Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Vi skulle inte diskutera den saken här, det var vad jag förskte pådriva i mina tidigare kommentarer.
Fan va ni skriver!
Grejen med de flesta som diskuterar här är att de är aldrig hade drivit det hela framåt om det inte varit flyktingar som begått brottet.
Men kan du fatta någon gång att jag reagerar på hur media hanterar händelsen, det är det som lockade mig till denna tråd, hur polisen har hanterar händelsen lockade mig till till tråden i aktuella brott och kriminalfall.
Svenska våldtäktsmän brukar oftast få vad dem förtjänar, så väl av media, polis, rättsväsende och omgivning, vem ska skipa rättvisa med dessa har du tänkt om samhället slapphänt inte har tänkt göra något?
Kan du med handen på hjärtat svära på att du inte hade tyckt äggkastning mot en etniskt svensk våldtäktsman varit legitim?
Skulle du klandrat en lynchmobb mot etniskt svenska våldtäktsmän, hade du verkligen varit lika petig med lag & ordning då?
Hade du snarare inte insett vilken bagatell äggkastning är jämfört med sexövergrepp mot 11 åringar?
Sedan detta med vad som är våldtäkt, hade förövarna varit etniska svenskar hade säkerligen varken du, eller media tvekat att kalla dem för våldtäktsmän, det kunde ju lika gärna urartat till en våldtäkt.
Tycker du Aftonbladet och Expressen har skött sig exemplariskt?
Öppna ögonen lite.