Citat:
Ursprungligen postat av nelli
Tjejer, hur länge tycker ni att det är OK att vara sexuellt aktiv med en partner utan att ni får orgasm? Vi vet att överlag är det svårare för en tjej att komma under sex, och de första gångerna kanske oralsex inte prioriteras. Men hur länge kan ni tänka er ge en kille att försöka tillfredsställa er innan ni känner att det har gått för långt och tålamodet börjar ta slut?
Och killar, hur länge kan ni vara sexuellt aktiva med en tjej utan att ha gett henne en orgasm innan ni börjar känna er "dåliga" eller otillräckliga? Eller känner ni att det inte är ert ansvar och ifall hon inte kommer så stör det inte er?
Förstår att det kan vara svårt o svara på hur "länge" eftersom man har sex olika många gånger under en viss tid, men svara antingen tidsmässigt eller gånger man har haft sex.
(Kille): Jag upplever att det är tvärtom att tjejen kommer 2-3 gånger innan jag hinner komma. Men är antagligen en annan femma.
Jag hade inte orkat med att komma före bruden hela tiden. Njuter av att tillfredsställa min flickvän, många gånger mer än mig själv.