Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Jo, så kan det ju självklart vara och en alkoholist är bara lite extra sugen på alkohol...
Samtigt är det just sådana kvinnor som gnäller om att de aldrig hittar den "rätta" utan att förstå att beter man sig som ett knull, blir man betraktad som det..
Och du precis som många andra kvinnor skulle gärna ta en man som knullat 100 kvinnor, för ju populärare mannen är ju populärare är mannen och i tävlan med andra kvinnor vill du ha det som alla andra vill ha.
Nej, läste du inte vad jag skrev? Jag skulle dissa en kille direkt om jag fick veta att han legat med fler än 10 pers (om han är lika gammal som mig). Varför? För jag vill inte vara "en i mängden".
En erfaren kille har för mig ALDRIG varit bra. Jag har legat två killar som säkert haft sex med över 100 brudar -
de var värdelösa i sängen, däremot tog jag en killes oskuld en gång och han var istället grymt bra redan första gången.
Så sluta med ditt generaliseringstrams på mig. Jag har aldrig legat runt och jag förväntar mig att min pojkvän inte har gjort det heller (nu vet jag att min nuvarande bara haft en innan mig och han är den bästa jag någonsin legat med). "Tjejer vill ha populära killar", hah, skitsnack
Sedan tar jag gärna sex tre gånger om dagen för jag är väldigt, väääldigt kåt av mig, men hellre kvalitésex en gång om dagen med en kille än kvanitetsex tre gånger om dagen med olika killar...