2011-04-13, 23:06
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Jag lackar på Sara, alltså. Hon har ju givetvis rätt att göra vad hon vill, men jag ryser i hela kroppen när hon visar sin äckliga empatilösa sida. Och hennes stora käft när hon skrattar... Usch.
Hon blev ju fruktansvärt ägd när hon säger nåt i stil med

"Men det är ju inte för att det var han liksom, det var väl mer bara hångel"
Martin; "Men det hade du ju fått sen oavsett?"
"aa eeh aasså..."

Fullständigt avskyr sånna horbrudar, om det bara är hångel och det inte är nåt viktigt behöver man väl inte slänga sig på första bästa, typiskt småstadsbondbrudar.
2011-04-13, 23:08
Medlem
DenLedes avatar
Hade det inte varit lite skoj om Martin kom på Sara med att suga av Rodney som grädden på moset, nu efter Basshunter-incidenten?
2011-04-13, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av makster
Fyfan vad jag stör mig på Sara, hon tycker att hon är så sjukt ball för att hon strulade med basshunter...Jävla tönt är hon! tappade allt förtroende för henne när hon efter att ha vart med basshunter gick och la sig bredvid Martin helt nöjd. Martin är en go kille och det är ju uppenbart att han är svartsjuk även fast han säger att han inte är det, men jag hoppas att får chansen att hämnas och har sex med en av de andra tjejerna i huset!

Önskar så j-a hårt att Sara står på tur att åka ut.
Fy fan vilken slampa som skämmer ut Martin genom att strula med efterblivna böghunter!
Hon försöker sedan rättfärdiga det med att han minsann strulade i oasen men de hade ju för fan inte inlett något då...och det vet hon om så hennes patetiska försvarstal blir bara extremt pinsamma.

Att hon dessutom har en pojkvän utanför huset gör inte saken bättre.
Hon vinner Flashbacks slut-of-the-year-award .... hands down!
2011-04-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Tveklöst, För mig vinner Christians lista med hästlängder. Han skipper mainstream skiten och kör lite fet hiphop och lite reggae och allmänt soft musik. Tungt.

Han har ju mainstream skit som 50 cent och Soulja boy.
2011-04-13, 23:19
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Saras möte med BH: "Detta är så stort folk kommer att vilja kyssa mina fötter". Att folk i allmänhet tycker det är häftigt med kändisar är en sak men att bli så starstruck för att träffa BH låter väldigt mysko. Tänk om en riktigt stor artist eller kändis hade kommit in i huset då hade hon väl tuppat av.

Jag vet att hon gillar Chris Brown. Han hade fått ligga med henne efter 10 minuter i det där huset.

Det är dock först nu som Sara har blivit intressant. Tjafs, hångel, intriger...nu vill jag inte att hon åker ut...tvärtom det ska bli kul att se vad som kommer hända härnäst.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2011-04-13 kl. 23:22.
2011-04-13, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Det var för att Martin berättade hur mycket han tycker om Simon och sa att han var en värdig vinnare:

http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1590143

Han sa till och med att det skulle vara en ära att förlora mot Simon om de ställdes mot varandra i en eventuell final.

Ganska rörande!

Fy fan vad jag hatar Simon. Det är någonting med den killen som gör mig så fruktansvärt arg. Så fort han börjar prata eller har en syl i vädret så kollar jag bort ifrån Tvn, byter kanal eller gå på toa. Jag står inte ut med honom, helt enkelt. Han är totalt efterbliven och så satans dryg att det tar flera minuter för honom att komma till poängen hela tiden.

Det kvittar hur snäll och omtänksam han verkar varar. Jag är helt övertygad om att jag inte skulle stå ut en minut med honom under ett och samma tak.

Sedan att omröstningen: "Vilken kille vill du helst ha som kompis?", där Simon får hela 42.68% av rösterna och är i klar ledning är för mig helt oförståeligt.

