2026-08-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast det hjälpte inte att de var "ärbara", det tog ju uppenbarligen slut med flera av dem ändå?

Ja men eftersom jag är lite äldre så har jag naturligtvis haft fler förhållanden. Men tycker du att 20 år är ett kort förhållande?
Kvinnor som legat runt, även det bara var i sina unga år har generellt svårare att knyta an till en partner. Folk får göra vad fan de vill för idiotbeslut i livet, det jag framförallt opponerar mig emot är hur den moderna feminismen har lurat i unga kvinnor att det inte bara är bra beslut utan också är accepterat. Det är det inte mer än i just dessa politiskt korrekta bubblor. Nu hade det väl inte varit ett stort problem om det fanns lika många män som kvinnor som legat runt...
Citera
2026-08-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Jovars, det har funkat bra för mig så jag kommer nog köra på.

Perfekt för dig då det finns ett överskott på unga slynor idag.
Citera
2026-08-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Nu skäms jag fröken Bimbo

Verkar som att det är lika illa att fråga om antal sexpartners som att svara på frågan ”ser jag tjock ut i det här?”
Haha ja exakt!
Citera
2026-08-04, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Perfekt för dig då det finns ett överskott på unga slynor idag.
Överskottet gäller ju alla vuxna åldersgrupper. Men visst, jag klagar inte.
Citera
2026-08-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Överskottet gäller ju alla vuxna åldersgrupper. Men visst, jag klagar inte.

Det gör det ju inte alls. Det är stor skillnad bara när man hårdrar Gen X med senare generationer. Gen X är sista generationen som inte så jävla lättledd när det gäller moderna idiotströmningar.
Visst, det har alltid funnits slynor men inte så socialt accepterade i media.
Citera
2026-08-04, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det gör det ju inte alls. Det är stor skillnad bara när man hårdrar Gen X med senare generationer. Gen X är sista generationen som inte så jävla lättledd när det gäller moderna idiotströmningar.
Visst, det har alltid funnits slynor men inte så socialt accepterade i media.

ok, vi säger så.
Citera
2026-08-04, 15:43
Medlem
För att där runt tio är ett ganska vanligt antal? Långt ifrån alla har varenda person på minnet och kan sätta nio eller elva med pricksäkerhet.
Citera
2026-08-04, 16:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
För att där runt tio är ett ganska vanligt antal? Långt ifrån alla har varenda person på minnet och kan sätta nio eller elva med pricksäkerhet.

Just därför så bör man ju föra bok. Inte för att kunna redovisa för sin partner, där ljuger väl de flesta ändå, utan mer för sin egen skull. Själv blev jag tyvärr tvungen att bränna upp min fittbibel efter att min kärring hittat den.
Citera
2026-08-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Just därför så bör man ju föra bok. Inte för att kunna redovisa för sin partner, där ljuger väl de flesta ändå, utan mer för sin egen skull. Själv blev jag tyvärr tvungen att bränna upp min fittbibel efter att min kärring hittat den.
Kan inte påstå att jag bryr mig nämnvärt om jag glömmer ett tio år gammalt one night stand. Har funnit mig en fantastisk karl sedan många år tillbaka, övriga skiter jag fullständigt i.
Citera
2026-08-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Bara jag, eller får jag känslan av att tjejer ofta svarar "typ tio/runt tio" på den här frågan?

Varför just tio? Jag har hört det flera gånger och ofta får jag känslan av att det är ljug.

Är det nåt speciellt med den här siffran eller är allt detta bara nåt jag fått för mig?

Vad spelar det för roll!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in