• 3
  • 4
2011-02-22, 14:13
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Nu kanske inte alla män fungerar som du.

Men okej, det blir en tomatmove. Skämmas eller score som gäller!

Jag skaa ju, denna press.

Men du ska ju inte känna dig pressad, vill du inte göra något med han så skiter du idet.
Citera
2011-02-22, 19:40
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Så jag måste antingen knulla karln i hallen eller vara förpassad till kamratskap i evighet? Oj oj, hur ska nu detta gå...

Men alltså. Finns det en risk att jag misstolkar situationen något så vansinnigt och gör en manöver som inte är, så att säga, uppskattad?

Som du skrev nedan. Scora eller skämmas. Det är en gråskala men min erfarenhet av att göra KK:n av tjejkompisar är gör det fort eller inte alls. Umgås man ycket utan att satsa så blir de mer som en syrra än en heting.

Jag tror faktiskt killen försöker göra lite moves men det är kommunikationsproblem mellan er.
Citera
2011-02-22, 20:00
Medlem
Peripheryys avatar
Se här.. Han är singel och du är singel(antar jag). Han vill nog inget annat än att få känna dig bättre och kanske bli ihop med dig.
Citera
2011-02-22, 20:11
Medlem
TheaFraggers avatar
TS:

1) Släck ner i alla rum och tänd levande ljust överallt sen strör du blomblad som leder till sängen. Öppna dörren endast iförd strap-on och fråga om han har lust att åka lite..

Kalla honom slyna och och bjud på blinier med kalixrom, och något skönt vitt. Säg åt honom att han är liten fitta som inte dricker alkohol

2) Profit.
Citera
2011-02-22, 23:22
Medlem
Han är blyg och vill ligga.
Frågan är, vad vill du? Agera därefter
Citera
2011-02-27, 12:34
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Pudrig. Killen ligger nära friendzone, tillomed jag fattar det. Vill du knulla honom gör det snart och utan erotikdödare som barnmatiné, Donken (med spontan kompisfistävling) eller 2 kilo godis och billig öl. Han vet inte riktigt var han har dig heller. Villl ni vara KK så kör igång fort för som ni träffas kommer ni annars bli kompisar.

Denna ständiga "friendzone". Ute i verkligheten kan folk som varit vänner i decennier plötsligt känna attraktion för varandra och bli tillsammans. "Friendzone" är en tröttsam The Game-myt.
Citera
2011-03-23, 02:31
Medlem
hur gick det på middagen
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem