Jag kan hålla med att Paris har mest invandrare, dock är det en trevlig stad att promonera i. Men dessvärre är det mycket svarta, lite araber och andra invandrare där. Men allt beror på var du är någonstans. I de finare delarna är det lite mindre invandrare. Men vid Les Halles är inget trevligt ställe gick där i köpcentrumet med några och mitt framför ögon såg vi ett svart gäng tagna av polisen. Vissa områden i Paris är det endast svarta, råkade ta fel på bussen och skulle ha klivit av tidigare. Det enda man såg var svarta nästan och blev chockad först när jag såg att någon butik hette black någonting, men sen såg att de rörde sig svarta bara där. Sen RER-tågen kan jag hålla med är ingen trevlig upplevelse heller. När man åkte ut och var på Disneyland såg man förorterna som är mycket värre än Rosengård sönder slagna hus, brända hus och slitet. Dessutom är det jobbigt med alla försäljare som är svarta som vill sälja armband slänger sig nästan på en och försöker sätta på ett armband på armleden. Fast man inte vill, det är bara ignorera så går det bra. Har även varit i Strasbourg i Frankrike där var det lite mindre svarta än i Paris, men fortfarande mycket. Fast då med massa konstigt folk typ missbrukare som sover vid motoravfarten och på små gräsplättar i staden med tält. Kan rekommendera Berlin inte lika mycket invandrare där jag bodde när jag var där, bodde på Küfurstendamm då, var väldigt få. De mesta invandrarna som är turkar bor utanför Berlin.
det är nice.