Citat:
Ursprungligen postat av northix
Det var för att Martin berättade hur mycket han tycker om Simon och sa att han var en värdig vinnare:
http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1590143
Han sa till och med att det skulle vara en ära att förlora mot Simon om de ställdes mot varandra i en eventuell final.
Ganska rörande!
Fy fan vad jag hatar Simon. Det är någonting med den killen som gör mig så fruktansvärt arg. Så fort han börjar prata eller har en syl i vädret så kollar jag bort ifrån Tvn, byter kanal eller gå på toa. Jag står inte ut med honom, helt enkelt. Han är totalt efterbliven och så satans dryg att det tar flera minuter för honom att komma till poängen hela tiden.
Det kvittar hur snäll och omtänksam han verkar varar. Jag är helt övertygad om att jag inte skulle stå ut en minut med honom under ett och samma tak.
Sedan att omröstningen: "Vilken kille vill du helst ha som kompis?", där Simon får hela 42.68% av rösterna och är i klar ledning är för mig helt oförståeligt.
Han har ju för tusan den tråkigaste humorn som en människa kan ha! Finns ingenting som är roligt som den karln säger! Allting är så förutsägbart, torrt och på ett sett känns det mesta så krystat.