• 1
  • 2
2004-08-28, 02:02
Medlem
Har precis brjat min frsta kur.. har 20ml susta hur ska jag ta dem fr att f bst effekt p dem? 2ml en gng i veckan?
Citera
2004-08-28, 02:04
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baboo
Har precis brjat min frsta kur.. har 20ml susta hur ska jag ta dem fr att f bst effekt p dem? 2ml en gng i veckan?

1ml tv gnger i veckan... Sn/onsdag maybe. Sustanon r korttidsverkande, bsta effekt med mindre intervall.

Pct och nolva har du redan hemma antas...
Ls pct trden (sticky) och kur-trden (sticky)
Citera
2004-08-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
1ml tv gnger i veckan... Sn/onsdag maybe. Sustanon r korttidsverkande, bsta effekt med mindre intervall.

Pct och nolva har du redan hemma antas...
Ls pct trden (sticky) och kur-trden (sticky)
Ok Det ska jag gra .. Tack . men men jag har inte clomid eller ntt snt.. Borde jag kpa det ??
Citera
2004-08-29, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ok Det ska jag gra .. Tack . men men jag har inte clomid eller ntt snt.. Borde jag kpa det ??

sk p forumet om clomid och nolva, rtt viktiga prepp att ha hemma nr man kurar
Citera
2004-08-29, 06:45
Medlem
MindBlowns avatar
Citat:

Varfor inte ta alla 20 ml pa en gang och kora 3 pass om dagen i en vecka sa ar det over snabbt och smidigt
Citera
2004-08-29, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindBlown
Varfor inte ta alla 20 ml pa en gang och kora 3 pass om dagen i en vecka sa ar det over snabbt och smidigt
hehe jo det ska jag nog
Citera
2004-08-29, 23:23
Medlem
G@dzillas avatar
Var ftt det ifrn?? Susta korttidsvekande...

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin

Hej Alladin! Vill absolut inte komma hr och knppa nn p nsan men... var har du ftt det ifrn? Att Susta r korttidsverkande! Faktum r att Sustanon r det mest lngtidsverkande av alla testosteron.

Varfr?

Jo fr att Sustanon innehller:

• 30 mg Propionate (snabbverkande)
  • 60 mg Phenylpropionate (aningen mindre snabbverkande)
  • 60 mg isocaproate (frdrjd effekt s.k. dep-effekt)
  • 100 mg Decanoate (riktigt lngtidsverkande)

Hela iden med Sustanon r att de fyra olika testosteronen ska tcka upp fr varandra en efter en. Dr ena slutar tar en andra vid. Trots att man absolut fr goda resultat med t.ex. 500-750 mg susta var 10:dag brukar man injicera en gng per vecka.

Genom att injicera s ofta som du anmodar riskerar man att f en ondigt hg blodkoncentration bla bla bla... Resultatet blir iaf mkt hgre risk fr biverkningar som hgt blodtryck, dem och BT.

Hoppas jag inte stampat p ngons rivir med dessa ord men jag har personligen en mkt lng erfarenhet av steroider i alla dess former efter 8 rs regelbundet bruk. Jag tycker det r viktigt att om man ska hjlpa andra att ta steroider mste man ha minst 100% koll p det man sger.
Citera
2004-08-30, 00:57
Medlem
%s avatar
Det lter vetteigt det du sger G@dzilla. Trevlig hemsida du hade. Hur lnge har den varit uppe?
Citera
2004-08-30, 15:50
Medlem
G@dzillas avatar
Den har legat uppe sedan i Maj i r... s den borde vl ha varit frdig nu , h h

Men men vad kan jag skylla p annat n det hrliga regniga julivdret som till slut slog ver i brnnhet sol lagom till att man brjade jobba igen???

Snart kommer ytterligare ngra profiler p bl.a. Winstrol och ngra till.
Citera
2004-09-01, 15:28
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G@dzilla
Hej Alladin! Vill absolut inte komma hr och knppa nn p nsan men... var har du ftt det ifrn? Att Susta r korttidsverkande! Faktum r att Sustanon r det mest lngtidsverkande av alla testosteron.

Varfr?

Hela iden med Sustanon r att de fyra olika testosteronen ska tcka upp fr varandra en efter en. Dr ena slutar tar en andra vid. Trots att man absolut fr goda resultat med t.ex. 500-750 mg susta var 10:dag brukar man injicera en gng per vecka.

Genom att injicera s ofta som du anmodar riskerar man att f en ondigt hg blodkoncentration bla bla bla... Resultatet blir iaf mkt hgre risk fr biverkningar som hgt blodtryck, dem och BT.

Hoppas jag inte stampat p ngons rivir med dessa ord men jag har personligen en mkt lng erfarenhet av steroider i alla dess former efter 8 rs regelbundet bruk. Jag tycker det r viktigt att om man ska hjlpa andra att ta steroider mste man ha minst 100% koll p det man sger.

Dock kan jag inte hlla med dig om Sustan, frst sger du emot dig sjlv lite:
"500-750mg susta var 10:dag" = Hr ser jag ingen skillnad i blodkoncentration mot att injicera 250mg tv ggr i veckan?
Sanningen r att rknar man lite p det s toppar man 89mg den dagen man har hgst koncentration genom att injicera 250mg tv ggr veckan.
Respektive 146mg den dagen man har hgst koncentration genom att injicera 750mg var 10:dag. (500mg= ca 98mg)

Injicerar du tv ggr veckan hller man jmnare niver ocks, vilket ytterliggare hjlper i bieffekt synvinkel. (strsta nivskillnaden r ca. 48mg dagen innan injection till 84 dagen efter. jmf med 19mg dagen innan till 98mg dagen efter.)
Frekventare injectioner ger bttre resultat av proppet osv.

Obs. Vrdena r cirka upppgifter men ger en bra versyn p det hela.

Mvh Alladin.

Ps. Trevlig hemsida du har, har funderat ett par ggr p Anabolics 2004.
Kanske blir att bestlla den av dig nu...
Citera
2004-09-01, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G@dzilla

Varfr?

Det stmmer INTE att Sustanon r s lngtidsverkande, faktum r att om du vill ha jmna niver s r 2 stick i veckan det minsta man ska ta. Sustanon bestr ju av 2 snabba estrar, 1 medelsnabb, 1 lng verkande. Summan blir ju att det blir medelsnabbt testo.
Citera
2004-09-01, 20:41
Medlem
G@dzillas avatar
ok gubbar... antar att det inte r nn id att diskutera den saken nt mer
verkar som man kan f det till vad man vill, bara man har lite fantasi.

Jag har aldrig hrt ngon tidigare pst att just susta skulle vara ngot annat n lngtid. Hur som helst, rknar man lite p enanthate eller cypionate och injicerar det ett par gnger i veckan blir niverna jmnare dr med! Och hgre... men men smaken r som baken var det nn tnt som sa

Alladin: Du fr grna kika nrmare p en av mina bcker om du skulle vilja det. Sprid det grna till alla gympolarna med ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in