Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-22, 19:27
  #1
Avstängd
Tjäänare, jag ska träffa en kille i morgon som sagt att han nästan ALDRIG kommer under sex! Knappt kommer alls, hur ska jag göra för att få honom att komma? Det känns ju lixom inte okey om jag ska få komma men inte han.
Citera
2011-02-22, 19:29
  #2
Medlem
dekanmis avatar
Det får du fråga honom. Visst kan man ge dig svar som fungerar generellt sett, men alla är olika. Det är mycket lättare om du frågar honom vad han vill att du ska göra och vad han tycker är skönt, när ni väl är där.
Citera
2011-02-22, 19:29
  #3
Avstängd
Migrationsverkets avatar
Problemet kanske är hos dig?
Citera
2011-02-22, 19:30
  #4
Medlem
Hur hade du tänkt att någon annan ska kunna svara på det egentligen? Fråga honom själv istället.

Fan är det för fel på tjejer egentligen... den ena mer korkad än den andra. Helt otroligt.
Citera
2011-02-22, 19:30
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Problemet kanske är hos dig?

Hur tänker du nu? Jag har aldrig haft sex med honom. Det är han själv som sagt det bara och jag tycker det känns orättvist för honom.
Citera
2011-02-22, 19:32
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psykosomatisk
Hur hade du tänkt att någon annan ska kunna svara på det egentligen? Fråga honom själv istället.

Fan är det för fel på tjejer egentligen... den ena mer korkad än den andra. Helt otroligt.

Men förlåt då, tänkte att ni kanske hade tips. Ska du bara vara sämst så behöver du inte ens skriva.
Citera
2011-02-22, 19:33
  #7
Medlem
Kommer han inte så kommer han inte, Han kommer när han är redo.
Citera
2011-02-22, 19:39
  #8
Medlem
Jag gör sällan de med en kille, MEN jag talar inte om det före nu för tiden just för då får den andre prestationsångest.
Men han vill bara vara ärlig och säga det, DU ska inte vända ut och in på dig för få honom komma utan bortse från det och ha skön sex ist. han har ju deklarerat att han inte kommer och då behöver du inte försöka få honom komma utan ha SKÖNT.

Släpp de nu.. rättvisa .. hm ok nästa gång kanske inte du kommer så spela roll.
Citera
2011-02-22, 19:44
  #9
Medlem
TumTums avatar
Är det inte skillnad på att 'komma' och få utlösning?
Har träffat en kille som under de två gånger vi knullat inte fått utlösning.
Han säger att han har det skönt ändå, fast jag som tjej tycker det är lite konstigt.
Men efter att ha pratat med honom så inser jag att det är en blockering.
Hans förra tjej blev gravid mot hans vilja och nu är han väl livrädd för att hamna där igen.
Så, mitt tips är att kanske inte fråga sådär rakt ut och genera honom, utan hör på allt annat han berättar.
Citera
2011-02-22, 19:46
  #10
Medlem
han kanske är rätt lat och orkar inte hitta en finare tjej än dig för tillfället.
Så han förbereder dig mentalt på att han inte kommer njuta av sexet med dig..

han kanske gillar andra sidor hos dig?
var glad åt dom istället! fula tjejer brukar vara as roliga att spela dataspel och sånt med.

Lycka till!
Citera
2011-02-22, 20:04
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverr
han kanske är rätt lat och orkar inte hitta en finare tjej än dig för tillfället.
Så han förbereder dig mentalt på att han inte kommer njuta av sexet med dig..

han kanske gillar andra sidor hos dig?
var glad åt dom istället! fula tjejer brukar vara as roliga att spela dataspel och sånt med.

Lycka till!


Hahaha skön du är ;D
Citera
2011-02-23, 04:47
  #12
Medlem
Ferdawoons avatar
Kan säga att min partner i mitt senaste förhållande var den första på runda 4 år som lyckats få mig att komma utan att jag själv är den som runkar tills jag sprutar. Vissa gånger var det rysligt nära och att vara precis på gränsen till en orgasm i säkert en minut utan att få spruta var nog snarare det mest frustrerande jag varit med om!..

Det sägs att det är nått psykologiskt, att man inte vågar släppa kontrollen helt. Med andra ord, ge upp tanken på att kunna rida honom tills kan kommer eller nått liknande. Se till att utnyttja honom som du vill ha honom, och när han vill komma frågar du hur du kan hjälpa till och gör som han vill ha det för att göra det skönt för honom: Kanske slicka hans kulor, låt honom slicka dig, nyp hans bröstvårtor, eller vad han nu kan ha för något som gör att han kommer lättare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback