Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-13, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
Är det bara jag som tycker Sara verkar vara lika mentalt utvecklad som en 3 åring? Och när hon snackar med fjanthunter blir hon ännu mera patetisk. Kändiskåta lilla stycke, fy fan vad hon sjönk i mina ögon.

Hoppas fanskapet sitter nominerad snart så vi slipper den fan..

Jag är verkligen inget Sara-fan men nu vill jag ändå försvara henne lite. Folk har klagat på att hon inte gör någonting och är så jävla tråkig. Nu när hon äntligen släpper loss lite så är hon en idiot? Hur ska ni ha det egentligen?

Och varför ska man tycka synd om Martin när han själv hånglat både med Minella och Annie? Visst, Sara verkar vara ganska IQ-befriad men äntligen gör hon ju lite bra TV.
Senast redigerad av GusGrissom 2011-04-13 kl. 09:01.
2011-04-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag är verkligen inget Sara-fan men nu vill jag ändå försvara henne lite. Folk har klagat på att hon inte gör någonting och är så jävla tråkig. Nu när hon äntligen släpper loss lite så är hon en idiot? Hur ska ni ha det egentligen?

Och varför ska man tycka synd om Martin när han själv hånglat både med Minella och Annie? Visst, Sara verkar vara ganska IQ-befriad men äntligen gör hon ju lite bra TV.

Martin har vart kåt hela tiden och har aldrig försökt vara fin i kanten. (Han skämde ut sig grovt i gårddagens avsnitt)

Sara däremot har spelat fin i kanten sen dag ett finns massa exempel att ta upp hon kysste Martin först efter 40 dagars kämpande från hans sida.
BH kommer in och efter ett par timmar är hon beredd att ställa sig på alla fyra. (Dvs kändiskåt hora som absolut inte varit sig själv sen dag 1)
Jag hoppas verkligen BH knullar henne.

BH såg jag först igår jag gillade han verkligen det bästa var när han frågade Sonja hur Rodde var i sängen.
2011-04-13, 09:43
Medlem
Flinta82s avatar
Fy fan för Sara. Vettefan var hon kommer ifrån men kan tänka mig att i den hålan blir hon säkert helgonförklarad för att ha hånglat med en kändis. Man märkte ju tydligt hur starstrucked hon blev direkt när hon fick reda på att hon skulle få träffa Basshunter. Hon blev helt plötsligt 13-14 år gammal. Hennes jävla försök att se ut som en oskyldig liten flicka när hon flirtade med Basshunter gjorde mig illamående. Vad fan, tycker riktigt synd om Martin. När han hånglade med tjejen i Oasen hade det ju inte hänt ett skit mellan honom och Sara. Men oavsett om Sara inte hade haft någonting på gång med någon i huset hade jag tyckt illa om hennes beteende.

Tycker iofs Basshunter verkar riktigt svinig också.
2011-04-13, 09:51
Medlem
Citat:

Sara är en tråkig person, hon kan aldrig bli intressant. Jag tycker hon är urtypen av en fjortis. Hon kunde knappt stå still så fort hon såg denna 'rockstar'. Hon stod där och började även prata som små flickor gör.. Jaaaaa, för jag viiiiiiilllllll, bla bla bla. Mera kändiskåt brud har jag aldrig sett tbh.

Sara är den mest ointressantaste personen i huset, jag blev förbannad när jag såg hennes sätt att vara så fort hon var i närheten av han..

Jag tycker verkligen inte synd om Martin, det har jag aldrig sagt. Sen har jag aldrig gillat fjanthunter heller så detta kanske inte gör saken bättre. Sara är en förvuxen 3-åring imo.

