Citat:
Ursprungligen postat av ZRyden
Jo, det var visst sagt så...Kan bli ett hästjobb så jag avvaktar nåt år till...Nej, men det får man väl ta tag i nån gång. Och visst förtjänar han det, den gode Christer.
Haha, Grenemark på första delen! Man undrar hur det hade låtit om Ekholm gjort den tabben...
Startmissen är fantastisk. Noll koll och sen världens rabblande med toppallvarlig betoning på varenda siffra.
Haha, eftersom gubben inte lagt av än och dessutom verkar vilja fortsätta några år till kan det dessutom vara lönt att vänta på nya godbitar.
Grejen med startmissen är väl att Ulfbåge nästan alltid följer samma manus vid starter. Det börjar med, antalet startande, hur det ser ut i tävligen, väderförhållanden, när svenskarna kommer och lite kort om publiken eventuellt även lite om att tekniken strular. Händer det något oannonserat i tävlingen blir det kortslutning för Ulfbåge och han fortsätter ändå efter sitt manus. Eftersom Grenemark aldrig någonsin vågar avbryta Ulfbåge under monologen, blir det som det blir.
Grenemark tänker vad händer i tävlingen nu måste jag avbryta Ulfbåge och undrar
- Vad har hänt med Hallenbarter?
Ulfbåge tänker avbryt mig inte förfan men svarar med - Märkligt
Grenemark märker att Ulfbåge blir irriterad och svarar lite kort med - Märkligt
Ulfbåge tänker skit i det där och svarar - Ekholm går ut som nummer 43 Nilsson....