2011-03-02, 00:47
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Nu har jag inte följt det hela, men handlade de inte bara om lite "tafsande" som blev förstorat och förvrängt till något att likna våldtäckt. Vad jag vet så brukar inte media skriva speciellt mycket om sådana incidenter, om det nu var så vill säga.

Nja, orginalinfon på PI stämmer relativt väl. Sen skapades några youtubefilmer där det skreks att det handlade om gruppvåldtäkt vilket ju inte alls stämmer, samt att PI's orginalstory förvanskades av andra mer extrema sajter.

Nu blandar media (och PK-skitar på flashback) ihop de två.

Media svarar med att säga att det handlar om "strykningar på rygg och ben", även om Aftonbladet fann sig nödgade att gå in och editera in "rumpa" också några timmar senare.

Att media skriver fel, överdriver osv är väldigt vanligt. Så sent som härom veckan påstod DN att Assange stod ÅTALAD för TVÅ VÅLDTÄKTER vilket inte ändrades förrän jag och andra ringde in och påpekade det för dem (Assange är misstänkt men ej åtalad för en våldtäkt).

De som klagar på PI är hycklare helt enkelt.

Märk väl att media inte skrev något förrän NU-gänget varit och kastat 20 ägg på huset. Då skrev media.
Citera
2011-03-02, 00:58
Medlem
Citat:
Nu har jag inte följt det hela, men handlade de inte bara om lite "tafsande" som blev förstorat och förvrängt till något att likna våldtäckt. Vad jag vet så brukar inte media skriva speciellt mycket om sådana incidenter, om det nu var så vill säga.

Den sortens människor som du är något av det vidrigaste man kan tänka sig!
Att man går och tallar lite på småflickor är inte så farligt, det är till och med så harmlöst att du och dina löjliga moralruttna vänner ger er ut på "sanningskanpanjer" för att rentvå "barnens" goda namn. Ni ägnar inte flickorna en enda tanke förutom möjligen ett, "Jovisst, det kanske är tråkigt men---" Det är så vidrigt att man bara inte kan förstå hur det står till med er mentala hälsa.

Mår du bra?

Frågan är berättigad, för ni verkar vid det här laget vara totalt sinnesförvirrade. Jag har inte sett din sort reagera över formulering "strykt flickorna över ryggen" som missfosterna på blaskorna fantiserat ihop medans de onanerat över bilden av ett ruttnande Sverige.
Vem fan stryker en annan människa över ryggen?! Som någon påpekat i en annan tråden så är det väl något man gör med hundar och katter...

Din sort... skämmes din löjliga avkomma!
Citera
2011-03-02, 03:53
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Jag tycker faktiskt också 18 åriga invandrare har rätt att tafsa på 11-åringar.
Citera
2011-03-02, 06:53
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Nej, det har inte ändrats. Du läser uppenbarligen vad du vill. Att mammans definition på det som inträffat inte är det samma som rättväsendets är dock möjligt.
Beror väl också på hur åklagaren väljer att rubricera åtalet? I fallet med Ahmed Akileh så valde ju åklagaren att inte åtala för mord trots att han enligt Leif GW Persson kunnat det. Vad straffet blir beror på åtalet och jag är inte så säker på att svenskt åklagarväsende är immunt mot politiska påtryckningar, snarare tvärtom.
Citera
2011-03-02, 07:49
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Ja det var faktiskt bara lite tafsande på småflickor och misshandel av småpojkar, lugna ner er lite va!

Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Mm bara lite tafsande på 10-11 åriga småflickor och blåslagna småpojkar, men det är ju ett litet pris att få betala för att få hit alla goa gubbar o gummor som är yngre i fantasin än i verklighet.

Notera min sarkasm.

Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Nja, orginalinfon på PI stämmer relativt väl. Sen skapades några youtubefilmer där det skreks att det handlade om gruppvåldtäkt vilket ju inte alls stämmer, samt att PI's orginalstory förvanskades av andra mer extrema sajter.

