2012-05-08, 09:23
Medlem
after7dayss avatar
Nå, hur gick det? Har du fått svaren?
2012-05-08, 22:38
Medlem
bulan82s avatar
jag har opiater och benzo på recept så jag skulle neka och be om en test gjort på ett sjukhus för dom tar bort dom drogerna man har lagligt i sig så kan man lämna in ett rent prov,
2012-05-08, 22:50
Medlem
PeterMangss avatar
Tror inte ni behöver oroa er för att bli testad om ni inte pumpar bola.. dom tar ju inte direkt in en som inte har stora jävla muskler som det bara lyser doping om.. jag klarade mig på mitt gym när dem plockade in dom stora killarna pga att jag inte är så stor ;D
2012-05-11, 05:48
Medlem
Varulvs avatar
Några trådar sammanfogade.

/Mod
2012-07-25, 22:52
Medlem
htebacinoms avatar
Hej hopp! Rökte en hövding den 17e/natten till den 18e, bara 3-4 bloss och blev stukad i nån timme. Mitt pissprov är den 26e, dvs. imorn! Kommer jag vara ren?

Mina stats:
Man
18 år gammal
190cm lång
85kg, smått överviktig
Inte rökt på 3 månader innan den 17e/18e.
Har inte motionerat mer än någon annan, tränar inte.
Ingen tolerans iom. att jag inte rökt på 3 månader.

Jag kommer dricka Mycket vatten. Kommer jag vara ren?
2012-07-25, 23:11
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Hej hopp! Rökte en hövding den 17e/natten till den 18e, bara 3-4 bloss och blev stukad i nån timme. Mitt pissprov är den 26e, dvs. imorn! Kommer jag vara ren?

Mina stats:
Man
18 år gammal
190cm lång
85kg, smått överviktig
Inte rökt på 3 månader innan den 17e/18e.
Har inte motionerat mer än någon annan, tränar inte.
Ingen tolerans iom. att jag inte rökt på 3 månader.

Jag kommer dricka Mycket vatten. Kommer jag vara ren?

Om det nu bara var 3-4 bloss så borde det vara lugnt. Gå upp tidigt, drick mycket vatten innan. Dra en riktig måltid också så kommer du nog klara dig
2012-07-25, 23:16
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDown
Om det nu bara var 3-4 bloss så borde det vara lugnt. Gå upp tidigt, drick mycket vatten innan. Dra en riktig måltid också så kommer du nog klara dig

Tackar supermkt för svaret! Trodde aldrig jag skulle få nåt! <3

Jag tänker gå upp vid 09:00 (urinprov 13:00) och käka frukost och dricka. Kommer försöka pissa så många gånger jag kan innan, siktar på ett 10-tal.
2012-07-25, 23:44
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Tackar supermkt för svaret! Trodde aldrig jag skulle få nåt! <3

Jag tänker gå upp vid 09:00 (urinprov 13:00) och käka frukost och dricka. Kommer försöka pissa så många gånger jag kan innan, siktar på ett 10-tal.

Ingen fara Det blir bra, om du är positiv så är din kropp komplicerad :P
2012-07-26, 18:36
Medlem
Hej!

Jag ska ta ett drogtest om 2 veckor, har inte rökt något på 2 veckor.
Innan dess har jag rökt kanske i snitt 2-3ggr i veckan högst under 2-4 månader, och
då har det nästan alltid varit med minst 2 vänner, så det har inte varit jättestora mängder.
Hur stor chans har jag att klara mig? Har försökt dricka så mycket jag kan, och nu
när jag har 2 veckor kvar tänkte jag gå ut och springa varje kväll, då jag hört att träning
kan vara bra.

* Jag är ung
* väger 68kg
* 1,75cm lång
* Tränar ej
2012-07-31, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av array
Hej!

Jag ska ta ett drogtest om 2 veckor, har inte rökt något på 2 veckor.
Innan dess har jag rökt kanske i snitt 2-3ggr i veckan högst under 2-4 månader, och
då har det nästan alltid varit med minst 2 vänner, så det har inte varit jättestora mängder.
Hur stor chans har jag att klara mig? Har försökt dricka så mycket jag kan, och nu
när jag har 2 veckor kvar tänkte jag gå ut och springa varje kväll, då jag hört att träning
kan vara bra.

* Jag är ung
* väger 68kg
* 1,75cm lång
* Tränar ej

Om jag förstår dig rätt så kommer du alltså inte ha rökt på en månad när du lämnar up?
Om så är fallet så är det helt lugnt. Du kommer klara dig.
Undvik dock att träna eller röra på dig extremt mycket dagarna innan urinprovet då thc utsöndras när du bränner kalorier för det lagras i fettet!

Lycka Till!
2012-08-03, 21:49
Medlem
banxss avatar
Hoj! Har inte rökt på 38 dagar, gjorde ett sticktest idag, hemma då jag har ett drogprov om 1-3 veckor. innan dess rökte jag jämt, i flera år. Testat visade positivt, fortfarande. Dock börjar de synas 2 streck, dock ser man tydligt att det är positivt. Tränar ca 4 gånger i veckan, de är väl de jag gör för att lyckas med testet. Är ca 180 lång och väger 100 pannor. Har jag någon chans, vad TROR ni? Har dålig ämnesomsättning, tydligen då jag fortfarande inte är ren.

undrar dock en sak, då mitt prov kommer skickas på ANALYS, så undrar jag när jag väl pissar negativt på ett stickprov hemma som är på 50ng/ml, när kommer jag då klara en analys? ungefär då..

edit: när man väl har gjort de här jävla provet, hur lång tid tar de innan man får svar från analysen, detta gäller för ett jobb. Någon som har koll?

tacksam för alla svar
MVH
Senast redigerad av banxs 2012-08-03 kl. 22:05.
2012-08-04, 04:42
Medlem
Gullmarsplans avatar
Hur lång tid tar det att få svar? Fick lämna i slutet av april och har fortfarande inte hört något. Har jag extrem-tur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in