Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Så du väljer att gå in i relationer med en lögn alltså? Bra relation det kommer bli där, speciellt om det kommer fram senare att du ljugit.
Bra att du gör saker du inte kan stå för då
Bra att du gör saker du inte kan stå för då

Just med den killen ville han inte veta, han frågade men vill inte riktigt ha svaret... Så han brydde sig inte särskilt mkt om att siffran inte stämde... Jag gjorde mkt dumt i tonåren som varken var frivilligt från min sida eller något jag vill tänka på för mkt. Jag jag kan ärligt säga att då gjorde jag flera dumma saker som jag nu i efterhand inte kan förstå att jag gick med på. Kan man ångra i efterhand? Nej!
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Ja. Hellre att tjejen säger 13 än runt tio.
Jag får intrycket av att om man säger det har man haft sex med fler än 10, och inte vill verka slampig. Inte nog med att man har knullat med många, men man kan inte stå för det heller utan försöker få det att låta mindre.
Sexpartners är inte heller något som kan vara ungefärligt. Det är alltid ett heltal, det kan inte vara ,5 eller liknande. Sen förstår jag om man som Ron Jeremy inte håller exakt koll, han påstås ju haft sex med runt 7000. Men det är ganska stor skillnad, och sexet är kanske inte lika speciellt (?), när man haft med 2000+.
Jag får intrycket av att om man säger det har man haft sex med fler än 10, och inte vill verka slampig. Inte nog med att man har knullat med många, men man kan inte stå för det heller utan försöker få det att låta mindre.
Sexpartners är inte heller något som kan vara ungefärligt. Det är alltid ett heltal, det kan inte vara ,5 eller liknande. Sen förstår jag om man som Ron Jeremy inte håller exakt koll, han påstås ju haft sex med runt 7000. Men det är ganska stor skillnad, och sexet är kanske inte lika speciellt (?), när man haft med 2000+.
Nu vet jag vad jag ska svara nästa gång jag får frågan iaf

Matematik när den är som roligast.