2011-10-11, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Men herregud, du dumpar en fin tjej för att hon inte vet var din gräns går och säger en lägre siffra?? Så om hennes svar på 5 inte var sant och det är istället 9, så dumpar du?
Jag tvivlar på att du är ärlig tillbaka...

Jag har ingen gräns, jag frågar för att jag vill veta, ljuger hon är hon ingen "fin tjej" en "fin tjej" står för det hon gjort och behöver inte ljuga om det.
Om hennes svar skiljer sig från verkligheten så dumpar jag, alternativt behåller henne som KK men inget mer. Vill man börja en relation med en lögn kan man göra det men bli inte förvånad om den andra personen inte håller med om att det är en bra idé.
Jag är ärlig, jag säger samma sak till alla som frågar. "Jag vet inte" eftersom jag helt ärligt inte har en jävla aning.

Sen om hon ljuger om 1 eller 1000 spelar ingen roll. Lögnare som inte kan stå för vad dom gjort har inget i mitt liv att göra.
Citera
2011-10-11, 17:18
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Jag har ingen gräns, jag frågar för att jag vill veta, ljuger hon är hon ingen "fin tjej" en "fin tjej" står för det hon gjort och behöver inte ljuga om det.
Om hennes svar skiljer sig från verkligheten så dumpar jag, alternativt behåller henne som KK men inget mer. Vill man börja en relation med en lögn kan man göra det men bli inte förvånad om den andra personen inte håller med om att det är en bra idé.
Jag är ärlig, jag säger samma sak till alla som frågar. "Jag vet inte" eftersom jag helt ärligt inte har en jävla aning.

Sen om hon ljuger om 1 eller 1000 spelar ingen roll. Lögnare som inte kan stå för vad dom gjort har inget i mitt liv att göra.
Ah vad smidigt att säga Jag vet inte. Får hoppas att din nästa tjej är smart nog att köra med den då.
Citera
2011-10-11, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ah vad smidigt att säga Jag vet inte. Får hoppas att din nästa tjej är smart nog att köra med den då.

Smidigt och smidigt, hade jag vetat antalet så hade jag sagt det. Så att inte veta är ju knappast en "bra" grej, eller vad säger du? Och varför ska hon vara "smart" nog att dra den? Bättre att bara säga det korrekta antalet istället om hon vet om det istället för att ljuga med "jag vet inte" eller "fel antal".
Vet hon verkligen inte så är det ju en hel del folk iaf. så hade jag haft problem med antal så hade ju "jag vet inte" vart det värsta hon kunnat säga, eller hur?
Citera
2011-10-11, 17:34
Medlem
Citat:
Smidigt och smidigt, hade jag vetat antalet så hade jag sagt det. Så att inte veta är ju knappast en "bra" grej, eller vad säger du? Och varför ska hon vara "smart" nog att dra den? Bättre att bara säga det korrekta antalet istället om hon vet om det istället för att ljuga med "jag vet inte" eller "fel antal".
Vet hon verkligen inte så är det ju en hel del folk iaf. så hade jag haft problem med antal så hade ju "jag vet inte" vart det värsta hon kunnat säga, eller hur?
Så med det uttalandet så har du varit med en hel del folk?
Sant, det är nog bättre hon säger att du inte har med det att göra
Citera
2011-10-11, 17:41
Bannlyst
Citat:
Så med det uttalandet så har du varit med en hel del folk?
Sant, det är nog bättre hon säger att du inte har med det att göra

Ja. Enligt de på FB så är det på tok för många, jag kunde inte bry mig mindre dock.
Precis, och då kan vi gå skilda vägar direkt istället, så slipper man bara jobbiga diskussioner.
Citera
2011-10-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ja. Enligt de på FB så är det på tok för många, jag kunde inte bry mig mindre dock.
Precis, och då kan vi gå skilda vägar direkt istället, så slipper man bara jobbiga diskussioner.
Så du slipper undan genom att säga att du inte vet. Men hon kan inte slippa undan? Hon får varken säga att hon inte vet eller att du inte har med det att göra...?? Du är över 30, varför är detta så viktigt för dig? Jag trodde man växte ifrån detta trams...
Citera
2011-10-11, 17:52
Bannlyst
Citat:
Så du slipper undan genom att säga att du inte vet. Men hon kan inte slippa undan? Hon får varken säga att hon inte vet eller att du inte har med det att göra...?? Du är över 30, varför är detta så viktigt för dig? Jag trodde man växte ifrån detta trams...

