• 1
  • 2
2011-02-18, 10:22
Medlem
Forbliranonyms avatar
Vem är denna man? Och vad för relation hade grabbarna till varandra, krävs rätt mycket innan jag skulle sätta dit mina kompisar.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8587397.ab

Citat:
Tappade minne med barnporr på gatan
Kompisen hittade det – och anmälde
En aktiv hjälptränare vid en idrottsklubb i Skåne tappade ett USB-minne med barnporr på gatan. Mannen, som tränade ett barnlag, erkänner brott och har nu fått ett strafföreläggande med villkorlig dom, skriver Metro.
2011-02-18, 10:23
Bannlyst
Fy fan va äcklig, ut med namn och bild, han förtjänar att dö,
2011-02-18, 10:29
Medlem
fags avatar
Aftonbladet... "kompisen" kan lika gärna varit en random snubbe på stan som han någon gång sagt hej till vid busshållplatsen.
2011-02-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Fy fan va äcklig, ut med namn och bild, han förtjänar att dö,
INSTÄMMER
2011-02-18, 10:35
Bannlyst
Förstår ni vilket skitlagar vi har i vårt land? Villkorlig dom?? Fan dom ska vara inlåsta minst 10år!

Fattar inte detta med sverige och sexlagarna, får inte ihop det.
2011-02-18, 10:36
Medlem
tältpinnes avatar
Att pedofiler inte upptäckt TrueCrypt finner jag märkligt. Kul att mördarpöbeln hittade till tråden direkt också, när ska ni döda honom?
2011-02-18, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Att pedofiler inte upptäckt TrueCrypt finner jag märkligt. Kul att mördarpöbeln hittade till tråden direkt också, när ska ni döda honom?
ÄR du en peddo själv eller? BTW så funkar inte TrueCrypt längre den öppna källkoden är löst för längesen.
2011-02-18, 10:42
Medlem
Forbliranonyms avatar
Kom igen nu nån måste ju ha namn på honom.
2011-02-18, 10:50
Medlem
Haha riktig jävla fail x)

Vem fan går runt med barnborr på ett usb minne mitt i stan >.<'
2011-02-18, 10:53
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
ÄR du en peddo själv eller? BTW så funkar inte TrueCrypt längre den öppna källkoden är löst för längesen.

Nej, jag har bara problem med koleriska människor som frustar framför datorn och raljerar om mord och långa fängelsestraff. Nu är detta inte en diskussion om TrueCrypt, men jag har svårt att se att pedofilens vän skulle sätta sig ner och börja "hacka" usb-minnet.
2011-02-18, 11:11
Medlem
Citat:

Skulle TrueCrypt slutat fungera? Källa? Och vad har det med öppen källkod att göra?
2011-02-18, 12:26
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Vem är denna man? Och vad för relation hade grabbarna till varandra, krävs rätt mycket innan jag skulle sätta dit mina kompisar.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8587397.ab

Jaha, tränade min någorlunda bra vän ett barnlag och var pedofil skulle jag anmäla han alla dar i veckan, eventuellt anonymt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in