim"zone. DRM Ireland http://www.youtube.com/watch?v=x2TArjNeqzw

Hela Europa är förlorad. Våra makthavare vågar inte se verkligheten i ögonen och nu är det alldeles för sent att ändra situationen.
Citera
2012-02-14, 23:29
Medlem
Elanins avatar
Citat:

Därför vita har slutat vara de som de var födda till att vara. Många delar utav Afrika har det sämre idag än när de var kolonier. Protektorat blev biståndsprojekt (vilket har gått åt helvete). Det finns dock vissa ljuspunkter att man börjar satsa på hand-in-hand verksamhet dock, Percy Barnevik ska ha en eloge för det.

Klasskillnader utav olika slag kommer och har alltid att existera. Även om det finns vissa projekt skapade utav.. vita människor såklart så som Twin Oaks och liknande egalitära samhällen. Jag ställer mig dock tveksam till att dessa skulle vara någon form utav utopi dock...
Citera
2012-02-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HK52
French police avoid near lynching by muslim youth, flee"muslim"zone. DRM Ireland http://www.youtube.com/watch?v=x2TArjNeqzw

Hela Europa är förlorad. Våra makthavare vågar inte se verkligheten i ögonen och nu är det alldeles för sent att ändra situationen.

Nej, det är verkligen inte försent. Inget är förlorat än. Vi kommer ta tillbaka våra städer och våra länder, det är jag övertygad om.
Citera
2012-05-18, 13:34
Medlem
Bratagurras avatar
Jag var där för ett tag sen också. Jag blev helt förtvivlad och förbannad på samma gång! Alla ni som ska åka till Paris, glöm bort den typiska franska kulturen. Det är negrer/araber överallt. I förorterna (som jag besökte) var det skitigt, vidrigt, fattigt och som om det hade varit i Somalia ungefär. Vidriga skitstad. Jag förstår inte hur fransmännen kan ha sabbat så mycket för sig själva. Så destruktivt. Blir illamående. Fy fan. Aldrig mer Paris.
Of topic, Nice och Marseille är likadana.
Citera
2012-05-18, 14:00
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratagurra
Jag var där för ett tag sen också. Jag blev helt förtvivlad och förbannad på samma gång! Alla ni som ska åka till Paris, glöm bort den typiska franska kulturen. Det är negrer/araber överallt. I förorterna (som jag besökte) var det skitigt, vidrigt, fattigt och som om det hade varit i Somalia ungefär. Vidriga skitstad. Jag förstår inte hur fransmännen kan ha sabbat så mycket för sig själva. Så destruktivt. Blir illamående. Fy fan. Aldrig mer Paris.

Le Pen fick ju närmare 18% i valets första omgång så nog är det många fransmän som är emot allt vad Frankrike har blivit. I övrigt är det väl som i Sverige; den stora majoriteten kommer inte riktigt i kontakt med mångkulturens negativa sidor.
Citera
2012-05-18, 14:22
Medlem
KapabelApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratagurra

Hela Europa kommer i framtiden endast bestå av negrer/araber. Det är multikultur det enligt vurmarna! Du åker till Frankrike i hopp om att få ta del av lite fransk kultur, men det enda du möts av är negrer och araber. Det finns snart ingen fransk, holländsk, tysk, spansk, grekisk, skandinavisk, italiensk eller belgisk kultur kvar alls. Allt kommer bytas ut med negrer och araber. Allt!

Multikulturalismen är den värsta extremismen vi nånsin drabbats av i hela Europas historia!
Citera
2012-05-18, 15:06
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Så går det när man koloniserar och förstör flera länders möjlighet att bli framgångsrika I-länder.
Vet ni vad det kallas , pussgurkor?.: Evilgrin39:
Karma.

Karma? Det var ju fransmännen(läs etablissemanget och storfinansen) som tillät djuren att invadera.
Mycket irrationellt när kolonierna körde ut fransmännen att därefter möjliggöra för deras medborgare att immigrera, de borde ha stängt gränsen helt.

