2011-04-14, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Edit: Glömde att det kanske är det som är recpetet om man siktar på 100 babes på ett år.Men då får han nog sänka kraven lite...vem var det han tyckte var för trashig för hans smak?

Babes vet jag väl inte om han sa. Men Rodneys 30 för året är nog i underkant när BB-turnén tar fart. Chrilles 100 kanske lite i överkant. Men som vi sett i TV finns det lättfotade damer.
2011-04-14, 00:14
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Hans överläpp är mega mysterisk. Kan inte förstå om det är moppemusch eller harmynta.

Jo hel truten e ju väck på honom..ser ju ut som en av freaksen i The hills have eyes, inavlad och radioaktivt störd.
Men har man hårväxt som en mainstream kines skall man nog inte försöka dölja skiten..blir ju bara att man glor ännu mer...är som köra en grektvätt...spruta deo på svetten...stinker ju bara ännu mer
2011-04-14, 00:15
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Babes vet jag väl inte om han sa. Men Rodneys 30 för året är nog i underkant när BB-turnén tar fart. Chrilles 100 kanske lite i överkant. Men som vi sett i TV finns det lättfotade damer.

Men han hänger ju bara efter killar hela tiden..det är nåt jävla mysko med honom
2011-04-14, 00:32
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Citat:
Men han hänger ju bara efter killar hela tiden..det är nåt jävla mysko med honom

Han är den typiska lillkillen som man ser i filmer. Ni vet han som hänger efter gängledaren (Roddan) och upprepar vad denna säger hela tiden. Ensam har han nog inte mycket att komma med. Han tar ju aldrig initiativ till något som Roddan eller andra göra, han bara hakar på. Taktiskt sätt skulle det vara bra för de mer färgstarka personerna att ha kvar honom för man sitter relativt säker i en veckofinal mot honom skulle jag faktiskt tro. Även om många tycker att han är "the män".

Anledningen till att han hänger efter killarna är väl för att han helt enkelt inte kan umgås med tjejerna.(lite kul att han sa att hans mål var att ligga med 100 tjejer i sommar, det har han inte råd med!). Men jag måste erkänna att han har en mystiskt förkärlek till Roddans kuk. Han är nästan mer med den än med själva övriga Rodney.

Och vafan är det med Sara! Pinigt, ut med henne fortare än kvickt. Likt Chrille kan man säkerligen offra henne och nästan sätta vem som helst mot henne i en veckofinal.
Senast redigerad av Joshua-Matthew 2011-04-14 kl. 00:34.
2011-04-14, 00:36
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joshua-Matthew
Han är den typiska lillkillen som man ser i filmer. Ni vet han som hänger efter gängledaren (Roddan) och upprepar vad denna säger hela tiden. Ensam har han nog inte mycket att komma med. Han tar ju aldrig initiativ till något som Roddan eller andra göra, han bara hakar på. Taktiskt sätt skulle det vara bra för de mer färgstarka personerna att ha kvar honom för man sitter relativt säker i en veckofinal mot honom skulle jag faktiskt tro. Även om många tycker att han är "the män".

Och vafan är det med Sara! Pinigt, ut med henne fortare än kvickt. Likt Chrille kan man säkerligen offra henne och nästan sätta vem som helst mot henne i en veckofinal.

Jo så är det nog...Chrille är Roddans Wingman...inte svårt att vara en hunk med det sällskapet..annars vet i fan vad Biggus Dickus har för utbyte av honom.

tyvärr så tycker jag Sara är trist men vansinningt vacker oavsett tid på dygnet. Och nu börjar det ju bubbla både om BH och Peter så det kanske blir ett fett triangeldram snart
2011-04-14, 00:50
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Citat:
Jo så är det nog...Chrille är Roddans Wingman...inte svårt att vara en hunk med det sällskapet..annars vet i fan vad Biggus Dickus har för utbyte av honom.

tyvärr så tycker jag Sara är trist men vansinningt vacker oavsett tid på dygnet. Och nu börjar det ju bubbla både om BH och Peter så det kanske blir ett fett triangeldram snart

Håller med hon ser bra ut, men inte på morgonen dessutom har hon tappat extremt mycket med hela BH-grejen och det faktum att hon va ganska tystlåten från början stoppar inte poängraset för min del. Jag tycker till och med mer om Annie, och skulle lätt byta in Patrik i utbyte mot Sara. That's how I feel.

För övrigt så har Sona växt (höhö) en aning i mina ögon, men hon måste sluta prata till sina fans i bikten. Blir lite mycket "Yo, Nicky sthlm" över det.
2011-04-14, 01:17
Medlem
Shan atci har i stort sett varit bannlyst på de stora scenerna sen våldtäcktsanklagelsen i Falun
http://www.info14.com/2006-10-05-sha..._valdtakt.html
http://www.realisten.se/2007/04/07/s...-grovt-fortal/

Undrar varför Tv11 försöker att återupprätta hans populäritet genom att ständigt spela hans "Toarulle". Är deltagarna i huset medvetna om vem de stödjer, genom att "tokdigga" denna låt?
2011-04-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0ze
Han har ju mainstream skit som 50 cent och Soulja boy.

vilken jävla idiot du är. BRA musik är BRA musik. det spelar ingen roll om det är nån jävla indie-grupp från taiwan eller om det är 50 cent som gjort den. o nu säger ja inte att ja backar 50, men du kan ju inte säga NEJ DET ÄR INTE BRA MUSIK EFTERSOM DET ÄR MAINSTREAM

idiot. hatar dig
2011-04-14, 01:20
Medlem
tOpOffs avatar
Alltså, är Peter egentligen kock? Man har aldrig hört han snackat om sitt yrke och inte har man direkt fått sett på några talanger i köket heller. Kanske är det så att han jobbar på ett enkelt gatukök, men ändå kallar sig kock
2011-04-14, 01:23
Medlem
Mvks avatar
Jag är helt chockad. Hur kan Sara bli så fuktig av BH?
Var det inte hon som oroade sig för att hennes mormor såg på programmet?
Hade hon inte en kille på utsidan?
Jag tycker det är rätt att hon släpper loss men hon ska fan inte spela fina flickan.

Det tog över 100 dagar innan Martin fick sig en kyss, BH fick tunga efter några timmar.
hahahahahahahahahahaha

Man kanske skulle sätta sig med Fruity Loops och dropa en låt lagom till sommarens pök & krök, en jävla skillnad på timmar och 100 dagar
2011-04-14, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Alltså, är Peter egentligen kock? Man har aldrig hört han snackat om sitt yrke och inte har man direkt fått sett på några talanger i köket heller. Kanske är det så att han jobbar på ett enkelt gatukök, men ändå kallar sig kock
Har tydlingen haft egen restaurang tillsammans med sin fru i Gtb, "Hemma Hos" på Haga Nygata.
2011-04-14, 01:34
Bannlyst
Citat:
Sara - som någon sa. Hon har tatueringen. Hon har piercingen. Blonderingen. Bara fattas truckerkepsen och epa-traktorn. Hon vill bara vara med mörka killar, enligt egen utsago. Enligt min utsago vill hon bara vara med mörka killar för att alla av hennes egen härkomst har förstått att hon är den smutsigaste av white trash som finns i omlopp.

Spot on

Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Jag tror att det finns en påtaglig risk att sara blir nominerad inom en snar framtid faktiskt, "kill-truppen" tycker nog att det är dålig stil och kan vilja skicka ut henne snabbare än tidigare nu

Katerina tycker heller inte om hon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in