2012-01-31, 18:01
Medlem
Bongmons avatar
Har ätit 50st roche valium 10mg från torsdag till söndag. När kan ja pissa rent?
2012-01-31, 20:03
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Har ätit 50st roche valium 10mg från torsdag till söndag. När kan ja pissa rent?
Skitsvårt att svara på, skulle gissa drygt en vecka.
2012-01-31, 20:15
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Skitsvårt att svara på, skulle gissa drygt en vecka.

Folk brukar ju säga att diazepam sitter hur länge som helst?
2012-01-31, 22:43
Medlem
mediahoras avatar
Citat:
Folk brukar ju säga att diazepam sitter hur länge som helst?

Stämmer. Min kompis tog kanske 10 diazepam 25 mg, pissade positivt i 2 veckor.
2012-02-05, 13:54
Medlem
Rökt en joint kanske 0.2g för 2 dagar sedan, var helt ren innan dess, piss om antingen nu på fredag eller nästa fredag, vad tror ni? Väger bara runt 55 kg och är 1.73 cm lång.
2012-02-05, 17:24
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munk1
Rökt en joint kanske 0.2g för 2 dagar sedan, var helt ren innan dess, piss om antingen nu på fredag eller nästa fredag, vad tror ni? Väger bara runt 55 kg och är 1.73 cm lång.

Du väger ingenting, drick ganska mycket vatten på provdagen och det borde vara lugnt.
2012-02-05, 19:37
Medlem
Q-dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediahora
Stämmer. Min kompis tog kanske 10 diazepam 25 mg, pissade positivt i 2 veckor.

Kan ju ha varit dålig batch? Jag var positiv i 1½ månad efter ca 300mg diazepam.
Och då har jag bra ämnesomsättning samt tränar, käkar nyttigt o hela det köret..
2012-02-05, 19:47
Medlem
Q-dancers avatar
Citat:

Du har alltså klämt i dig 500mg diazepam? Från FP eller annan källa?

Du kommer vara positiv MINST 1 månad på den dosen. INTE 1 vecka som någon idiot här skrev.

Mvh
Q-dancer
2012-02-06, 19:38
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-dancer
Du har alltså klämt i dig 500mg diazepam? Från FP eller annan källa?

Du kommer vara positiv MINST 1 månad på den dosen. INTE 1 vecka som någon idiot här skrev.

Mvh
Q-dancer

Där kom svaret ja förväntade mig. Nej de var från streetph.
2012-02-08, 17:11
Medlem
Har läst en massa här ang. detta, då jag nyligen har kirrat ett jobb där dom kräver pissprov är jag oerhört nervös, alla dessa steg som nämns i första sidan är något jag tänker gå igenom med men jag är osäker på om att det kommer att hjälpa. Jag är 190 lång, 85 kg, rökt i 3 år, rökte sist i söndags och ska göra provet på tisdag som kommer.

Är smal och har en väldigt bra metabolism men jag vill verkligen klara detta prov och som jag har rökt så är det nog mer än en vecka för mig att bli ren, vill verkligen klara detta och funderar på att fuska, så jag undrar hur ofta övervakar dem en?
2012-02-09, 12:55
Medlem
prodigy123s avatar
Satt och funderade lite angående pisseprov, har aldrig gjort något själv, men om det var möjligt med min ide jag kom på. Låt oss säga att man har ett väldigt tunt böjbart gummirör eller dyl. och sticker in den i urinröret, sen sprutat man in någon vätska som förstör provet, när man sedan kissar ut detta ämne tillsammans med urinen.

På så vis så kan ju någon stå och titta och se att du pissar riktigt, fast provet blir ändå negativt på sticka, och om det skickas på analys, så ser dom ju kanske att det är något i som förstört provet, och man köper sig tid, då man antagligen får pissa igen. Men det är ju bara att upprepa proceduren, och köpa sig ännu mera tid om det behövs

Skulle det gå att spruta in vätska på detta sätt ända till urinblåsan? Eller det kanske räcker att vätskan finns i urinröret.

Finns det något potentiellt medel som skulle fungera för att förstöra prover, och få urinen att inte visa något på stickan?
2012-02-13, 22:40
Avstängd
at0m3ns avatar
Jag har fått ett jobb som industri arbetare och har jobbat där i drygt 8 månader nu men aldrig blivit testad för droger, står för övrigt inget i kontraktet heller.

Nu till min fråga, jag ska på truck utbildning som är på 2 dagar 1 dags teori samt prov och nästa dag körning, tror ni dem testar mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in