Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Björn Söder ordnade just några promille till SD. Sen får folk säga vad de vill.
Fatta att en gruppledare gick ut och skyddade svenska 11-åringar mot ensamkommande på nationell teve...
Thats big.
Sen får man tycka vad man vill om det som hänt.
En fråga till de som kritiserar Söder:
Hur ofta sympatiserar svenska väljare med misstänkta sexbrottslingar?
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Hur ofta sympatiserar svenska väljare med misstänkta sexbrottslingar?
I princip ingen.
Det är ju knappast det som frågan handlar om. Det kan ju minsta lilla Sd:are helt utan utbildning räkna ut. Utom just du då.
Det kan vara den absolut dummaste frågeställningen i den här tråden. Och då duggar dom ändå tätt!
Visst plocka en rad ur mitt inlägg. Ta raden ur sitt sammanhang och försök få den att se konstig ut!
Men som flera efter mig har postat - inslaget var BRA för Söder och BRA för SD. Det är ett rent neutralt konstaterande som många verkar hålla med om.
Sen får du rycka en mening ur min post för att försöka få den att se dum ut. Men din lilla PK-skit-härskarteknik funkar inte på mig, och knappast på Flashback som helhet heller.
Jag vet otroligt mycket mer än dig om ensamkommande. Visa lite ödmjukhet inför kunskap, det skulle nog hjälpa dig i långa loppet.
Men att plocka ut en mening ur en post och sen försöka få alla att peka på den meningen och hålla med dig om att det är "den dummaste frågeställningen i tråden HÖHÖHÖ" blir bara pinsamt för dig.
Tro mig, jag försöker faktiskt hjälpa dig.
Det är en fullständigt relevant (om än retorisk) frågeställning i samband med Söders framträdande på bästa sändningstid. Den poängen fick han igenom och till syvende och sist så måste du hålla med honom, om än inte fullt ut.
För annars så tycker du faktiskt att vi får offra våra små flickor på mångkulturens altare.
Så enkelt är det ibland. Du måste välja att antingen driva frågan eller inte.