Hej! Spelade in en film på photobooth igår kväll. Jag la effekter i programmet, Sepia färg och ökad kondtrast för det var mörkt (det är en sexfilm med min tjej)
Men jag har inte kunnat titta på filmen. Den syns inte i photobooth, när man scrollar i själva programmet bland filmerna.
Men filmen ligger i Photobooth-mappen. Den är 350 meg, ganska lång film. Den heter "Film 1.avi" i mappen och den ska helst öppnas med quicktime. När jag öppnar med quicktime så står det dock "filen är inte en videofil".
Jag har testat olika program, bland annat VLC. Och jag har bytt namn på filmen så den slutar med .mpeg, .xvid och lite olika. Men ingenting låter mig titta på denna porr-rullen i proffs-klass!! Vilket gör mig väldigt besviken.
När jag öppnar filmen i VLC så dyker videon bara INTE upp. Den finns i spellistan (Film 1.avi), men det visas inte hur lång filmen är/tid eller något. Som att det inte går att läsa av? Det är inspelat på en Macbook 13 tum, 2008, med nyaste programvaran, och buggade aldrig under inspelning.
Den är som sagt 350 meg och ungefär en halvtimme lång och vi gör ALLT i den. Min tjej och jag är snygga och vi knullar ohämmat. Vi är båda stolta över videon, men vill som sagt bara kunna kolla på den!!
SNÄLLA HJÄLP OSS!!