2011-02-18, 20:58
Medlem
Kurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Förstår ni vilket skitlagar vi har i vårt land? Villkorlig dom?? Fan dom ska vara inlåsta minst 10år!

Fattar inte detta med sverige och sexlagarna, får inte ihop det.
men seriöst, det är ju inte direkt som att han har våldtagit någon? Visst det är ett allvarligt brott, men man behöver inte överdriva.
2011-02-18, 21:57
Medlem
David9s avatar
Finner det roande att majoriteten i den här tråden reagerar som om GM har förgripit sig på barnen, vilket han tydligen inte har gjort av det som framkommer i artikeln. Han har haft bilder/filmer på barn. Och troligtvis är det inte heller han som har tagit dem.

Citat:
Oj avslöja du dig själv kanske? Har man ingen balle kan man inte knulla! LoL hur gammal är du?

Han är ju fortfarande en pedofil. Om han har kuk eller inte är inte relevant.

Dessutom kan man begå våldtäkt även om man saknar kuk.

Citat:
Du klagar på att man ska kastreara, för att man är peddo ändå. Men tänk med din lilla ärthjärna, att utan kuk är alltid något du inte har! LOL

Ta livet av dig eller bli en transa om du inte har balle, har du ingen fjong är du ingen man. Pssst! Stick ifrån tråden, vi behöver inga pedofiler här.

Spring tillbaka till skolbänken och lär dig stava till att börja med.
2011-02-18, 21:58
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Håll er till topic! Tillsägelser utdelade och fler finns på lager om tramset fortsätter.

/Mod
2011-02-18, 22:21
Medlem
Usch. Vilka vidriga människor det finns.
Tjära och fjädrar.
2011-02-18, 22:26
Medlem
RWK1993s avatar
Fy vilket äckel!
2011-02-18, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurret
men seriöst, det är ju inte direkt som att han har våldtagit någon? Visst det är ett allvarligt brott, men man behöver inte överdriva.

Det är ett pågående brott kan man också säga, det börjar väl antagligen med bilder sedan blir det värre precis som allt annat kriminalitet, tex från snatteri till rån...

Och om han hade haft bilder på ditt barn är det fortfarande överdrivet?

Sverige måste ta tag i sexualbrott straffen, kolla tråden om den där kopplerihärvan, tre män blev frikända!

Sverige går under om detta fortsätter.
2011-02-18, 22:52
Medlem
Bengt-Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstadskatt
Möjligheten att förgripa sig på nån är ju knappast trolig, och om sexdriften är borta så skiter man i att kolla på sexobjekt !
Nej kastrera dom och ta bort snorren ! Proppa dom fulla av östrogen!! Då dör testosteronhalten.
Lobotomering är ochså ett alternativ eller avlivning !!!!!

Så det går alltså inte att förgripa sig på någon sexuellt om man inte har en penis? Hört talas om de människor som för upp objekt i andra personer?
Jag är även tveksam till att sexdriften sitter i själva penisen, men där kan jag ha fel.
Finns det inte heller några kvinnliga pedofiler? Vad skulle östrogenet förändra tänkte du?
2011-02-18, 23:01
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Ja det var ju fin info till pedofilerna. Ska man ana en kollega bakom ditt nick?

Sök gärna igenom min posthistorik och se om du hittar några pedofila tendenser. Är det så svårt att förstå att man det inte bara finns pedofiler och pedofilmördare, utan även människor som kan diskutera saker utan att förvandlas till ett tangentbordshamrande mongo. Jag anser mig höra till den senare gruppen.

Vad det gäller min banbrytande rekommendation till pedofilerna om kryptering misstänker jag att det inte är helt nytt, men du gav mig en tankeställare, det är nog bäst att jag inte gör det där inlägget på krim-forumet där jag tipsar mördare att använda handskar för att inte lämna fingeravtryck ändå.
2011-02-18, 23:04
Medlem
Strike-s avatar
Vad är egentligen barnporr? När en 12-årig pojke får en penis i rumpan eller när en 17-årig Vanessa Hudgens står och posar för sin mobilkamera utan behå? Miley Cyrus?

Jag försvarar inte ägaren till USB-minnet utan är bara nyfiken. Eftersom en 18-årig kille kan åka dit för "barnvåldtäkt" trots att den 14-åriga bruden var helt med på det.
2011-02-18, 23:11
Bannlyst
Citat:
Fy fan va äcklig, ut med namn och bild, han förtjänar att dö,
'

ELLER HÅR HÄNG UT FITTAN ! BILD OCH NAMN TACK !
2011-02-18, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Antagligen är det inte bilder som han själv medverkar i. Alltså har inte HAN skadat någon, att sedan se på barnporr är väl en varningsklocka. Tror att fler än man tro har sett/ser på bp och lekt till det, var ju en massa sånt på 4Chan om jag inte minns fel?

Varenda en som kollar på bilderna SKADAR barnen.

Varenda bild som skickas vidare SKADAR, varenda människa som skickar/tar emot bilden SKADAR, om ingen tittade skulle bilderna inte finnas.
2011-02-18, 23:35
Medlem
DemocracyNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Varenda en som kollar på bilderna SKADAR barnen.

Varenda bild som skickas vidare SKADAR, varenda människa som skickar/tar emot bilden SKADAR, om ingen tittade skulle bilderna inte finnas.

Va? Hur kan det skada barnen då de omöjligtvis kan vara medvetna om att det händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in