2011-02-25, 15:04
Medlem
Hej, jag undrar om det finns ngra vetenskapliga fakta p att man fr finnar av t.ex. Choklad, chips och typ ost? Fr ni finnar av det? eller "oren" hud?
2011-02-25, 15:06
Medlem
MrBlehs avatar
https://www.flashback.org/t651393

dr kan du lsa
2011-02-25, 15:07
Medlem
mizzametals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znudel
Hej, jag undrar om det finns ngra vetenskapliga fakta p att man fr finnar av t.ex. Choklad, chips och typ ost? Fr ni finnar av det? eller "oren" hud?

Om det finns fakta eller bevis vet jag inte, men jag fr alltid finnar i ansiktet efter att ha tit choklad. Vi har tillochmed 'testat' att jag ter och sedan dagen efter fr jag alltid finnar.. det r konstigt. Haha
2011-02-25, 15:08
Medlem
Rannbjers avatar
I mitt fall r det ett givet fall. Alltid ren hud och s men s fort jag ter choklad fr jag finnar!
2011-02-25, 15:19
Medlem
Har lst nnstans att det inte r sjlva chokladen man fr finnar av, utan ett mne p sjlva ytan som man fr p fingrarna, nr detta kommer i kontakt med huden s tpps porerna till.
2011-02-25, 17:01
Medlem
kqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlampa
Har lst nnstans att det inte r sjlva chokladen man fr finnar av, utan ett mne p sjlva ytan som man fr p fingrarna, nr detta kommer i kontakt med huden s tpps porerna till.
Det kan jag tro p. Jag petar mig inte i ansiktet varken normalt eller nr jag ter choklad, och jag har inte observerat ngon frndring i finnmngd varken t ena eller andra hllet efter att ha tit choklad.
2011-02-26, 12:16
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlampa

Japp, har lst detsamma och tycker det verkar mer rimligt n att folk "magiskt" skulle f finnar s fort de ter en ruta choklad.
Hur mnga tvttar hnderna s fort de tit choklad?
2011-02-26, 17:25
Medlem
Silverturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBleh
https://www.flashback.org/t651393

dr kan du lsa

Sedr!

Lser.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera