2011-02-16, 18:57
Bannlyst
SVT kör "islam för nybörjare"

Ni Pro palestina och tokvänstern som hyllar islam till skyarna

Här får ni en liten guide för att pröva islam

Jag rekommenderar givetvist att först se programmet och återkomma om ni kan rekommendera något positivt

http://svtplay.se/t/150128/islam_for_nyborjare

Min rädsla för muslimer och islam ökade mer tack vare SVT

Nån som sett programmet och kan återkomma samt upplysa mig att säga något positivt om islam som går emot alla mina rättigheter vad jag får göra?

Det finns inget i programmet som skulle få mig att gilla islam mer, snarare bli rädd för islam

Är det då mitt fel och inte muslimernas fel? PGA deras socialfobi? PGA deras lagar och regler bryter mina mänskliga rättigheter?

Kan islamvänstern säga något positivt om programmet?

Kommer ni fortsätta försvara Islam med islamfobi efter ni sett programmet? I såna fall varför?
Senast redigerad av Dubbelpost 2011-02-16 kl. 19:03.
Citera
2011-02-16, 19:09
Medlem
Rasist! Du måste stenas för ditt hat!

Varför vänstermupparna kommer fortsätta försvara mussarna var en enkel fråga. Svaret är helt enkelt att de är smutsiga landsförrädare som hatar svenskar, alternativt att de är dumma i huvudet.
Citera
2011-02-16, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Epic.Investigation
Rasist! Du måste stenas för ditt hat!

Varför vänstermupparna kommer fortsätta försvara mussarna var en enkel fråga. Svaret är helt enkelt att de är smutsiga landsförrädare som hatar svenskar, alternativt att de är dumma i huvudet.

Muslimska kvinnan säger att hon måste skydda sig och kvinnan är mannens egendom! Detta är sanningen varför kvinnor täcker sig! Inte något "fritt val" och "inget tvång" som islamvänstern försöker skylla ifrån sig

Videon ligger uppe till 18:e Februari

Kan nån spela in detta i 10 minuters avsnitt och lägga upp på youtube?

ALLT som sägs i programmet, har jag idiotförklarats för i 10 års tid av islamvänstern

Det är INGEN som kommer kunna säga en enda positiv sak när dom sett programmet!

Nån måste slänga upp detta på youtube!! Nån snälla!
Citera
2011-02-16, 19:50
Medlem
CheckMyBrains avatar
Jag hoppas hoppas hoppas jag är vid liv den dagen då slanten trillar ned för vänsterfeministerna att deras ideal är helt oförenliga med islam.
Hur kommer dom reagera? Fördömma islam? (njaaääee?)
Bara fortsätta att blunda? " Kvinna med 12 barn, beslöjad från topp till tå, fastkedjad vid spisen har fått mannen precis dit hon ville" (mer troligt..)
Citera
2011-02-16, 20:03
Medlem
Fy fan vilken propaganda... Varför sprids detta i Sverige? Detta är ju sjukt! Hur kan man visa detta som en typ av uppmuntran? Fy fan för svensk media
Citera
2011-02-16, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av varkeneller
Fy fan vilken propaganda... Varför sprids detta i Sverige? Detta är ju sjukt! Hur kan man visa detta som en typ av uppmuntran? Fy fan för svensk media

För mig skapade den mer rädsla än uppmuntran

Det sjuka är hur de personer som sprider detta i positiv bemärkelse vill ha detta?

De som skriker islamfobi efter att sett programmet, kan ju själva inte säga en enda positiv sak om Islam?

Allt man tar upp i programmet, tar jag som givet som icke muslim. Det hatar ju muslimerna i programmet?

De som kallar mig islamfobi kan ju aldrig säga mig en enda positiv och bra sak med islam? Bara islamfobi?

Undrar hur många av islamvänstern dricker alkohol? Ajabaja enligt Islam

Men nån måste kunna spela in och lägga upp på youtube på 10 minuters avsnitt
Citera
2011-02-16, 20:55
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Haha, svenskarna är pinsamma. Eller snarare de svenska PK-elitisterna. SVT i synnerhet, som i sin skrämmande och alltmer vardagliga Islamvurmande försöker avkristianisera och islamisera samhället, besitter ju bevisligen de förrädiska egenskaper som man som vän till det modern-kristna, sunda och demokratiska samhället av ren reflex bör fördöma. SVT bör förstås bojkottas. Sin agenda försöker SVT-kafirerna (men ändå så islamkåta ) inte ens dölja -- framtiden är Islam, och Sverige skall tillhöra muslimerna; både kulturellt, religiöst och demografiskt.
Citera
2011-02-16, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelpost
För mig skapade den mer rädsla än uppmuntran

Det sjuka är hur de personer som sprider detta i positiv bemärkelse vill ha detta?

De som skriker islamfobi efter att sett programmet, kan ju själva inte säga en enda positiv sak om Islam?

Allt man tar upp i programmet, tar jag som givet som icke muslim. Det hatar ju muslimerna i programmet?

De som kallar mig islamfobi kan ju aldrig säga mig en enda positiv och bra sak med islam? Bara islamfobi?

Undrar hur många av islamvänstern dricker alkohol? Ajabaja enligt Islam

Men nån måste kunna spela in och lägga upp på youtube på 10 minuters avsnitt

Varför tror du att de visar detta? Förstår du inte att i del 2 så kommer de argumentera och i del 3 så kommer de konvertera / gilla islam. Vänta bara och se
Citera
2011-02-16, 21:19
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Har du sett programmet? Muslimerna framstod ju som helt stolliga så islam verkade nog snarare avskräckande än lockande för de flesta som programmet.
Citera
2011-02-16, 21:25
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Har du sett programmet? Muslimerna framstod ju som helt stolliga så islam verkade nog snarare avskräckande än lockande för de flesta som programmet.
Håller med, det här var definitivt ingen propagande för Islam - snarare tvärtom. Visa fler sådana här program så vaknar folk upp inför den Islam-invasion som vi står inför.

Snart blir det innebördeskrig i diverse europeiska länder. Religionskrig.
Citera
2011-02-16, 21:31
Bannlyst
Citat:
Varför tror du att de visar detta? Förstår du inte att i del 2 så kommer de argumentera och i del 3 så kommer de konvertera / gilla islam. Vänta bara och se

Jo visst slutar det väl som så. Det är ju syftet? Få folk att konvertera till islam? Men sedan 11 september attacken och jag blev bekant med muslimer och islam. Ju mer jag har grävt djupare i Islam i 10 års tid, ju mer rädd blir jag, Har märkt Kunskapskanalen gullar allt mer med Islam. Var nåt program för någon vecka sen.

Detta avsnitt är ju sensation att muslimska kvinnan säger hon måste skydda sig (täcka håret) och kvinnan är mannens egendom

Du hör aldrig Jan Guillou, Mattias Gardell, Gudryn Schyman eller andra som gnäller islamfobi

Därför är det så viktigt att någon som kan måste rippa avsnittet. Detta är vår viktigade erkännande från muslimer själva ochså med deras egna ord! Då kan dom inte förneka i framtida debatter!

Detta kommer du aldrig få se på SVT DEBATT!
Citera
2011-02-16, 21:32
Medlem
ShineCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Går det ens att göra ett program där islam framställs som lockande?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in