2011-10-11, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Jag har läst lite i tråden och det förvånar mig hur många som faktiskt har koll på hur många de fått sätt på/blivit påsatta av. Jag har bara haft ett ONS annars har det varit män jag haft någon typ av relation med/dejtat. Anses det slampigt att inte veta sitt exakta nr? Känns som så när "runt 10" inte verkar vara ett okej svar? Jag menar... man har ju legat så många år att det är lätt hänt att man glömmer någon. Eller?

Säg att du inte vet istället? "runt 10" och inte veta är inte trovärdigt. Hade det vart "runt 50" eller så hade det vart mer trovärdigt att inte veta.
Citera
2011-10-11, 23:46
Medlem
Fishyscoops avatar
Måste man ha så stor koll på hur många man legat med då? Varesig man legat med 5 pers eller 50 så känns det inte så lockade att bokföra siffran direkt.

Om någon frågar så räknar jag antingen ut på plats eller så svarar jag ungefärligt, vilket i mitt fall blir "mellan 5-10". (Varken mer eller mindre, alltså. Tycker det är lite fjantigt att ljuga om antalet.)

Är det inte värre att ha legat med enbart 2 riktigt äckliga personer än med 20 stycken fräscha/snygga? Känns i mitt tycke snarare mer relevant. Hade hellre legat med en kille som varit med 20 stycken supermodeller än en snubbe som enbart legat med en alkiskärring på 50+ som luktar kiss.
Citera
2011-10-12, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyscoop
Måste man ha så stor koll på hur många man legat med då? Varesig man legat med 5 pers eller 50 så känns det inte så lockade att bokföra siffran direkt.

Om någon frågar så räknar jag antingen ut på plats eller så svarar jag ungefärligt, vilket i mitt fall blir "mellan 5-10". (Varken mer eller mindre, alltså. Tycker det är lite fjantigt att ljuga om antalet.)

Är det inte värre att ha legat med enbart 2 riktigt äckliga personer än med 20 stycken fräscha/snygga? Känns i mitt tycke snarare mer relevant. Hade hellre legat med en kille som varit med 20 stycken supermodeller än en snubbe som enbart legat med en alkiskärring på 50+ som luktar kiss.

Självklart, 100 svenska killar är mer önskvärt än 1 arab, neger eller muslim.
Citera
2011-10-12, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Säg att du inte vet istället? "runt 10" och inte veta är inte trovärdigt. Hade det vart "runt 50" eller så hade det vart mer trovärdigt att inte veta.

jag förstår hur du tänker. Men om jag säger att jag inte vet verkar det ju som att jag varit med jättemånga? Fast jag tycker att 10 st är så många att det lätt blir någon som glöms bort. Jag vet att jag legat med ungefär 12, kan ju glömt någon. Det är ju runt 10. Då borde jag alltså satsa på att säga 12, istället för "runt 10" fastän jag inte riktigt är säker? om du förstår tankegången här...
Citera
2011-10-12, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
jag förstår hur du tänker. Men om jag säger att jag inte vet verkar det ju som att jag varit med jättemånga? Fast jag tycker att 10 st är så många att det lätt blir någon som glöms bort. Jag vet att jag legat med ungefär 12, kan ju glömt någon. Det är ju runt 10. Då borde jag alltså satsa på att säga 12, istället för "runt 10" fastän jag inte riktigt är säker? om du förstår tankegången här...

Ja, men vid så låga antal så är det förvånande att man inte minns.
Citera
2011-10-12, 23:11
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Svenska tjejer knullar runt som fan, till skillnad från svenska killar som generellt sett ofta inte gör det.
Svenska tjejer blir gång på gång förförd av Casanovan som sedan dumpar henne, men hon blir hellre dumpad än att knulla med svensson-killen.

Sammanfattning:

Svensson-tjejen knullar runt som aldrig förr, blir sviken gång på gång av Casanovan.

Casanovan knullar runt som aldrig förr.

Svensson-mannen, inte sällan är oskuld till han är 30 år, eller på sin höjd har han haft två sexpartner under hela denna period.

När mannen nått 30 år, har fast jobb, är trygg och levt i celibat i 6 år då hans första förhållande avslutades, träffar han sin svenska tjej som är 28 år, som sedan tidigare haft 7 förhållanden, plus lika många älskare.

Klart som fan att hon måste ljuga, vem vill ha en madrass till flickvän?
Riktigt bra sammanfattning! En av de mest insiktsfulla här på flashback.

En sak kanske inte stämmer, jag tror snarare på att de haft 10-12 älskare och typ 8-9 förhållanden, vilket gör mitt estimat i princip 40% högre.
Citera
2011-10-13, 14:54
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Citat:
För att jag inte räknar, har aldrig gjort, vad är poängen med att räkna sina partners?
Du dumpar en trevlig tjej som inte räknar, och därmed inte kan svara exakt, men skriver i samma mening att du fattar inte poängen med att räkna?? Vilket jävla självmål!
Citera
2011-10-13, 15:16
Medlem
Mikk0s avatar
2 svarar jag. Simple as that.
Citera
2011-10-13, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Du dumpar en trevlig tjej som inte räknar, och därmed inte kan svara exakt, men skriver i samma mening att du fattar inte poängen med att räkna?? Vilket jävla självmål!

Skillnad på att vara en guldfisk och inte minnas 5-10 partners och att inte minnas 50+
Självmålet existerar bara om man är dement.
Citera
2011-10-13, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
2 svarar jag. Simple as that.

Varför svarar du två?
Citera
2011-10-13, 15:51
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Varför svarar du två?

för jag är iaf ärlig om hur många sexpartners jag haft. Jag ser ingen anledning att knulla runt när jag kan ha sex exakt när jag vill med samma person.
Citera
2011-10-13, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
för jag är iaf ärlig om hur många sexpartners jag haft. Jag ser ingen anledning att knulla runt när jag kan ha sex exakt när jag vill med samma person.

Okej, lät som det var mera ditt standard svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in