• 1
  • 2
2004-09-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G@dzilla
ok gubbar... antar att det inte r nn id att diskutera den saken nt mer
verkar som man kan f det till vad man vill, bara man har lite fantasi.

Jag har aldrig hrt ngon tidigare pst att just susta skulle vara ngot annat n lngtid. Hur som helst, rknar man lite p enanthate eller cypionate och injicerar det ett par gnger i veckan blir niverna jmnare dr med! Och hgre... men men smaken r som baken var det nn tnt som sa

Alladin: Du fr grna kika nrmare p en av mina bcker om du skulle vilja det. Sprid det grna till alla gympolarna med ...

Sg din hemsida nu, det r den serisaste svenska sidan jag ptrffat, med mycket och korrekt information av det jag lst dr. Mste sga att du gjort ett vldigt bra jobb. Hoppas den fortstter att utvecklas
Citera
2004-09-01, 22:17
Medlem
Citat:
ok gubbar... antar att det inte r nn id att diskutera den saken nt mer
verkar som man kan f det till vad man vill, bara man har lite fantasi.

Jag har aldrig hrt ngon tidigare pst att just susta skulle vara ngot annat n lngtid. Hur som helst, rknar man lite p enanthate eller cypionate och injicerar det ett par gnger i veckan blir niverna jmnare dr med! Och hgre... men men smaken r som baken var det nn tnt som sa

Alladin: Du fr grna kika nrmare p en av mina bcker om du skulle vilja det. Sprid det grna till alla gympolarna med ...

Det r inte mnga som skulle hlla med dig om det vad gller sustan
www.powerboard.se G in dit och gr reklam fr dina bcker. Du kommer GARANTERAT ka frsljningen.
Citera
2004-09-01, 22:43
Medlem
G@dzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Det r inte mnga som skulle hlla med dig om det vad gller sustan

Menar du det???

Tycker ni att det r en rimlig prissttning p bckerna? Det r inte mycket till marginal jag har!!! Jag har letat runt och inte hittat en enda sida sjlv som r billigare.
Citera
2004-09-01, 22:52
Medlem
G@dzillas avatar
Citerat ur Anabolics 2004

Citat:
The propionate and phenylpropionate esters in this product are quickly utilized, releasing into circulation within the first four days. The remaining esters are much slower to release, staying active in the body for about two and three weeks (respectively). This is a big improvement from standard testosterones such as cypionate or Enanthate, wich provide a much shorter duration of activity, and a more variable blood level.

William Llewellyn (frf. av Anabolics 2000-serien m.fl.) hller iaf med mig ang sustan.

Roligt att ni uppskattar sidan!!! Mnga timmar nedlagda p den...
Citera
2004-09-01, 22:59
Medlem
Boddies avatar
Kanonsida verkligen toppen! Och gllande priserna p bckerna s var det vl inte s superdyrt och heller inte superbilligt dom kostar vl en del dom dr bckerna.

P.s Kolla dina meddelanden du har PM!
Citera
2004-09-02, 00:25
Medlem
Alladins avatar
Tycker dom ligger bra i pris, g inte lgre i alla fall. Eller ja, du kan ju gra ETT undantagsfall...
ps. Tnk p att kpes/sljes r otilltet p flashback. Men lnkar r inte...
Citera
2004-09-02, 00:37
Medlem
Citat:
William Llewellyn (frf. av Anabolics 2000-serien m.fl.) hller iaf med mig ang sustan.

Roligt att ni uppskattar sidan!!! Mnga timmar nedlagda p den...

Ja inte verkar det som om man fr det billigare om man bestller frn USA heller. Vet ingen annan som sljer den boken inom sverige heller?
Hrde frresten att Anabolics 2005 kommit ut nyligen.
Du har en bestllning ocks
Citera
2004-09-02, 01:05
Medlem
%s avatar
Angende sustan har jag lekt med Roid calculator lite nu. En tv veckoers intervall med 500mg susta p mndagar ger 24-110 mg blodkonsetration. Tar man 250mg mndag + torsdag ger det 44-86 mg blodkonsentration p 2 veckor.
Alls blir det jmnare niver med tv hugg i veckan.

http://www.come.to/roidcalc
Citera
2004-09-02, 01:12
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av %
Angende sustan har jag lekt med Roid calculator lite nu. En tv veckoers intervall med 500mg susta p mndagar ger 24-110 mg blodkonsetration. Tar man 250mg mndag + torsdag ger det 44-86 mg blodkonsentration p 2 veckor.
Alls blir det jmnare niver med tv hugg i veckan.

http://www.come.to/roidcalc

Stt dock ut alla veckor s ser man lttare skillnaderna nr det "stabiliserats"...
Proppet borde verka bttre med tv hugg/veckan ocks.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in