Om nomenklaturan inte skulle visa sig ha en ondsint agenda att sabotera de lägre klassernas möjlighet att nå högre än att vara en simpel slavklass, så undrar man hur ologiskt de tänker i allmänhet.
Citera
2012-05-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa
Hela Europa kommer i framtiden endast bestå av negrer/araber. Det är multikultur det enligt vurmarna! Du åker till Frankrike i hopp om att få ta del av lite fransk kultur, men det enda du möts av är negrer och araber. Det finns snart ingen fransk, holländsk, tysk, spansk, grekisk, skandinavisk, italiensk eller belgisk kultur kvar alls. Allt kommer bytas ut med negrer och araber. Allt!

Multikulturalismen är den värsta extremismen vi nånsin drabbats av i hela Europas historia!
Jag var nyligen tillbaka i Paris och råkade gå av på en métrostation där det var 100 procent negrer, bara tjärpytsar, kolsäckar överallt. Den andra delar av stan är dock betydligt vitare och riktigt trevliga. Den som åker till Paris för att se Frankrike och tala riktig franska blir dock besviken. För övrigt är det precis samma sak i Bryssel där jag också har arbetat en del. Frankrike och Belgien är förlorade nu.
Citera
2012-06-17, 15:38
Medlem
ZhongNanHais avatar
första gången jag var i paris var på mitten av 90 talet. då var jag förvisso ganska ung, början av tonåren, men jag har absolut inget minne av att paris var fyllt av svarta. jag har en känsla att jag borde ha kommit ihåg det eftersom vid den tiden fanns det inga svarta i den staden i sverige jag bodde.

Nu senast jag var där hade staden förändrats drastiskt. jag besökte bl.a. det "pitoreska" Montmatre (om du förväntar dig något i stil med Amelie från Montmatre lär du bli besviken). Vita var i kraftig minoritet (förutom framför själva sacre cour, själva turistmålet som såklart var fyllt av västerlänska och asiatiska turister). Inne på Gare du nord stationen sågs ett fåtal vita, araber och asiater i ett hav av svarta. Det är möjligt att montmatre är lite mer mångkulturellt än andra innerstadsområden, men baserat på all tunnelbana jag åkte så skulle jag säga att snittet, utan överdrift lär ligga på 40% svarta (och än högre procent invandrare)

Visst utanför louvren, notre dame osv lyser(?) de svarta med sin frånvaro...men visst, paris är den förlorade staden

svarta=subsahara, nordafrikaner, mellanöstern och asiater ej medräknade.
Citera
2012-06-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
första gången jag var i paris var på mitten av 90 talet. då var jag förvisso ganska ung, början av tonåren, men jag har absolut inget minne av att paris var fyllt av svarta. jag har en känsla att jag borde ha kommit ihåg det eftersom vid den tiden fanns det inga svarta i den staden i sverige jag bodde.

Nu senast jag var där hade staden förändrats drastiskt. jag besökte bl.a. det "pitoreska" Montmatre (om du förväntar dig något i stil med Amelie från Montmatre lär du bli besviken). Vita var i kraftig minoritet (förutom framför själva sacre cour, själva turistmålet som såklart var fyllt av västerlänska och asiatiska turister). Inne på Gare du nord stationen sågs ett fåtal vita, araber och asiater i ett hav av svarta. Det är möjligt att montmatre är lite mer mångkulturellt än andra innerstadsområden, men baserat på all tunnelbana jag åkte så skulle jag säga att snittet, utan överdrift lär ligga på 40% svarta (och än högre procent invandrare)

Visst utanför louvren, notre dame osv lyser(?) de svarta med sin frånvaro...men visst, paris är den förlorade staden

svarta=subsahara, nordafrikaner, mellanöstern och asiater ej medräknade.

Stämmer nog, och att det skulle bli så här fanns det tydliga tecken på redan innan andra världskriget, om någon hade brytt sig om att titta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in