2011-02-18, 14:10
Medlem
Har sökt och inte hittat en tråd om denna spelare. Han är grym och behöver obv en egen tråd.

Nu är Ronaldo gått i pension är Neymar redo att ta över.

Kolla bara på klippet nedan. Klart det kommer finnas några torrisar på FB som säger att det där inte inte är svårt eller snyggt.....men hallå? Det finns inte många (om någon?) som kan göra detta i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=CIXN2KQDPzs
Citera
2011-02-18, 14:25
Medlem
preben12s avatar
Intrycket jag har fått av honom är att han är riktigt teknisk och duktig, dock är han alldeles för "divig". Ska göra det mesta själv och filmar alldeles för mycket för min smak. Men fixar han till den biten så är han på god väg att bli Brasiliens nästa storstjärna.
Citera
2011-02-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Intrycket jag har fått av honom är att han är riktigt teknisk och duktig, dock är han alldeles för "divig". Ska göra det mesta själv och filmar alldeles för mycket för min smak. Men fixar han till den biten så är han på god väg att bli Brasiliens nästa storstjärna.

He's still young men ditt inlägg ovan är +1
Citera
2011-02-19, 00:02
Medlem
Ronaldo hade åstadkommit så mycket mer när han var 19 än vad Neymar har.

Tror inte på Neymar. Han känns som ännu en allt för upphypad spelare. Tycker det är sällan de här uppenbara wonderkidsen som blir de absolut bästa spelarna. Speciellt inte när han inte presterat på den europeiska scenen.

Ever Banega skulle ju bli världens bästa centrala mittfältare. Blev inte riktigt så enkelt när han kom över till spanien.
Senast redigerad av StarOnEarth 2011-02-19 kl. 00:04.
Citera
2011-02-19, 00:40
Bannlyst
Teknisk, snabb och duktig som fan är han ju absolut och han kan säkert ta plats i något topp-4 lag i Spanien eller Italien inom en snar framtid. Men hur jävla tunn är pojken egentligen? Ser ju ut som att han väger 40 kilo. Bland det värsta jag sett i hela mitt liv.
Citera
2011-02-19, 01:58
Medlem
Baccalieris avatar
denna grabben kommer bli stor. Hur gammal e han?
Citera
2011-02-19, 02:30
Bannlyst
Han och Ganso är största talangerna i brasilen just nu
Citera
2011-02-19, 03:22
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baccalieri
denna grabben kommer bli stor. Hur gammal e han?
Fyllde 19 år för två veckor sedan.

Han har tillräckligt med potential för att bli bäst i världen. Bara han inte hamnar i samma väg som de flesta talangfulla brasilianarna vid 27 års åldern..
Citera
2011-02-19, 04:18
Medlem
Baccalieris avatar
spanade lite. Det råder ingen tvekan om att denna kille kommer bli STÖRST. Större än Ronaldo, större än Messi.
Citera
2011-02-19, 04:25
Medlem
gato12s avatar
i dagens fotbollsvärld måste man redan slagit igenom i en europeisk toppklubb när man är så "gammal" som 19 år...

kolla på Fabregas, ordinarie i Arsenal vid 17 års ålder, Messi var inte gammal när han tog plats i Barca, C-Ron var superstjärna i Manchester vid nitton.

hade nån av de stora tränarna trott på den här killen så hade han redan varit köpt.

tyvärr...
Citera
2011-02-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
i dagens fotbollsvärld måste man redan slagit igenom i en europeisk toppklubb när man är så "gammal" som 19 år...

kolla på Fabregas, ordinarie i Arsenal vid 17 års ålder, Messi var inte gammal när han tog plats i Barca, C-Ron var superstjärna i Manchester vid nitton.

hade nån av de stora tränarna trott på den här killen så hade han redan varit köpt.

tyvärr...
Chelsea la bud på honom förra året tror jag, men han valde att stanna i Santos. Troligen Robinho som sa åt honom att växa upp först, innan han beger sig ut i Europa.
Citera
2011-02-19, 11:05
Medlem
kukhuves avatar
han måste bli större starkare annars blir han inte bättre än tex robinho. Ronaldinho där har vi den komplette dit når han aldrig med sin vikt längd divighet speluppfattning frisparkar styrka. jag nästan allt.
men en ny robinho kan han bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in