Nu blandar media (och PK-skitar på flashback) ihop de två.

Media svarar med att säga att det handlar om "strykningar på rygg och ben", även om Aftonbladet fann sig nödgade att gå in och editera in "rumpa" också några timmar senare.

Att media skriver fel, överdriver osv är väldigt vanligt. Så sent som härom veckan påstod DN att Assange stod ÅTALAD för TVÅ VÅLDTÄKTER vilket inte ändrades förrän jag och andra ringde in och påpekade det för dem (Assange är misstänkt men ej åtalad för en våldtäkt).

De som klagar på PI är hycklare helt enkelt.

Märk väl att media inte skrev något förrän NU-gänget varit och kastat 20 ägg på huset. Då skrev media.

Citat:
Ursprungligen postat av Karldiel
Den sortens människor som du är något av det vidrigaste man kan tänka sig!
Att man går och tallar lite på småflickor är inte så farligt, det är till och med så harmlöst att du och dina löjliga moralruttna vänner ger er ut på "sanningskanpanjer" för att rentvå "barnens" goda namn. Ni ägnar inte flickorna en enda tanke förutom möjligen ett, "Jovisst, det kanske är tråkigt men---" Det är så vidrigt att man bara inte kan förstå hur det står till med er mentala hälsa.

Mår du bra?

Frågan är berättigad, för ni verkar vid det här laget vara totalt sinnesförvirrade. Jag har inte sett din sort reagera över formulering "strykt flickorna över ryggen" som missfosterna på blaskorna fantiserat ihop medans de onanerat över bilden av ett ruttnande Sverige.
Vem fan stryker en annan människa över ryggen?! Som någon påpekat i en annan tråden så är det väl något man gör med hundar och katter...

Din sort... skämmes din löjliga avkomma!

Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Jag tycker faktiskt också 18 åriga invandrare har rätt att tafsa på 11-åringar.
Vad jag försöker säga är att om det varit svenska killar i samma ålder som gjort de hade det ALDRIG blivit ett sådant här jippo, varken på nätet bland alla rassar eller i media (såsom PI, eftersom "gammalmedia" ändå inte uppmärksammar det), sånt här händer varje dag, vissa incidenter är mer alvarliga än andra. Det är inget som gör att vi ska starta en hets mot alla flyktingbarn.
Citera
2011-03-02, 08:14
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Helvete vad vidrig svensk media är som böjer sig bakåt för att förringa gärningsmännens handlingar och på nåt sätt försöker vrida det hela till nån slags rasistgrej. Det är fan dags för SVERIGE att ta tillbaks sin media nu, ty den ligger i fiendehand. Är inte det uppenbart för alla och envar?

Eller som en ung vän sa till mig häromdan: "För helvete, Ezzelino, vad innebär den här "metapolitiken" som det jiddras om egentligen, konkret? Försöker ni kyniska gamla avgrundsonda Kurganvålnader skapa en ny gudförbannad fittvärdegrund, eller vad handlar det om? Rör det sig om att upprätta svarta listor och förbereda kommunikation och logistik för den nödvändiga handgripliga uppgörelsen med de mest uppsåtligt ljugande och vilseledande som valt att sälja sig till Mammon och Bonnier och hata det svenska folket eller?"

"Ja du", svarade jag, "du är väl inne på en viktig aspekt av metapolitiken, näsvise spoling."

För snart ett halvsekel sedan kallade den minnesvärde dissidenten Jan Myrdal systemlojala journalister för horor, regelbundet i sina fortfarande läsvärda Skriftställningar. Saker och ting har blivit värre än när Myrdal var i sin krafts dagar. Murvlarna ha förråats, deras uppdragsgivare är mer desperata. Död åt det nordiska folkets dödsfiender!
Senast redigerad av Ezzelino 2011-03-02 kl. 08:26.
Citera
2011-03-02, 08:48
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Vad jag försöker säga är att om det varit svenska killar i samma ålder som gjort de hade det ALDRIG blivit ett sådant här jippo, varken på nätet bland alla rassar eller i media (såsom PI, eftersom "gammalmedia" ändå inte uppmärksammar det), sånt här händer varje dag, vissa incidenter är mer alvarliga än andra. Det är inget som gör att vi ska starta en hets mot alla flyktingbarn.

