Citat:
Ursprungligen postat av G@dzilla
Hej Alladin! Vill absolut inte komma hr och knppa nn p nsan men...

var har du ftt det ifrn? Att Susta r korttidsverkande! Faktum r att Sustanon r det mest lngtidsverkande av alla testosteron.
Varfr?
Jo fr att Sustanon innehller:
- 30 mg Propionate (snabbverkande)
- 60 mg Phenylpropionate (aningen mindre snabbverkande)
- 60 mg isocaproate (frdrjd effekt s.k. dep-effekt)
- 100 mg Decanoate (riktigt lngtidsverkande)
Hela iden med Sustanon r att de fyra olika testosteronen ska tcka upp fr varandra en efter en. Dr ena slutar tar en andra vid. Trots att man absolut fr goda resultat med t.ex. 500-750 mg susta var 10:dag brukar man injicera en gng per vecka.
Genom att injicera s ofta som du anmodar riskerar man att f en ondigt hg blodkoncentration bla bla bla... Resultatet blir iaf mkt hgre risk fr biverkningar som hgt blodtryck, dem och BT.
Hoppas jag inte stampat p ngons rivir med dessa ord men jag har personligen en mkt lng erfarenhet av steroider i alla dess former efter 8 rs regelbundet bruk. Jag tycker det r viktigt att om man ska hjlpa andra att ta steroider mste man ha minst 100% koll p det man sger.
Dock kan jag inte hlla med dig om Sustan, frst sger du emot dig sjlv lite:
"500-750mg susta var 10:dag" = Hr ser jag ingen skillnad i blodkoncentration mot att injicera 250mg tv ggr i veckan?
Sanningen r att rknar man lite p det s toppar man 89mg den dagen man har hgst koncentration genom att injicera 250mg tv ggr veckan.
Respektive 146mg den dagen man har hgst koncentration genom att injicera 750mg var 10:dag. (500mg= ca 98mg)
Injicerar du tv ggr veckan hller man jmnare niver ocks, vilket ytterliggare hjlper i bieffekt synvinkel. (strsta nivskillnaden r ca. 48mg dagen innan injection till 84 dagen efter. jmf med 19mg dagen innan till 98mg dagen efter.)
Frekventare injectioner ger bttre resultat av proppet osv.
Obs. Vrdena r cirka upppgifter men ger en bra versyn p det hela.
Mvh Alladin.
Ps. Trevlig hemsida du har, har funderat ett par ggr p Anabolics 2004.
Kanske blir att bestlla den av dig nu...