Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag är verkligen inget Sara-fan men nu vill jag ändå försvara henne lite. Folk har klagat på att hon inte gör någonting och är så jävla tråkig. Nu när hon äntligen släpper loss lite så är hon en idiot? Hur ska ni ha det egentligen?
Och varför ska man tycka synd om Martin när han själv hånglat både med Minella och Annie? Visst, Sara verkar vara ganska IQ-befriad men äntligen gör hon ju lite bra TV.
Sara är en tråkig person, hon kan aldrig bli intressant. Jag tycker hon är urtypen av en fjortis. Hon kunde knappt stå still så fort hon såg denna 'rockstar'. Hon stod där och började även prata som små flickor gör.. Jaaaaa, för jag viiiiiiilllllll, bla bla bla. Mera kändiskåt brud har jag aldrig sett tbh.
Sara är den mest ointressantaste personen i huset, jag blev förbannad när jag såg hennes sätt att vara så fort hon var i närheten av han..
Jag tycker verkligen inte synd om Martin, det har jag aldrig sagt. Sen har jag aldrig gillat fjanthunter heller så detta kanske inte gör saken bättre. Sara är en förvuxen 3-åring imo.
Jag kan inte påstå att Sara gjorde bra TV när hon hånglade 3 sec med han, nej, det tycker jag inte.