2011-02-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Så du väljer att gå in i relationer med en lögn alltså? Bra relation det kommer bli där, speciellt om det kommer fram senare att du ljugit.

Bra att du gör saker du inte kan stå för då

Just med den killen ville han inte veta, han frågade men vill inte riktigt ha svaret... Så han brydde sig inte särskilt mkt om att siffran inte stämde... Jag gjorde mkt dumt i tonåren som varken var frivilligt från min sida eller något jag vill tänka på för mkt. Jag jag kan ärligt säga att då gjorde jag flera dumma saker som jag nu i efterhand inte kan förstå att jag gick med på. Kan man ångra i efterhand? Nej!

Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Ja. Hellre att tjejen säger 13 än runt tio.
Jag får intrycket av att om man säger det har man haft sex med fler än 10, och inte vill verka slampig. Inte nog med att man har knullat med många, men man kan inte stå för det heller utan försöker få det att låta mindre.

Sexpartners är inte heller något som kan vara ungefärligt. Det är alltid ett heltal, det kan inte vara ,5 eller liknande. Sen förstår jag om man som Ron Jeremy inte håller exakt koll, han påstås ju haft sex med runt 7000. Men det är ganska stor skillnad, och sexet är kanske inte lika speciellt (?), när man haft med 2000+.

Nu vet jag vad jag ska svara nästa gång jag får frågan iaf
Citera
2011-02-16, 14:21
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
haha såj jävla bra skrivet
+creds

Tack mannen!
Citera
2011-02-16, 15:46
Bannlyst
Ska en slyna vara ngt att ha ska iaf ett tiotal kukar varit och grävt i hennes underliv, jag tar endast brudar som i regel har ett 30 tal på listan, annars blir det ju ingen utmaning - 5 knull så hamnar jag definitivt på hennes 1a plats, men 30 då kan jag få konkurrens om den.
Citera
2011-02-16, 16:07
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralGibson
Det sjuka är ju killar som ställer den frågan till sina tjejer. På vilket sätt kan det vara intressant?

Jag skulle aldrig vilja veta exakt hur många killar min tjej legat med.

Håller fullkomligt med. Var finns intresset i det?
Citera
2011-02-19, 02:24
Medlem
kramgo-rambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Om du är bra med tjejer, alltså lite av en casanova, ja, om inte, nej.
Självklart!
Citera
2011-03-07, 22:52
Medlem
Deliberatelys avatar
De håller sig inte ens till sanningen i anonyma studier, hur extremt ljuger de inte då ansikte mot ansikte?

http://www.newscientist.com/article/dn3936-fake-liedetector-reveals-womens-sex-lies.html
Citera
2011-03-08, 14:56
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Vad tycker ni om man är 20 år (tjej) och haft sex med 37 st?

Bli inte förvånad när du bara kommer bli betraktad som ett knull...

Och har man ett sådant behov av bekräftelse så är det något fel..
Citera
2011-03-08, 19:13
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Bli inte förvånad när du bara kommer bli betraktad som ett knull...

Och har man ett sådant behov av bekräftelse så är det något fel..

Inte för att vara moraltant och jag själv är inte i närheten av 37 på långa vägar och skulle inte själv vilja ha en pojkvän som legat med lika många.

Men vad är det som säger att en 20-åring som legat med 37 stycken har ett bekräftelsebehov? Denne kanske inte har hittat en partner som passar, men har ändå en hög sexlust? Varför skulle det prompt behöva vara bekräftelsebehov? Har man inte främst sex för att man är sugen på sex!?!?
Citera
2011-03-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ordinarypeople
Jag har hört min kvinna säga saker som: efter det låg hon bara med 6 personer under det året... Vilket betyder: 6 = lågt. 15 = högt? Jag gissar att 10 är ett mediantal, Vilket betyder att min tjej och numera fru legat med ca 80 pers +- förhållanden. Redan hört om hur det stod till i hennes och hennes kompis lägenhet a.k.a vandrarhem för långhåriga killar.

Halleluja så, varför fråga henne när jag redan vet. Typ. På ett ungefär iaf.
Enda trösten är att hon ligger i lä. Då menar jag inte långhåriga killar

Matematik när den är som roligast.
Citera
2011-03-08, 23:27
Medlem
roligt med det där inlägget som frågar "vem som håller räkningen"...ALLA, oavsett tjej eller kille, ha ett litet räkneverk som tickar på i huvudet, that's it, så är det bara!
Citera
2011-03-08, 23:50
Medlem
MoribundWorlds avatar
Min tjej sa först runt 10. Senare när hon var mer bekväm sa hon att det var 15. 14 av dem kom under loppet av 10 månader. Först kändes det magstarkt men då ska man tänka på att hon var i ett förhållande från 16-20 år med samma kille och sen när det tog slut tog ett rejält party och slamp år. Tycker inte hon har gjort något fel, men ibland känns det som att det fan var lite väl många på kort tid.
Citera
2011-03-09, 13:21
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
Inte för att vara moraltant och jag själv är inte i närheten av 37 på långa vägar och skulle inte själv vilja ha en pojkvän som legat med lika många.

Men vad är det som säger att en 20-åring som legat med 37 stycken har ett bekräftelsebehov? Denne kanske inte har hittat en partner som passar, men har ändå en hög sexlust? Varför skulle det prompt behöva vara bekräftelsebehov? Har man inte främst sex för att man är sugen på sex!?!?

Jo, så kan det ju självklart vara och en alkoholist är bara lite extra sugen på alkohol...

Samtigt är det just sådana kvinnor som gnäller om att de aldrig hittar den "rätta" utan att förstå att beter man sig som ett knull, blir man betraktad som det..

Och du precis som många andra kvinnor skulle gärna ta en man som knullat 100 kvinnor, för ju populärare mannen är ju populärare är mannen och i tävlan med andra kvinnor vill du ha det som alla andra vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in