Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 17:02
  #1
Medlem
Efterbengs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=cGkd-YhMwFA

Hjälp mig att leta reda på dessa två förtvinade själar.
Vad gör dom idag? Vad är konsekvenserna från att ha deltagit med detta bidrag?
Båda två ser ju ut som två flickor i liknelse med After Dark.

Någon som att duktig på att luska fram namn?
Citera
2011-02-16, 14:57
  #2
Medlem
Nobheads avatar
Skulle nog gissa på att dem blev mobbade några år efter att dem deltagit. De själva lollar väl säkert tillbaks på klippet och tycker det är pinsamt utav helvete och undrar vad fan dem höll på med.
Citera
2011-02-16, 18:11
  #3
Medlem
Drumsticks avatar
Har för mig att en av medlemmarna blev skjuten av han Mark Chapman 1980 i New york tror jag..eller är det John Lennon jag tänker på?

Har vi deras efternamn så kan vi kolla facebook. Är sugen på lite detektivarbete.'

EDIT: Verkar som de heter Johansson.. kan bli svårt, hehe.
Ingen som vet vilken stad de bor i?
__________________
Senast redigerad av Drumstick 2011-02-16 kl. 18:18.
Citera
2011-02-16, 18:16
  #4
Medlem
Wheeler88s avatar
Ursäkta att jag hijackar din tråd men det finns en till låt som jag inte tvivlar en sekund på att dessa 3 flickor som säkert nu är i tonåren skäms rätt rejält över för hip-hop låten är verkligen usel.

Yo z - WHAAt , jag dissar vem jag vill, från maj till april. lyrics, lägg till en riktigt rolig dans till låten också.

http://www.youtube.com/watch?v=_zOa376ugWw

tänkte att vi tar denna i samma veva
Citera
2011-02-17, 11:25
  #5
Medlem
Nobheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Ursäkta att jag hijackar din tråd men det finns en till låt som jag inte tvivlar en sekund på att dessa 3 flickor som säkert nu är i tonåren skäms rätt rejält över för hip-hop låten är verkligen usel.

Yo z - WHAAt , jag dissar vem jag vill, från maj till april. lyrics, lägg till en riktigt rolig dans till låten också.

http://www.youtube.com/watch?v=_zOa376ugWw

tänkte att vi tar denna i samma veva

Herre-jävla-gud! T.o.m. jag tycker det är pinsamt att kolla på det
Citera
2011-02-17, 11:26
  #6
Medlem
Nobheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Har för mig att en av medlemmarna blev skjuten av han Mark Chapman 1980 i New york tror jag..eller är det John Lennon jag tänker på?

Har vi deras efternamn så kan vi kolla facebook. Är sugen på lite detektivarbete.'

EDIT: Verkar som de heter Johansson.. kan bli svårt, hehe.
Ingen som vet vilken stad de bor i?

Kollar du i bakgrunden när de sitter i den där silverstolen så ser det ut som Sthlm.
Citera
2011-04-10, 19:07
  #7
Medlem
William var ju med i 2times2 (något band för något tag sen) och var med i Junior Eurovision Song Contest 2007 med låten "Superstar"... Född 24 juli 1997 och går på Franska skolan i Stockholm, vad jag vet.

Den där Alex vet jag dock ingenting om.
Citera
2011-08-11, 14:38
  #8
Medlem
Efterbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mametchi
William var ju med i 2times2 (något band för något tag sen) och var med i Junior Eurovision Song Contest 2007 med låten "Superstar"... Född 24 juli 1997 och går på Franska skolan i Stockholm, vad jag vet.

Den där Alex vet jag dock ingenting om.

2 times 2
Från: Stockholm
Låt: Superstar
2 times 2 består av Conrad Olmos (12 år), William Johansson (10 år), Shenie Fogo (10 år) och Nikisha Fogo (12 år).

Tackar Så nu har jag namnet på grabben. Dags att hitta hans facebook.. Någon som har ett tips om Alex?

Youtube klippet har blivit raderat, skulle uppskattas om någon hittade det på annan ort. Söker även klippet "Mamma förlåt" från lilla melodifestivalen.
Citera
2015-11-20, 14:54
  #9
Medlem
Eirenes avatar
Hijackar tråden lite: Videon av när den helt fantastiska dängan "Coola brudar" framförs av Ida & Jessie verkar ju helt ha försvunnit från Internet - detta till mitt stora förtret! Men har det en gång sänts på TV tänker jag att det väl måste finnas någon själ där ute som säkert bandat hela skiten eller av någon annan anledning sitter inne på detta underbara framförande? Berätta för mig hur jag ska få uppleva det här igen!

Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback