2014-11-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hegge365
Enligt obekräftade uppgifter ska dem börja skicka igen efter nyår

Haft mail kontakt med dom i veckan. Var precis på väg att lösa sig då det nya bud bolaget dtog sig ur på något sätt. så nu skulle dom börja om att hitta något :/
2014-11-10, 20:07
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Fick ett brev från tullen i malmö att mitt paket har fastnat där, pga att polackerna haft fel mått på kartongen, så antingen kommer paketet skickas tillbaka till polen, eller så får affären stå för kostnaden för överdimensionerat paket.. Sålänge tullen ger fan i att öppna det är jag nöjd.
Fifan hur mycket kommer det kosta om du betalar själv?
Om det är ett par hundra hade jag betalt själv så man kunde fått hem paketet snabbt som möjligt.

Sen kanske kan du kräva pengarna från BS.
2014-11-10, 20:23
Medlem
Citat:
Fick ett brev från tullen i malmö att mitt paket har fastnat där, pga att polackerna haft fel mått på kartongen, så antingen kommer paketet skickas tillbaka till polen, eller så får affären stå för kostnaden för överdimensionerat paket.. Sålänge tullen ger fan i att öppna det är jag nöjd.

Låter skäligen osannolikt, det är inget "tullen" har hand om..
2014-11-10, 21:03
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Låter skäligen osannolikt, det är inget "tullen" har hand om..

Nä eller hur? Det är väl ändå något frakt bolaget har hand om?
2014-11-10, 21:55
Medlem
Citat:
~

Är du säker på att det inte var fraktbolaget? Tullen har inte ett skit med "överdimensionerade" paket att göra
2014-11-10, 23:51
Medlem
Ockles avatar
Vill inte nämna frakbolag öppet här, men fraktbolaget skulle inte skicka det vidare ifrån Malmö, det var kvar hos terminalen i Malmö "Transportinstr/bokning avbruten Malmö" men jag ska ringa dom runt lunch imorgon och kolla hur mycket extra det kostar, pengar är ju inte direkt något problem.
Men bilder kommer på min stora beställning, som är uppdelad i ett par paket då dom inte kunde skicka ett jättestort för att hålla fraktkostnaden nere. förhoppningvis är alla paket framme tills på fredag, lite smått o gott som cobra 6, cipolla osv.

Funderar även på att köpa ifrån PM, vad tror ni om hans titanium chock? den som ligger runt 80 euro, längst ner på bangers listan?
2014-11-11, 00:06
Medlem
Någon som testat shellpacket som heter OCEAN UP5021 på bombashop?
Är helt färsk på shells så min beställning innehåller ett gäng av deras shells, tyckte det var dumt att gå på 4" hos pf på en gång ..
2014-11-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feovarberg
Någon som testat shellpacket som heter OCEAN UP5021 på bombashop?
Är helt färsk på shells så min beställning innehåller ett gäng av deras shells, tyckte det var dumt att gå på 4" hos pf på en gång ..

Sorry kompis, rent skräp. Bra mycket vettigare att köpa färdiga bomber i 2" än dessa som är mellan 30-45 mm och klena effekter. Vill du gärna prova att ladda själv så kör men annat är färdiga svenska tvåor att föredra
2014-11-11, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Sorry kompis, rent skräp. Bra mycket vettigare att köpa färdiga bomber i 2" än dessa som är mellan 30-45 mm och klena effekter. Vill du gärna prova att ladda själv så kör men annat är färdiga svenska tvåor att föredra

Bra att veta, köpte 2 olika mest för att få koll på hur det funkar innan jag köper större
2014-11-11, 04:58
Medlem
Någon som vet ifall http://www.pyromarket.pl/ är grönad?
2014-11-11, 17:39
Medlem
VemSaDets avatar
Transporten gick utan problem från BS.
Bild kommer senare.
2014-11-11, 18:25
Medlem
Tja alla pyropojkar och flickor, Vilka tycker ni är bäst FP3 Orginal eller P2000 från bombashop? Vad tycker ni om mini dumbum? är dessa bättre än fp3 small osv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in