Öh, jag föreslår att du skyndar bort till I&I och läser några av trådarna som handlar om ensamkommande.

Allt är inte vad det verkar.

Två snabba exempel: ca 5% av alla svenskar mellan 18 och 25 har en bakgrund som ensamkommande, så stor är tillströmningen. De kostar 1900:- per dygn plus skola, vård, tolk etc - dvs lika mycket som det kostar att ha en tungt kriminell missbrukare i behandling. 80% är män. 93% uppger en ålder av 13 år eller mer. Ca 60% uppger en ålder på 16 år eller mer. Personalen på boendena får ej medverka till att asylansökan påverkas negativt. Detta innebär att "barnet" kan sitta och berätta för MGV hur alla föräldrar är döda och sen gå hem till sitt boende och be personalen där ringa upp hans mamma.

Sen en kontrast: Antalet platser för ensamkommande har de senaste åren gått ifrån 300 till 1000 i Stockholm, samtidigt har ett antal behandlingshem för missbrukare stängts.

Den här frågan är väldigt komplex men en sak är säker - det handlar inte om barn som flytt av rädsla för sina liv och av en slump hamnat i Sverige. I Norge minskade antalet med nästan hälften sen de började ålderstesta. Samma sak i Finland.
Citera
2011-03-02, 08:49
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
För snart ett halvsekel sedan kallade den minnesvärde dissidenten Jan Myrdal systemlojala journalister för horor, regelbundet i sina fortfarande läsvärda Skriftställningar. Saker och ting har blivit värre än när Myrdal var i sin krafts dagar. Murvlarna ha förråats, deras uppdragsgivare är mer desperata. Död åt det nordiska folkets dödsfiender!

Som Celente kallar dem: Presstitutes

Citera
2011-03-02, 09:36
Medlem
Mr Andersons avatar
Citat:

Kan du ge ett enda exempel på en grupp med 10-20 halv- eller helvuxna svenska killar/män har utsatt elvaåriga flickor för sexuellt ofredande och fysiskt gett sig på deras lika gamla killkompisar? Nej, jag trodde väl inte det...
Citera
2011-03-02, 10:17
Medlem
KluvenTungas avatar
Kanske mer till nytta för den oinsatte, men här kommer "moderns" inlägg rörande fallet som ett brev på posten: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=550269
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Mamman har berättat om erigerade penisar, avslitna badkläder och ett sätt att beröra som ligger ganska långt från "strykningar" över rygg, lår och rumpa!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Frukrokodil
Mest drivande var en man med helt sammanväxta ögonbryn. Han var mest på barnen och tryckte sin erigerade penis mot barnen (under vattnet).
https://www.flashback.org/sp29167043

Jag känner det som lite pinsamt att poängtera, men det är väl inte sällan "högaffelsmaffian" på Flashback tenderar att förstora vittnens utsagor? Penis jämte "penisar" blir till en retorisk uppförstoring i försök att "välta skutan" enligt önskvärd agenda utifrån vad som diskuteras? Singularis blir till pluralis - bara sådär. Otippat, kanske har jag missat nåt? Den sedvanliga "omtanken" hos denna högaffelspöbel - snudd på, riktas endast mot brottsoffer där förmodad(e) gärningsma(ä)n är av utländsk härkomst. Varför? Om du inte vill svara för andra må du gärna svara för dig själv.