Han har ju för tusan den tråkigaste humorn som en människa kan ha! Finns ingenting som är roligt som den karln säger! Allting är så förutsägbart, torrt och på ett sett känns det mesta så krystat.
2011-04-13, 23:24
Medlem
Sara - som någon sa. Hon har tatueringen. Hon har piercingen. Blonderingen. Bara fattas truckerkepsen och epa-traktorn. Hon vill bara vara med mörka killar, enligt egen utsago. Enligt min utsago vill hon bara vara med mörka killar för att alla av hennes egen härkomst har förstått att hon är den smutsigaste av white trash som finns i omlopp.
2011-04-13, 23:39
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Sara - som någon sa. Hon har tatueringen. Hon har piercingen. Blonderingen. Bara fattas truckerkepsen och epa-traktorn. Hon vill bara vara med mörka killar, enligt egen utsago. Enligt min utsago vill hon bara vara med mörka killar för att alla av hennes egen härkomst har förstått att hon är den smutsigaste av white trash som finns i omlopp.
Jag tror att det finns en påtaglig risk att sara blir nominerad inom en snar framtid faktiskt, "kill-truppen" tycker nog att det är dålig stil och kan vilja skicka ut henne snabbare än tidigare nu
2011-04-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg

Och så heter hon Jönsson...
2011-04-13, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Drama.
Fy fan vad jag hatar Simon. Det är någonting med den killen som gör mig så fruktansvärt arg. Så fort han börjar prata eller har en syl i vädret så kollar jag bort ifrån Tvn, byter kanal eller gå på toa. Jag står inte ut med honom, helt enkelt. Han är totalt efterbliven och så satans dryg att det tar flera minuter för honom att komma till poängen hela tiden.

Det kvittar hur snäll och omtänksam han verkar varar. Jag är helt övertygad om att jag inte skulle stå ut en minut med honom under ett och samma tak.

Sedan att omröstningen: "Vilken kille vill du helst ha som kompis?", där Simon får hela 42.68% av rösterna och är i klar ledning är för mig helt oförståeligt.

Han har ju för tusan den tråkigaste humorn som en människa kan ha! Finns ingenting som är roligt som den karln säger! Allting är så förutsägbart, torrt och på ett sett känns det mesta så krystat.

Grattis, du är en idiot och ensam på den här jorden som inte gillar sympatiska och ödmjuka människor.
2011-04-14, 00:05
Medlem
Jeroms avatar
Varför är det så många som diggar Chrille..smygfikusen?
Roliga kommentarer ibland...när då undrar jag?
Och så sjuk tanig kropp..hade hellre haft 35 kg för mycket än att se ut så där...och dessa sparrisar till armar som han böjer upp bakom ryggen jämt....och muschen....fy fan jag står inte ut..ser han inte själv hur jävla fånig han ser ut..sen var det väl bara håret kvar...säger som Janice Bing "Åhhh Myyy GOOOOOD"

Edit: Glömde att det kanske är det som är recpetet om man siktar på 100 babes på ett år.
Men då får han nog sänka kraven lite...vem var det han tyckte var för trashig för hans smak?

Ravefestivalen dom pratar om i Tyskland är väl ändå i Berlin och inte i Munchen..iallfall när jag var där
Senast redigerad av Jerom 2011-04-14 kl. 00:09.
2011-04-14, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Varför är det så många som diggar Chrille..smygfikusen?
Roliga kommentarer ibland...när då undrar jag?
Och så sjuk tanig kropp..hade hellre haft 35 kg för mycket än att se ut så där...och dessa sparrisar till armar som han böjer upp bakom ryggen jämt....och muschen....fy fan jag står inte ut..ser han inte själv hur jävla fånig han ser ut..sen var det väl bara håret kvar...säger som Janice Bing "Åhhh Myyy GOOOOOD"

Edit: Glömde att det kanske är det som är recpetet om man siktar på 100 babes på ett år.
Men då får han nog sänka kraven lite...vem var det han tyckte var för trashig för hans smak?

Hans överläpp är mega mysterisk. Kan inte förstå om det är moppemusch eller harmynta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in