2011-04-20, 13:49
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDoktorKam
Nu är det stackars Cillas tur att gråta ut.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12901994.ab

Det är tydligen allmänt känt i Stand up-Sverige att hon är jävligt speciell. Ingen verkar vidare förvånad över att hon beter sig som ett psykfall.
2011-04-20, 13:50
Medlem
Klasskillnads avatar
http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1605932

Christians psycho-blick
2011-04-20, 13:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasskillnad
http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1605932

Christians psycho-blick

Finns ju inget psycho i den blicken. Har man svullat godis och skräpmat i dagarna tre, så skulle jag också suttit så där.
2011-04-20, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Ja fan att Tobbe stack. Och Jessica, tror hon hade vart guld.
Ja, han var absolut min klara favorit! Det var ju så himla tråkigt när han gick ut! Han hade ju lätt vunnit!
Och Jessica var min favorit av tjejerna, så det var ju också skittråkigt....
2011-04-20, 14:03
Medlem
CherylTweedys avatar
Vilket drömuppdrag de har denna vecka

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Dom är 10 st som frossat nu i tre dagar...känns väl rätt rimligt att gissa på att varje person gått upp 1.5 kg, visst?

Kan man verkligen gå upp mer??
Själva fettvikten hamnar nog kring 1-1.5kg... men eftersom kolhydrater binder vätska kan de tjäna ytterligare några kilo på det.
2011-04-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amoures
De tror de är så jävla bra på engelska, hade velat se dom i en debatt med mig i nationalekonomi på ENGELSKA jag hade slagit dom med hästlängder så van som jag är på att läsa engelsk kurslitteratur. De tror de kan engelska, deras engelska är du billig engelska, de enda de gör är svär och säger lite triviala meningar som en sjätteklassare redan kan.
Men jätterelevant, då... Du hade säkert slagit MIG i en debatt i nationalekonomi på SVENSKA, trots att jag är både akademiker och talar engelska utan brytning. Men det måste ju innebära att jag inte kan svenska, enligt dig, eftersom det är vad du baserar deltagarnas engelskakunskaper på?
2011-04-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDoktorKam
Nu är det stackars Cillas tur att gråta ut.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12901994.ab

Vilken smickrande bild på henne!

Men varför är det ingen som säger att också Jessica (utöver Rikard) fick en psykos? De säger bara att hon "uppträdde förvirrat" och bla bla. Hon fick en tillfällig psykos, hon också, punkt.

Och kollapsade verkligen Katerina i torsdags? Vad menar de med "kollapsa"? Hon bråkade ju med några deltagare, bland annat (eller framförallt) Simon, och hon grät och snyftade när hon kallades till bikten. Jag kallar inte gråta (hysteriskt?) för en kollaps. Jag orkade bara kolla till typ 1:30 i torsdag, jag kanske missade något?
2011-04-20, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
Fy vad trött jag börjar bli på de deltagandes smaskande. FRAMFÖRALLT Saras. Nu har de smaskat i 3 dagar. börjar bli tröttsamt att lyssna på. Mår nästan illa!
Ja, fy fan! Jag var tvungen att stänga av när hon satt och åt apelsin nån gång. I princip alla andra låg och sov, så det var alltså helt tyst i huset, ingen som pratade med varandra, och DC visade när hon åt apelsinen. Eftersom hon inte fattar hur man äter med stängd mun så gick varenda ljud rätt in i micken. Äckliga jävla smaskkäft! Stäng munnen när du tuggar!
2011-04-20, 14:37
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Take
Vilken smickrande bild på henne!

Men varför är det ingen som säger att också Jessica (utöver Rikard) fick en psykos? De säger bara att hon "uppträdde förvirrat" och bla bla. Hon fick en tillfällig psykos, hon också, punkt.

Och kollapsade verkligen Katerina i torsdags? Vad menar de med "kollapsa"? Hon bråkade ju med några deltagare, bland annat (eller framförallt) Simon, och hon grät och snyftade när hon kallades till bikten. Jag kallar inte gråta (hysteriskt?) för en kollaps. Jag orkade bara kolla till typ 1:30 i torsdag, jag kanske missade något?

Cry me a fucking river.
Är de förståndshandikappade 12-åringar eller? De är vuxna, tv-tittarvana människor som visste vad de gav sig in på. Vi lever inte i Pakistan, alla i Sverige som inte bott under en sten vet vad Big Brother går ut på. Detta snyftande börjar bli absurt. Vill de ha pengar? Barturnéer? Moore-utvik? Whats up with all the aftermath drama?

Har de inga vänner, istället för aftonbladet att gråta ut till?
2011-04-20, 14:50
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allfajude
nu snackar äckliga annie skit om roddan i AB, inte för att ja försvarar hailandet som roddan gjorde men va fan vilket jävla tjafs de blivit av ingenting. jag hattar den där subban va fan ska hon göra de värre för roddan än de är?

Annie är väl judinna själv? Hennes far/morföräldrar satt väl i något koncentrationsläger och skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Snacka om att göra en höna av en fjäder!

Det här känns så utspelat nu, och jag fattar inte varför Aftonbladet bara fortsätter att gräva i skiten.

Antagligen är det en del påtryckningar från Bonniers sida (megajudar), föga förvånande att de ältar antisemitiska händelser bra mycket mer än t.ex. när Roddan kallade Sonia för neger tidigare.

Man märker ju att det är en jävla massa censur den här omgången, så fort deltagarna börjar diskutera invandringspolitik eller andra känsliga ämnen stänger de av mikrofonerna och filmar in i väggen.
2011-04-20, 15:18
Medlem
64550.s avatar
Sonja: *kollar på vagnen med allt godis på* "Asså jag blir äcklad"

Undra hur många % var sanning utav det..
2011-04-20, 15:36
Medlem
allfajudes avatar
har cilla fått ett psykbryt nu? de ju flera månader sen hon åkte ut.har hon gått å knepat på vad som hände i huset hela dagarna å nu spårat ur totalt? vilken idiot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in