• 1
  • 2
2011-02-21, 21:16
Medlem
chokolecktriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amazing-unicorn
Orgasmen är inte direkt nödvändig enligt mig, jag ser det bara som en liten extra bonus.

Håller med!
Har haft sex utan orgasm som har varit bättre än dom gångerna med. :'>
Citera
2011-02-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
Everyone watch out for themselves.

Skiter faktiskt i det, sånt brukar reda upp sig med tiden. Är du nu en sån där kvinna som har as-svårt att komma så får du väl snacka med din snubbe och hinta lite om vad du vill att han ska göra. Är han inte helt rudis borde han väl fixa det med lite tips från dig?

Anledningen att jag frågar är att jag har haft sex med min pojkvän i ca 5 månader, och tagit upp problemet med honom för att han är väldigt självisk i sängen. Aldrig oralt från honom, även om jag ger hela tiden, och knappt några fingrar. OCh han är väldigt dålig på att lyssna då jag säger: det där var skönt, men sen slutar han med det ändå.. Han lovar dock att jag ska få se, och jag ska bara vänta tills han är på "mode" för att koncentrera sig på mig. Det känns inte riktigt OK att det har gått fem månader och han inte har lagt någon koncentration på mig. Även om det är skönt med sex behöver man få orgasm någon gång iaf och mitt tålamod börjar ryka.. Speciellt med tanke på att vi är i ett förhållande och inte KK:n.

Man märker nog frustrationen i mitt inlägg men behövde skriva av mig....
Citera
2011-02-21, 21:54
Medlem
Agda.83s avatar
Här ska ni för höra på ett skräckexemplar!
I över 1 år fick jag genomlida denna plåga att inte få komma.

Jag gjorde väldens misstag av att inte berätta vad jag tyckte om för killen.
Han kom typ efter 2 -3 minuter varenda jävla gång. Provade med massa saker för att få det mer långvarit.

Just när det gäller mitt misstag så var det så att jag aldrig tidigare hade haft ett så pass "intimt" förhållande så att jag visste hur jag skulle kunna komma när man var två styck i sexakten. (visste dock att jag kunde komma på egen hand).
Och när jag inte sa något redan dom första gångerna och pojkstackarn trodde han gjorde ett bra jobb så sa jag dumt nog inget heller under en senare tid i förhållandet.

Till sist så började jag fejka orgasmerna bara för att han skulle bli nöjd nån jävla gång så han kunde kravla av mig. - Jag fick bara nog tillslut. Dumpade honom pga. brist på kommunikation.

Ska tillägga att min nuvarande pojkvän kan mig innan och utan så nu är det inga probs när det gäller orgasmer i alla fall.
Citera
2011-02-21, 22:13
Medlem
Min tjej hade inte kommit alls innan, och det tog nästan ett halvår innan jag fick henne att komma. Så svar på din fråga är något i stil med "ganska länge";jag är tålmodig. Men jag hade helt klart tyckt det varit jobbigt om hon aldrig hade fått komma.
Citera
2011-02-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nelli
Anledningen att jag frågar är att jag har haft sex med min pojkvän i ca 5 månader, och tagit upp problemet med honom för att han är väldigt självisk i sängen. Aldrig oralt från honom, även om jag ger hela tiden, och knappt några fingrar. OCh han är väldigt dålig på att lyssna då jag säger: det där var skönt, men sen slutar han med det ändå.. Han lovar dock att jag ska få se, och jag ska bara vänta tills han är på "mode" för att koncentrera sig på mig. Det känns inte riktigt OK att det har gått fem månader och han inte har lagt någon koncentration på mig. Även om det är skönt med sex behöver man få orgasm någon gång iaf och mitt tålamod börjar ryka.. Speciellt med tanke på att vi är i ett förhållande och inte KK:n.

Tror att de flesta män som legat med ett gäng kvinns vet hur olika ni kan vara. De värsta kan kräva helt galna nästan-glömda-i-tiden-kamasutra-skills men det brukar som sagt gå lättare och lättare med tiden när ni blir lite säkrare. Du verkar ju i alla fall ha pratat med honom. Har ni dessutom varit ett par i 5 månader så kan man kanske tycka att det är lite respektlöshet från hans sida. Vad är det för jävla bullshit med "...du ska få se", lol säger jag. Han vet förmodligen själv att han är kass i sängen.

Säg åt honom och ta dig i röven. Det kan göra miracles för tjejer som har svårt att komma "normalt".
Citera
2011-02-21, 22:59
Medlem
spjuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nelli

Du kanske skulle göra samma sak mot honom så får han se hur roligt det är. För ärligt talat låter han som en riktig gris.
Sex kan inte bli bra om man inte ger också.
Citera
2011-02-21, 23:57
Bannlyst
Svår fråga att få svar på, som den är ställd. Den kille som skriver 'för länge' blir ju lite grisförklarad eller sedd som bakom flötet.

Viktiga är ju att hon känner sig nöjd, omtyckt, fri och trivs. Om detta innebär fnörton orgasmer per dygn eller inga alls är ju helt individuellt. Tycker man det borde kunna bli bättre än det är, så ska det tyckandet för det första komma från henne, och för det andra kan det alltid bli bättre. Sånt här går ju dessutom i perioder, upp och ner.

Vill hon mer än det blir f.n. men är blyg/osäker för att visa initiativ för det ... alltså, sånt märker man rätt snart, och kan ta initiativet åt henne, ordlöst om så behövs. Det motsatta förhållandet är ju värre; att hon gillar sex bäst om hon väljer att komma nån gång ibland, men att killen hela tiden ska pressa henne på orgasmer för hans egen skull - typ att han tror hon dyrkar honom då, eller för att han tycker han är "the man" då.
Senast redigerad av OpusOne 2011-02-22 kl. 00:32.
Citera
2011-02-22, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpusOne
Svår fråga att få svar på, som den är ställd. Den kille som skriver 'för länge' blir ju lite grisförklarad eller sedd som bakom flötet.

Viktiga är ju att hon känner sig nöjd, omtyckt, fri och trivs. Om detta innebär fnörton orgasmer per dygn eller inga alls är ju helt individuellt. Tycker man det borde kunna bli bättre än det är, så ska det tyckandet för det första komma från henne, och för det andra kan det alltid bli bättre. Sånt här går ju dessutom i perioder, upp och ner.

Vill hon mer än det blir f.n. men är blyg/osäker för att visa initiativ för det ... alltså, sånt märker man rätt snart, och kan ta initiativet åt henne, ordlöst om så behövs. Det motsatta förhållandet är ju värre; att hon gillar sex bäst om hon väljer att komma nån gång ibland, men att killen hela tiden ska pressa henne på orgasmer för hans egen skull - typ att han tror hon dyrkar honom då, eller för att han tycker han är "the man" då.
Vad svamlar du om, har du postat i fel tråd?
Citera
2011-02-22, 01:07
Medlem
Liiiinns avatar
Jag, som är tjej, vill komma när jag känner för det. Har distansförhållande så vi träffas på helger/lov, och jag brukar komma varje helg MINST en gång, oftast två.

Han vill verkligen att jag ska komma varje gång vi har sex, vilket blir lite av en press för mig så då går det liksom inte. Om jag inte kommer 2/3 gånger skulle han kunna fråga vad som är fel, så det är nog vad han tycker.
Citera
2011-02-22, 01:22
Medlem
Epeemasters avatar
Funkar det inte första gaangen funkar det aldrig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in