Jag kan inte påstå att Sara gjorde bra TV när hon hånglade 3 sec med han, nej, det tycker jag inte.
Senast redigerad av slaffe 2011-04-13 kl. 09:53.
2011-04-13, 10:02
Medlem
Lunaticxs avatar
Jag tycker att det är lustigt att se Martins reaktions på Saras hångel med basshunter och jämföra det med Saras reaktion då hon fick ta reda på att Martin strulade med andra tjejer inne i oasen...
2011-04-13, 10:38
Medlem
Jeroms avatar
Så här går det till när BH komponerar..även om jag inte är någon Boten Anna eller BH fan så tycker jag detta är riktigt imponernade samt fan så mycket bättre än Boten Anna

http://www.youtube.com/watch?v=OG8KJvUEQ28

Nån som vet när dom festar denna veckan...sista missade jag för då körde dom väl på onsdagen...bara under fest jag kollar live
2011-04-13, 10:58
Medlem
pedobear84s avatar
finns det nån bb app för iphone?
2011-04-13, 11:27
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
finns det nån bb app för iphone?

Kolla här
2011-04-13, 11:32
Medlem
Angående Sara.
Jag tänkte på det. För ett tag sen satt hon och pratade att hon ALDRIG skulle göra nåt i huset pga av respekt för sina föräldrar. Att de aldrig sett henne kyssa (killen som är utanför huset) osv.
Okej tänkte jag, hon är lite fin i kanten. Respekterade det.

Martin har tjatat och tjatat och hängt efter henne som en hundvalp och hon har nobbat honom.
Men igår när hon fick träffa BH så gick hon i taket. "Mina vänner kommer vilja kyssa mina fötter"
Och hon förvandlades till en fjortis.
Då klickade det. Sara är inte fin i kanten. Hon är helt enkelt inte intresserad av Martin på det sättet. Hon har honom som ego-boost och sen kommer C-kändisen in och hon hade kunnat våldta honom där.
Sista kyssen innan hon gick tillbaka, inte ens BH var riktigt med på den. Han ryggade tillbaka lite.
Och hon var fnittrig som en fjortis. Usch.... nä.
Martin klarar sig utan den där bekräftelsesökande fjortonåringen.
2011-04-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Jag tycker att det är lustigt att se Martins reaktions på Saras hångel med basshunter och jämföra det med Saras reaktion då hon fick ta reda på att Martin strulade med andra tjejer inne i oasen...
Skillnaden är dock att under tiden Martin höll på med Minela i oasen hade Sara tidigare sagt att det aldrig kommer hända något mellan henne och Martin. Att han får göra vad han vill och att hon endast ser honom som sin bästa vän i huset.

Nu på senare dagar har Sara äntligen efter 40+ dagar släppt loss och börjat mysa/hångla etc med Martin och känslorna helt börjat ändras om. Det var i princip det som gjorde Martin förbannad och "ledsen" då det gick för Basshunter på bara en dag, medan Martin fick kämpa 40+ dagar.
Senast redigerad av Elastico 2011-04-13 kl. 11:36.
2011-04-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
Skillnaden är dock att under tiden Martin höll på med Minela i oasen hade Sara tidigare sagt att det aldrig kommer hända något mellan henne och Martin. Att han får göra vad han vill och att hon endast ser honom som sin bästa vän i huset.

Nu på senare dagar har Sara äntligen efter 40+ dagar släppt loss och börjat mysa/hångla etc med Martin och känslorna helt börjat ändras om. Det var i princip det som gjorde Martin förbannad och "ledsen" då det gick för Basshunter på bara en dag, medan Martin fick kämpa 40+ dagar.

Det säger väl mer om Martins oförmåga att komma till skott än något annat. Riktigt kul att se Martin agera som en skadeskjuten fiskmås.
2011-04-13, 11:47
Medlem
Citat:
Det säger väl mer om Martins oförmåga att komma till skott än något annat. Riktigt kul att se Martin agera som en skadeskjuten fiskmås.
Visst det skulle kunna vara så. Men Sara har själv sedan dag ett gått runt och sagt att hon är en fin flicka som inte strular med andra öppet, speciellt inte i tv. Samt att hon aldrig utanför huset hånglat med någon framför sina föräldrar då hon tycker det är pinsamt.

Sen kan vi vända på det hela. Skulle Jonas varit okänd, en helt vanlig människa som lever ett vardagligt svenssonliv. Hade hon då släppt till? Självklart inte. Det framgår ju klart och tydligt att hon är äckligt kändiskåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in