Klart hon kan slippa undan. Men "Det har du inte med att göra" och liknande är inga svar som jag accepterar. Om hon frågar om jag har aids så tror jag inte att hon accepterar det svaret heller, vad tror du?
Vet hon inte så vet hon inte men använder hon det som ett skydd eller helt enkelt ljuger om det (dvs försäger sig senare) så... bye bye.
Jag är RUNT 30. Det är inte viktigt vilket antal hon har haft, men ärlighet är viktigt för mig. Jag förstår att svenska kvinnor inte gillar det här med ärlighet men JAG gör det. Finns en anledning till att jag inte träffar Svenska kvinnor längre.
Citera
2011-10-11, 18:02
Medlem
Citat:
Klart hon kan slippa undan. Men "Det har du inte med att göra" och liknande är inga svar som jag accepterar. Om hon frågar om jag har aids så tror jag inte att hon accepterar det svaret heller, vad tror du?
Vet hon inte så vet hon inte men använder hon det som ett skydd eller helt enkelt ljuger om det (dvs försäger sig senare) så... bye bye.
Jag är RUNT 30. Det är inte viktigt vilket antal hon har haft, men ärlighet är viktigt för mig. Jag förstår att svenska kvinnor inte gillar det här med ärlighet men JAG gör det. Finns en anledning till att jag inte träffar Svenska kvinnor längre.
Du kan inte jämnföra att inte svara med ett exakt tal med en dödlig sjukdom!
Om ärlighet är viktig, varför har du inte bättre koll så du kan svara ärligt?
Jo, jag läste att du inte gillar svenska kvinnor utan föredrar invandrare. Smaken är ju delad.
Citera
2011-10-11, 18:08
Bannlyst
Citat:
Du kan inte jämnföra att inte svara med ett exakt tal med en dödlig sjukdom!
Om ärlighet är viktig, varför har du inte bättre koll så du kan svara ärligt?
Jo, jag läste att du inte gillar svenska kvinnor utan föredrar invandrare. Smaken är ju delad.

Den är inte dödlig, finns bra mediciner nuförtiden har jag hört. Och varför skulle jag inte kunna det? Vem är du att avgöra vad jag kan jämföra med och inte? Du vill inte vara med nån som har aids, jag vill inte vara med nån som har aids eller ljuger om antalet sexpartners.
För att jag inte räknar, har aldrig gjort, vad är poängen med att räkna sina partners? Dock vet jag att de flesta gör det, av någon anledning. Fråga mig inte varför för jag har aldrig begripit det.
Men jag frågar alltid den frågan för att se HUR hon svarar, HUR hon svarar är det jag är intresserad av, inte vad hon svarar.
Citera
2011-10-11, 18:21
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkern
roligt med det där inlägget som frågar "vem som håller räkningen"...ALLA, oavsett tjej eller kille, ha ett litet räkneverk som tickar på i huvudet, that's it, så är det bara!
Stämmer inte.
Citera
2011-10-11, 18:46
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Mitt ex drog till med lite fler än sanningen, för hon tyckte det lät så lite. Hah!

Själv kommer jag ihåg namnet på alla jag kommer ihåg namnet på!
Citera
2011-10-11, 21:38
Avslutad
Jag har läst lite i tråden och det förvånar mig hur många som faktiskt har koll på hur många de fått sätt på/blivit påsatta av. Jag har bara haft ett ONS annars har det varit män jag haft någon typ av relation med/dejtat. Anses det slampigt att inte veta sitt exakta nr? Känns som så när "runt 10" inte verkar vara ett okej svar? Jag menar... man har ju legat så många år att det är lätt hänt att man glömmer någon. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in