2011-03-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Har inte följt Big Brother så mycket men hur ofta får de sprit, och hur mycket?

2 gånger i veckan har det varit hittills men dom får så jävla lite varje gång, 36 öl på 17 pers fick dom sist t.ex

Hoppas Cilla ryker på söndag.
2011-03-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PBF
Kommer du ihåg hur långt in i klippet?

http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1294009
05.50 in i klippet!
2011-03-05, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1294009
05.50 in i klippet!
Har sett det nu. Bra att gurkan satte henne på plats, hon vet att hon inte kan käfta mot gurkan när inte Sophie är där.
2011-03-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Slynan Roza är så jävla usel, hon har spridit skit om Jimmy Guliano (from Paris to Milano) och samtidigt gått runt och sagt jättefina saker om Sophie, exakta motsatsen till vad vi som checkade Glashuset tyckte, så skevt..

Bäst var under i gårdagens program när Roza blev helt stum..

"Den här Jimmy har vi ju konstaterat är helt dum i huvudet, men hur var den andra tjejen?" - Rodney
"Hon var jättesnäll och jätteskön" - Roza
"Vem sa att Jimmy var dum i huvudet?" - Gurkan
"Men åsikter han har fått" - Roza
"Men man behöver inte säga dum i huvudet" - Gurkan
"Men jo men, jag tycker det" - Roza
"Neeeeej, det är du som är dum i huvudet, fucking jävla snorunge"- Gurkan

Haha, Roza blev så tyst...

Den diskussionen lyfte Gurkan i mina ögon som redan var min favorit tillsammans med Björnen.

Annars tycker jag att bråket mellan Cilla och Katerina senaste avsnittet var bland det löjligaste jag sett hoppas båda åker ut illa kvickt.

Katerina försökte skrika till sig medömkan och genom att "hota" med att hon skulle ut.
Äcklet Cilla är avundsjuk på Sanna som förlovade sig med en Gris och sen när hon sitter på sängen sitter hon och försöker vännda alla som närmade sig henne mot Katerina fyfan vilket svin hon är.
2011-03-05, 14:16
Medlem
Milkcrates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Den diskussionen lyfte Gurkan i mina ögon som redan var min favorit tillsammans med Björnen.

Annars tycker jag att bråket mellan Cilla och Katerina senaste avsnittet var bland det löjligaste jag sett hoppas båda åker ut illa kvickt.

Katerina försökte skrika till sig medömkan och genom att "hota" med att hon skulle ut.
Äcklet Cilla är avundsjuk på Sanna som förlovade sig med en Gris och sen när hon sitter på sängen sitter hon och försöker vännda alla som närmade sig henne mot Katerina fyfan vilket svin hon är.

Rodney är ingen gris, han och Tobias är kungar.
2011-03-05, 14:17
Medlem
stress med justice http://open.spotify.com/track/4GsBRwISUEvPoFeTk5b9Ap
2011-03-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woorya
Jag vet inte om den här frågan är OT men lite frågor om Martin...

Pluggar han i Lund? Tyckte jag hörde honom nämna igår att han festat på Vischan....är inte det en nation i Lund?

Vischan= betyder "På landet"
Krischan= Kristianstad nation i Lund
2011-03-05, 15:03
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Dag 12, operation väckning. Nån hemsk låt som spelas så alla ska vakna. Nån som har namn på låten?

Vadå hemsk, den är ju mästerlig. Bästa danslåten ever. Justice - Stress.

För övrigt blir jag helt jävla galen på Roza, det är sällan jag stör mig på folk på teve men hon tar sig fan genom rutan och in i mitt vardagsrum med hennes sällan skådade dumhet. Hon är så otroligt pantad så det blir pinsamt, särskilt när hon utger sig för att vara smart och klipsk. Och sättet hon pratar på "liksom, ah, du fattar" i varenda mening. Jag tror faktiskt inte ens att hon lyckats bilda en komplett mening, någonsin. Jävla luder alltså, kan inte med den typen av människor

Det andra är mest helt okej big brother-underhållning: drama, falskhet och förlovningar - sånt som händer i verkliga livet också men i koncentrerad form i huset.

Ni som inte kan förstå hur Annie kunde komma in i huset, har ni inte sett tidigare säsonger eller? Det petas ju alltid in en "kuf", se bara på Kajsa från 2003 exempelvis: http://www.youtube.com/watch?v=bKhgZHIrCLw
2011-03-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Vadå hemsk, den är ju mästerlig. Bästa danslåten ever. Justice - Stress.

För övrigt blir jag helt jävla galen på Roza, det är sällan jag stör mig på folk på teve men hon tar sig fan genom rutan och in i mitt vardagsrum med hennes sällan skådade dumhet. Hon är så otroligt pantad så det blir pinsamt, särskilt när hon utger sig för att vara smart och klipsk. Och sättet hon pratar på "liksom, ah, du fattar" i varenda mening. Jag tror faktiskt inte ens att hon lyckats bilda en komplett mening, någonsin. Jävla luder alltså, kan inte med den typen av människor

Det andra är mest helt okej big brother-underhållning: drama, falskhet och förlovningar - sånt som händer i verkliga livet också men i koncentrerad form i huset.

Ni som inte kan förstå hur Annie kunde komma in i huset, har ni inte sett tidigare säsonger eller? Det petas ju alltid in en "kuf", se bara på Kajsa från 2003 exempelvis: http://www.youtube.com/watch?v=bKhgZHIrCLw

Ja, Roza... jag tål henne inte. Får ibland stånd när jag tänker på mig själv ståendes över hennes kropp med en morakniv och bara hugga hugga hugga.
T.ex programmet igår så fick man se henne från bikten, dagen efter hon först blev pullad utav Nicky sen red av honom. Så säger hon "aah, alltså jag o Nicky hånglade ju bara lite igår typ, men jag vet inte vad det såg ut som för kamerorna... hoppas inte det ser ut som nåt annat, för aa då kommer ja skämmas så mycket så då lämnar jag nog huset..." liksom va? Försöker hon utpressa Produktionen att inte visa klippet för då lämnar hon huset? Och hur ska hon ens veta vad som visas? Fick vibbar av att det finns en riktigt arg familj back in Kista som hon är lite skrajj för
2011-03-05, 15:43
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Tobias gillar jag men Rodney kan väl endast kallas Kungen av Svinen.

Fast lite roligt är det dock att svinen funnit varandra.
Ludret Sanna är absolut ett lika stort svin som Rodney fast hon är ett sliddjur.

Jag hoppas på att Silla åker ut denna söndag och Sanna nästa.

EDIT: Jag skäms över mig själv, för några år sedan tyckte jag det bara var idioter som tittade på BB och inte nog med att jag har börjat titta på det själv utan jag har dessutom åsikter om BB som jag dessutom diskuterar på ett forum Vad händer med mig, Jag som var så normal?
Senast redigerad av Midnight 2011-03-05 kl. 15:45.
2011-03-05, 16:15
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkeschultz
Har Tobbe dragit nu?

Varför skulle han ha dragit? Har inte kollat live på ett tag, så vet inte vad som hänt under natten och morgonen.
2011-03-05, 16:18
Medlem
Lisaharmenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkeschultz
Har Tobbe dragit nu?

Tobbe är kvar , såg han precis gå och dra i kuken (utanpå byxorna då) i köket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem