2011-02-21, 23:54
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Okej, så det räcker med att bjuda hem och vara hångelnära hela tiden?

Vi är 25-30.

Ja, försätt dig själv i situationer där du uppenbart gör en invit. Om han inte nappar då, så är han inte intresserad. Om han däremot nappar, ja då vet du.

Sen uppskattas det av killar att tjejen för en gångs skull tar initiativet och inte bara signalerar uppenbara inviter, utan faktiskt helt enkelt kysser killen rakt upp och ner.
Citera
2011-02-21, 23:56
Medlem
nått som kan va kul o laga ihop är ju hamburgare det gillar dessutom typ alla, så kan du väl bjuda honom på en öl eller om ni nu är nykterister eller nått ett glas cocacola. Sen när ni står där o fräser hamburgare i köket så kan ha n få skära typ tomat eller nått å då kan du säga så här du är fn grym på å skära tomat får jag ge dig en kram eller vill du ha en kram eventuellt skulle du kunna ställa dig bakom o krama spontant så han vet att du är lite på, då blir det lättare för honom o stöta lite.
Tycker du det verkar för lurigt med hamburgare kan man ju köpa färdiga pajjer eller lasange som man bara kör i ugnen en stund så kan ni göra en sallad ihop, vi får ju fn inte missa att göra nått ihop o tomat kramen
Citera
2011-02-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mampo
nått som kan va kul o laga ihop är ju hamburgare det gillar dessutom typ alla, så kan du väl bjuda honom på en öl eller om ni nu är nykterister eller nått ett glas cocacola. Sen när ni står där o fräser hamburgare i köket så kan ha n få skära typ tomat eller nått å då kan du säga så här du är fn grym på å skära tomat får jag ge dig en kram eller vill du ha en kram eventuellt skulle du kunna ställa dig bakom o krama spontant så han vet att du är lite på, då blir det lättare för honom o stöta lite.
Tycker du det verkar för lurigt med hamburgare kan man ju köpa färdiga pajjer eller lasange som man bara kör i ugnen en stund så kan ni göra en sallad ihop, vi får ju fn inte missa att göra nått ihop o tomat kramen

Underbart inlägg, jag ska fan göra hamburgare. Får jag ingen tomatkram så blir du direkt ansvarig!
Citera
2011-02-22, 00:03
Medlem
what 25-30, det här är skandal trodde absolut det var nån som var 10 år yngre än mig. Gå till en pub drick öl ät nötter o kasta pil eller nått. Sitta o glo på varandra när man har noll koll på läget blir lätt fel, ut o lek nått. Gärna med alkohol och inte bullar och saft. Men som sagt bestäm dig vad du själv vill för ni kommer nog inte hänga 5 gånger till utan att nått händer
Citera
2011-02-22, 00:07
Bannlyst
Ja vad han vill kan ingen annan än han veta.
Vad vill du TS?
Han ger dig bollen här du bestämmer vad som händer härnäst men är han sugen? Ja han är sugen.
Citera
2011-02-22, 00:08
Medlem
Citat:
Underbart inlägg, jag ska fan göra hamburgare. Får jag ingen tomatkram så blir du direkt ansvarig!

bra då tar jag tillbaka det förra inlägget om pub o nötter o pil hahaha lycka till det här blir bra. Glöm inte kramen
Citera
2011-02-22, 00:09
Medlem
Citat:
what 25-30, det här är skandal trodde absolut det var nån som var 10 år yngre än mig. Gå till en pub drick öl ät nötter o kasta pil eller nått. Sitta o glo på varandra när man har noll koll på läget blir lätt fel, ut o lek nått. Gärna med alkohol och inte bullar och saft. Men som sagt bestäm dig vad du själv vill för ni kommer nog inte hänga 5 gånger till utan att nått händer

Ingen av oss är typen som kastar pil eller äter nötter, det är det... jag är osäker på om han dricker ens. Hade jag kunnat supa honom lite plakat hade det varit ultimat, förstås.

Okej, så jag ska helt enkelt bestämma mig och sedan köra på det?
Citera
2011-02-22, 00:27
Medlem
ja bestäm dig för att köra. Men va fn barnfilm, nykterist och osäkert om han vill ligga. Jag är vilsen och jag har varit på riktigt många dater genom åren.. ja jag vet jag är bäst.. iof med tjejer men skit i det iaf senast jag läste i mannualen är det ju kotym att det ska händakul grejjer på tredje daten, jag brukar ju vilja ligga redan på första men ni kör lite annat tempo. Så vi har bestämt hamburgare som mat och tomat kram. Vet du inte om han dricker??! Varför inte fråga om han vill ha ett glas vin. Om du beslutar dig för att du vill ha honom så tycker jag du kan kramas lite och kanske pussa lite på typ kinden snabbt eller som nån nämnde vara på hångel avstånd. Nu måste jag ta en cigg detta är en rysare.
Citera
2011-02-22, 00:41
Medlem
Citat:
ja bestäm dig för att köra. Men va fn barnfilm, nykterist och osäkert om han vill ligga. Jag är vilsen och jag har varit på riktigt många dater genom åren.. ja jag vet jag är bäst.. iof med tjejer men skit i det iaf senast jag läste i mannualen är det ju kotym att det ska händakul grejjer på tredje daten, jag brukar ju vilja ligga redan på första men ni kör lite annat tempo. Så vi har bestämt hamburgare som mat och tomat kram. Vet du inte om han dricker??! Varför inte fråga om han vill ha ett glas vin. Om du beslutar dig för att du vill ha honom så tycker jag du kan kramas lite och kanske pussa lite på typ kinden snabbt eller som nån nämnde vara på hångel avstånd. Nu måste jag ta en cigg detta är en rysare.

Jag frågade nu och han dricker inte. Alls! Herregud, är det okej för mig att dricka vin? Mampo, kan inte du vara på min dejt via asscam medan jag super ihjäl mig ute på hörnet?
Citera
2011-02-22, 00:56
Medlem
Citat:
Jag frågade nu och han dricker inte. Alls! Herregud, är det okej för mig att dricka vin? Mampo, kan inte du vara på min dejt via asscam medan jag super ihjäl mig ute på hörnet?

hahah asscam, nä det går inte för sig . Jag tror det är bäst för stämmningen på eran date om ni inte dricker då antar jag. Jag har dille på alkohol på dater för det gör saker så mycket lättare och jag gillar att supa. Det kan slå fel då många dater jag haft har stört sig på att jag varit för full. Lagom är väl bäst
Citera
2011-02-22, 01:07
Medlem
pudrig du kanske inte är så naiv som jag först trodde. Typ en miljard inlägg och typ relations expert
Citera
2011-02-22, 01:20
Medlem
men om du samtidigt som du super nere på hörnet vill hitta rika tjejkompisar.. gå inte till dovas på st eriksgatan utan ta hotell diplomat på strandvägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in