Golonka - din "agenda" är minst lika uppenbar som den "PK-medias" du söker förkasta. Om du inte förstår så - fortsätt grotta ned dig i fall där GM är utomnordisk härkomst, fortsätt att på FB undvika de brotts- och/eller mediafall- där den eller de MT inte är det. Du lurar bara dig själv. Agendan står klar i det du skriver och de "ämnen" du väljer att ägna dig åt. Lite som att sparka in en öppen dörr...
Senast redigerad av KluvenTunga 2011-03-02 kl. 10:19.
Citera
2011-03-02, 10:36
Medlem
SVT gjorde ett reportage om händelsen där de stackars skäggbarnen var tvungna att se demonstrerande utanför deras hem. Inte ett ord om de stackars 11-åringarna som blev utsatta för ett övergrepp av ett tjugotal vuxna män, utan det trivialiserades genom att konstatera att de "bara blev tafsade på". Händelsen var förmodligen betydligt mer traumatisk för 11-åringarna är för det kriminella packet på flyktingboendet. SVT äcklar mig, tur att jag inte betalar tv-avgift!
Senast redigerad av Platin 2011-03-02 kl. 10:39.
Citera
2011-03-02, 11:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Kanske mer till nytta för den oinsatte, men här kommer "moderns" inlägg rörande fallet som ett brev på posten: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=550269

https://www.flashback.org/sp29167043

Jag känner det som lite pinsamt att poängtera, men det är väl inte sällan "högaffelsmaffian" på Flashback tenderar att förstora vittnens utsagor? Penis jämte "penisar" blir till en retorisk uppförstoring i försök att "välta skutan" enligt önskvärd agenda utifrån vad som diskuteras? Singularis blir till pluralis - bara sådär. Otippat, kanske har jag missat nåt? Den sedvanliga "omtanken" hos denna högaffelspöbel - snudd på, riktas endast mot brottsoffer där förmodad(e) gärningsma(ä)n är av utländsk härkomst. Varför? Om du inte vill svara för andra må du gärna svara för dig själv.

Golonka - din "agenda" är minst lika uppenbar som den "PK-medias" du söker förkasta. Om du inte förstår så - fortsätt grotta ned dig i fall där GM är utomnordisk härkomst, fortsätt att på FB undvika de brotts- och/eller mediafall- där den eller de MT inte är det. Du lurar bara dig själv. Agendan står klar i det du skriver och de "ämnen" du väljer att ägna dig åt. Lite som att sparka in en öppen dörr...

Golonka är en hedersman, en bra och rejäl svensk karl helt enkelt. Jag och Golonka "tycker inte lika" i vissa frågor, men hans "agenda" inskränker sig rimligen till att tala som en fri svensk man. Vad gäller din personliga och förmodligen välbetalda systemlojala agenda så låter jag dig själv fortsatt utveckla den... Jag noterar i förbigående att du svenskfientligt nedlåtande väljer att kalla sunda unga svenska män för "högaffelsmaffian". Läs på lite, stumpan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacquerie

Du kommer att räknas till pöbeln, tschandalas, om Sverige tillfrisknar. Och jag har vigt mitt återstående liv åt att göra detta dödshotade folk medvetet om att det är folket och inte några dumdryga slaktmogna Bonnierfittor som bestämmer i detta rike.

När jag uttryckte mig vredgat och hårt i går, i samtal med min kära hustru, sa jag att inbilska falska pengagiriga världsfrälsarfittor som Cecilia Malmström och Margot Wallström borde fallskärmsfraktas till det tropiska Afrikas obygder, och lämnas där utan "den vite mannens" kontokort osv. Att veta att de uppslukats av detta underbara outforskliga "mörkrets hjärta", utan spår, utan vetskap om vad som hände de obotligt korkade nollorna, skulle kännas bra, svalt, roligt, uppmuntrande i mitt sinne. Något säger mig att du gärna kunde finnas med i den "leveransen". Man ska väl kunna vilja att världen ska bli mer uthärdlig, din lilla Wall Street-hora?
Senast redigerad av Ezzelino 2011-03-02 kl. 11:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in