2011-03-27, 22:22
Medlem
zugfahrers avatar
Rodney angående straffet med vit vecka: "Inget vitt pulver heller?, Jag bara skämta" Hmm, suspekt!
2011-03-27, 22:22
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Det jag är lite konfunderad över är att de sa att tittarna hade röstat fram hennes klädsel var snyggast. Stämmer det eller hörde jag fel? Om de nu sa det utan att tittarna hade möjlighet att rösta känns det definitivt som upplagt för att det var ett move för att få henne att stanna.

Det var möjligt att rösta på hemsidan men vi TV tittare fick inte möjlighet att rösta vilket var synd. Upplagt för fusk från redaktionen som vanligt med TV4/11

Citat:
Ursprungligen postat av Empireofthesun
Åh vem röstar egentligen för att låta Vanessa vara kvar? Usch, fy och blä.

Jag röstade en gång på Vanessa, stör mig inte nämnvärt på henne.
2011-03-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zugfahrer
Rodney angående straffet med vit vecka: "Inget vitt pulver heller?, Jag bara skämta" Hmm, suspekt!

Jag hade dragit precis samma skämt också så.. nej inte så suspekt.. och nej jag brukar inte droger.
2011-03-27, 22:25
Medlem
zugfahrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag hade dragit precis samma skämt också så.. nej inte så suspekt.. och nej jag brukar inte droger.

Tänkte mer på sambandet med tennisbollarna som studsat in. De har väl tagit upp detta med honom i bikten.
2011-03-27, 22:27
Medlem
Empireofthesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiv
Gurkan börjar bli lite äcklig och jobbig.
Han var rolig i början, men nu börjar han bli lite mycket.

Absolut, det funkade ett tag men nu stör jag mig bara på honom. Går runt i morgonrock hela jävla dagarna, vilken normal människa som inte är en bidragstagare gör det?

Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Jag förstår inte,
jag vill kunna äta när jag kollar på Big Brother... inte få kväljningar varje gång hennes äckliga tryne kommer i bild..

Sen att hon har en riktigt falsk personlighet är ju bara....... .döööh

Går ju inte att äta framför tvn när dom visar Vanessa, mår illa när jag bara ser h*n. Hennes/hans jävla ollon är hennes/hans klitoris nu, hur sjukt är inte det.
2011-03-27, 22:28
Medlem
StarSuckers avatar
Vilket jävla löjligt straff. Rodney skapar konflikter åt BB och utan konflikter så är inget tv-program bra överhuvudtaget. Det finns en konflikt i alla tv-program (måste nödvändigtvis inte vara mellan personer.)

Hur skulle det se ut om de satt helt apatiska och bara vänta på att det skulle ta slut?
2011-03-27, 22:28
Medlem
SpooN.s avatar
YES! plastbruden e kvar.. okej egentligen spelar det ingen roll då Rosa är lika jobbig, men trots det så kan man faktiskt se på henne utan att äcklas allt för mycket. Kommer bli spännande och se hur Rodney klarar sitt uppdrag, känns som att han kommer att försöka smygdricka
2011-03-27, 22:29
Medlem
Qwillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empireofthesun
Åh vem röstar egentligen för att låta Vanessa vara kvar? Usch, fy och blä.

Bara jag som börjar störa mig mer och mer på Gurkan?

Jo det växer mer och mer, han kör spel för galleriet. Frisyren, skägget är ju bara publikfrieri. När det blir livesändning spelar han uppenbart att han kan sämre svenska än vad han egentligen kan och inte förstår så bra, då han tror att det är vad folk vill att han ska vara. Noterade någon annan än mig när han frågade vad Gry sa så var kameran på Peter och Simon, som såg uppenbart förvånade ut hur Gurkan spelade, och deras blick fastnade kvar även efter att Gry sagt hej så länge.

Sen vid livesändning, alltid badrocken, och att ställa sig längst fram vid dörren till studion för att kolla in och vinka, och kanske om han känner för det, vara den sista att ta farväl av den utröstade.

Gurkan gick in i huset som klar vinnarfavorit, men jag tror det minskar mer och mer, man blir liksom "mätt" på honom..
2011-03-27, 22:30
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Skulle inte deltagarna bli skrämda? Var bubbelpoolen något att bli rädd för?
2011-03-27, 22:31
Medlem
Synd att Roddan inte får dricka. Hoppas han tjuvdricker; han såg ut att vilja göra det.

Fast då lär han åka ut nästa vecka mot Vanessa.
2011-03-27, 22:31
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Jessica och Tobbe. Är det sanning eller ett trick? Själv tror jag inte ett skvatt på att dom är ihop.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12793019.ab
2011-03-27, 22:32
Medlem
__Alez__s avatar
Roddan lär ju dricka, han skiter nog i om han blir straffnominerad. Tror han känner sig rätt säker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in