2011-02-22, 02:05
Medlem
Han är ute efter att knulla precis som alla killar? Men frågan är om han vill knulla enbart dig en obestämd tid framöver... Jag vet, fråga honom? Hur svårt kan det va?
Citera
2011-02-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wannabesmart
Han är ute efter att knulla precis som alla killar? Men frågan är om han vill knulla enbart dig en obestämd tid framöver... Jag vet, fråga honom? Hur svårt kan det va?

Du, jag är sååå för att säga saker rakt ut. Men nu handlar det i princip om att fråga en långt-bort-bekant om att knulla mig en obestämd tid framöver och du får hemskt gärna göra det åt mig.
Citera
2011-02-22, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Hej!

Jag behöver era analysögon för att se vad denna man vill.

Vi känner varandra väldigt lite sedan tidigare, det var flera år sedan, men nu har vi "tagit upp kontakten" och jag vet inte om det är "on" eller inte?

Första gången var jag hemma hos honom en stund och det var trevligt. Lite uppsluppet, ja ni vet. Ingenting hände. Inga närmanden eller så. Andra gången skulle vi gå på bio och… alltså, det var en barnfilm. Jag har ingenting emot barnfilm, men ändå. Den handlade om en... skitsamma!

Nu föreslår han att vi ska ses hemma hos mig, och jag vet inte om jag ska bli nervös eller inte… Jag menar, det är något där tycker jag, men hur i helvete vet jag om det hela ska vara romantiskt?

Vi har kramats.

Vill han ligga?
Vill han något annat konstigt?
Vill han vara kompis?
Vad tusan ska jag laga?

Marmaduke?
Jag gissar på alt nummer 3 eller 1 men han kör på 3 stilen tills vidare för att se om ni fortfarande funkar ihop.
Köp pizza eller något.
Citera
2011-02-22, 03:31
Bannlyst
Citat:
Jag frågade nu och han dricker inte. Alls! Herregud, är det okej för mig att dricka vin? Mampo, kan inte du vara på min dejt via asscam medan jag super ihjäl mig ute på hörnet?

wth is asscam?
Citera
2011-02-22, 09:10
Medlem
Han kan vara ute efter mycket men eftersom det är en kille så kan du utgå ifrån att du kan ligga med honom utan protest.
Citera
2011-02-22, 09:41
Medlem
Ratads avatar
Pudrig. Killen ligger nära friendzone, tillomed jag fattar det. Vill du knulla honom gör det snart och utan erotikdödare som barnmatiné, Donken (med spontan kompisfistävling) eller 2 kilo godis och billig öl. Han vet inte riktigt var han har dig heller. Villl ni vara KK så kör igång fort för som ni träffas kommer ni annars bli kompisar.
Citera
2011-02-22, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Pudrig. Killen ligger nära friendzone, tillomed jag fattar det. Vill du knulla honom gör det snart och utan erotikdödare som barnmatiné, Donken (med spontan kompisfistävling) eller 2 kilo godis och billig öl. Han vet inte riktigt var han har dig heller. Villl ni vara KK så kör igång fort för som ni träffas kommer ni annars bli kompisar.

Inte nödvändigtvis. Det kan fungera att gå från att vara kompis till KK också, men då är det förmodligen slut på vänskapen när KK-förhållandet spricker. Om det spricker alltså. Det är nästinintill omöjligt att vara bara kompis med en KK som man varit bara kompis med innan. Däremot kan det funka att gå från KK till kompis but u cant go back liksom.

Ivilket fall så måste ni sluta med dessa märkliga dejter. Känns som att killen försöker följa ett dejtingmönster men att innehållet är malplacerat. Va fan, barnfilm? Är väl ok om man kommit överens om det bägge två, som en kul grej, men annars hade nog iaf jag undrat. Eller så är han bara en sjukt rolig kille, men det vet ju bara du
Citera
2011-02-22, 10:16
Medlem
fjungen33s avatar
Nykterist, barnfilm och säkert tafatt Men men kanske är nåt att hänga i julgran. 3 dejten skulle jag ha 6 i skallen iallafall. Skulle haft 6 i skallen första dejten med 3 dejten skulle jag nog vara sexuelltfrustrerad, om inte är man nog bög.
Citera
2011-02-22, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad

Så jag måste antingen knulla karln i hallen eller vara förpassad till kamratskap i evighet? Oj oj, hur ska nu detta gå...

Men alltså. Finns det en risk att jag misstolkar situationen något så vansinnigt och gör en manöver som inte är, så att säga, uppskattad?
Citera
2011-02-22, 13:55
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Du, jag är sååå för att säga saker rakt ut. Men nu handlar det i princip om att fråga en långt-bort-bekant om att knulla mig en obestämd tid framöver och du får hemskt gärna göra det åt mig.

vafan gör ett move själv då, är du intresserad kan du ju visa det, han är nog väldigt osäker i sig själv och därför osäker på dig, det bästa vore som sagt att visa vad du vill och tydligt.
Citera
2011-02-22, 14:01
Medlem
MrOaikis avatar
Jag håller med Ratad. Gör ett move. Jag tvivlar starkt på att han kommer hem till dig bara för att glo på teve och äta hamburgare, i synnerhet om du är kvinna och snygg. Han vill säkert minst provhångla.
Citera
2011-02-22, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Jag håller med Ratad. Gör ett move. Jag tvivlar starkt på att han kommer hem till dig bara för att glo på teve och äta hamburgare, i synnerhet om du är kvinna och snygg. Han vill säkert minst provhångla.

Nu kanske inte alla män fungerar som du.

Men okej, det blir en tomatmove. Skämmas eller score som gäller!

Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
vafan gör ett move själv då, är du intresserad kan du ju visa det, han är nog väldigt osäker i sig själv och därför osäker på dig, det bästa vore som sagt att visa vad du vill och tydligt.

Jag skaa ju, denna press.
Senast redigerad av pudrig 2011-02-22 kl. 14:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in