2011-02-23, 17:53
Medlem
Skulle gissa på Enebyberg - Djursholm - Stocksund..
Citera
2011-02-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEAN-PIERRE
Skulle gissa på Enebyberg - Djursholm - Stocksund..

Du skämtar va?
Citera
2011-02-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Detta visar ju att man inte ska ha förtroende för snuten, även om dom legitimerar sig kan man inte fastslå om det är äkta snutar, så man har egentligen ingen skyldighet att samarbeta om man "snuten" råka dyka upp.

Det knackade på några "civila" snutar på min dörr för ca 6 månader sedan, dom var civilklädda och visa bara sin "falska" bricka och sa dom var från polisen och frågade om jag kunde låsa upp källardörren för att dom hade sätt inbrott där. Men de va ingen inbrott. Så jag sa jag inte hade nyckel.

Låter mer som att du är tjackare.
Citera
2014-06-07, 10:05
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Aslögsvägen är en kort liten stump, sannolikt en av de mer mer fashionabla adresserna i Danderyds kommun. Precis vid vattnet. Det behövs nog i säg inte mycket insiderinformation för att begripa att där finns det värdesaker.

På 2, 3, 4 och 5 är det personer skrivna. Inte direkt Conny, Ronny och Sonny som bor där...

Aslögsvägen 2: Ordföranden för McKinsey Sverige (managementföretag som omsätter runt en halvmiljard). Frugan sitter i knappt tio företagsstyrelser också hon, involverad riskkapitalbolag. Var år 2002 Sveriges dyraste hus.

Aslögsvägen 3: Där bor två pensionärer, varav ena är ordförande och sannolikt ägare av ett företag med ett eget kapital på 85 miljoner kronor (och skulder på 157 000 - en kassalikviditet på 49 658 procent...). Ingen omsättning, verkar mest röra sig om en kassakista.

Aslögsvägen 4: En kåk med ett taxeringsvärde på 21,7 miljoner, bland de absoluta högsta i Sverige.

Aslögsvägen 5: Där bor en kvinnlig företagare verksam inom någon form av konsultverksamhet.

Skönt gäng! Jag skulle gissa att det är Aslögsvägen 2 som drabbats. McKinsey-ordförande känns onekligen hyfsat flådigt, med flotta bilar och dyra klockor. Ett potentiellt villebråd.

Förhoppningsvis är den drabbade så säkerhetsmedveten att det filmade materialet inte endast sparas lokalt, utan också att det i realtid lagras ute på nätet.

Viken Edsviken ligger i Solna, Sollentuna och Danderyd. Bostadsområdet Edsviken ligger i Sollentuna.

Aslögsvägen 4

http://www.magnussonmakleri.se/objekt/?gid=OBJ13040_1340545917
Citera
2014-06-23, 12:40
Medlem
Blir rosenrasande över att det sitter utomstående och spekulerar och kränker flera namn på utsatta.Ni utomstående kommentatorer som aldrig ens har bott,varit anhöriga eller ens känner de utsatta.Det gör mig förbannad på riktigt,riktigt lågt billigt äckligt beteende är det.
Min rekommendation till alla boende i området Djursholm med omnejd är att tänka till ordentligt gällande vilka personer som tagit kontakt med dem efter maj 2008 fram till nu både i Sthlm. men även andra platser.Folk som kanske har visat foton från området på personer som de sedan påstår att de känner,är kompis med etc.Ett ex. är privata foton som är stulna.Mer info tänker jag inte yppa på den här sidan.
Vad är det för personer som skriver kommentarerna? Vad är det för fel på er? Ni skadar folk medvetet folk som ni inte ens har umgåtts med eller känner.Karma is a bitch!
Till de utomstående som sitter och kvackar en otrolig massa elak förvirrad avundsjuk rappakalja och förnedrande ord om de utsatta namnen i händelsen men även om anhöriga och folk som känner familjen på denna sida ska veta att det är många människor som känner alla personer som nämns på denna sida även anhöriga och fd. anhöriga och folk som känner dem,och har lidit otroligt svårt pga.det som hände i åravis. Folk som inte kommer att backa för att de skyldiga sätts dit.Det ska mycket till innan jag blir förbannad på riktigt men det här var droppen som fick bägaren som rinna över ordentligt.
Ni som har gjort det här hemska ska skämmas så vanvettigt mycket och ni ska inte ens så mycket som nysa i närheten av ngr. av de utsatta namn som nämns bland kommentarerna.Jag förlåter er aldrig.Ni som gjorde det här är som skiten under skorna.Skäms!
Senast redigerad av Mssherlockholmes 2014-06-23 kl. 12:49.
Citera
2014-06-23, 13:41
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mssherlockholmes
:V
Vad skulle det du nämner röra, eller ens intressera, någon utanför din privata sfär? Finns vettigare saker att skriva långa blogg-inlägg om...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in