Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-17, 12:11
Moderator
Falukropps avatar
Detta är tråden för diskussion om Xbox Live och nätverksspelande. Här kan allt som rör Xbox Live och nätverk diskuteras, även tekniska frågor. Det kan vara allt mellan frågor om vart man köper gamecards med live points, skrytinlägg om vilka achievements man lyckats få, eller hur man kopplar upp sin Xbox via trådlöst nätverk.

Många frågor är redan besvarade i Xbox 360 F.A.Q.

Om denna tråd inte verkar rätt för det du tänkt skriva om, så kanske någon av de andra officiella Xbox 360-relaterade trådarna funkar bättre:

Xbox 360 - Support
Xbox 360 - Allmän diskussion
Xbox 360 - Flashning, chippning, JTAG-hacking, brända spel och homebrew

//mod
Senast redigerad av Falukropp 2011-02-27 kl. 14:11.
Citera
2011-02-19, 20:34
Medlem
Finns det någon vänlig själ här som skulle kunna dela med sig av en 48h kod till xbox live? Är ensam hela helgen och börjar bli sjukt uttråkad. Hjälp mig att rädda min lördagskväll!
Citera
2011-02-19, 23:30
Medlem
Molkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spottet
Finns det någon vänlig själ här som skulle kunna dela med sig av en 48h kod till xbox live? Är ensam hela helgen och börjar bli sjukt uttråkad. Hjälp mig att rädda min lördagskväll!

69kr bör du kunna ordna fram! Sälj något du har hemma
Citera
2011-02-21, 11:08
Medlem
Finns det någon som har en 48h kod över ? pm:a mig isåfall.
skulle vara ytterst tacksam.
Senast redigerad av GeneralduX 2011-02-21 kl. 11:15.
Citera
2011-02-21, 14:42
Medlem
maxgs avatar
Kan man system-linka ihop mer än två xboxar? Alltså via ett modem eller rauter eller ngt.
Citera
2011-02-23, 13:11
Medlem
Mickesoklarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxg
Kan man system-linka ihop mer än två xboxar? Alltså via ett modem eller rauter eller ngt.

ja det ska gå.

http://www.locopuyo.com/xboxlan.html
Citera
2011-02-27, 20:16
Medlem
Zednicks avatar
Tjena !

Skulle vilja ha hjälp med hur jag drar internet från datorn till xboxet. är detta möjligt ?
Provade att bara ha nätverkskabeln mellan datorn och xboxet, men det verkade inte gå ( när jag provade connection inne i xboxet)

Har dock Mobilt Bredband men kände mig bara så grymt sugen på o spela lite live för en gångs skulle så vill prova, de kan ju inte skada tänkte jag. Kanske inte går om jag har mobilt ?

Behöver jag köpa någon kabel elr liknande o dra emellan ?
Eller är de någon inställning inne i xboxet/ datorn jag måste justera ?
Citera
2011-02-28, 21:46
Medlem
sirfanatics avatar
Halloj! har ni xboxspelar märkt att det inte går köra live? snälla svara mig för att det står att det är tjänstefel!!!!!!
Citera
2011-02-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirfanatic
Halloj! har ni xboxspelar märkt att det inte går köra live? snälla svara mig för att det står att det är tjänstefel!!!!!!
Det funkar inte för oss heller, värdelösaste lanet, ever
Citera
2011-03-01, 07:28
Medlem
sirfanatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zleem
Det funkar inte för oss heller, värdelösaste lanet, ever
tack godegud men det funkar fortfarande inte för mig? Ringde supporten igår och fråga vad som hände så sa dem att servrarna hade krashat?!?! vet ni något om detta?
Citera
2011-03-06, 11:23
Avstängd
Daniel501s avatar
Tja,

Min polare skulle uppdatera sitt Live(han har inte varit online på 1år på livet) men fick ett felmeddelande "Could not update". Han har internet till xboxet.

Någon som vet hur man åtgärdar detta problem?

Mvh,
Citera
2011-03-07, 18:54
Medlem
fgnms avatar
Uppgraderade mitt silver-konto till guld idag för 10kr och det stod att det ingick 2 st gratis arcadespel. Stod något om att de skulle skicka "tokens" till min mail som jag sedan kunde köpa spelen för, men det har inte kommit något sådant mail.

Hur lång tid brukar det ta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in