Citat:
Hur kan man äga mark? Och hur långt ner i jorden äger man marken? Kan man köpa samma mark under den tidigare köpta?
Att äga mark är enbart en idé vars kraft endast beror på hur mycket man tror på det.
Saker som har hänt
Citat:
Vad är en tradition?
Saker som man gör med avsikt ofta under en längre tid
Citat:
Varför får vissa människor bestämma över andra människor?
De har vad de andra behöver, de andra tror på den auktoritet makthavaren utger sig att ha.
Vad är en kung om inte en liten naken råtta utan landets människor?
Citat:
Varför påstår vi oss vara det smartaste djuret när vi beter oss som vi gör?
Fåfänga, stolthet över vår intellekt, för att rationalisera och rättfärdiga vår corrupted and divisive behaviour. Vi känner oss helt utelämnad till våra egna öden, där ingen bryr sig om oss, ensamma på denna planet i denna kalla universum. We are in war with god. God is nature. Nature is the universe and its mathematical laws. God is orded. Everything is a system of parts forming wholes. Your body is a system of smaller parts integrating to form bigger wholes. Energy<Sub-particles<Atoms<Molecules<Compounds<Cells<organism <Multi-cellular organism. Samma för universum/gud. När gud är altruism, och vi är allt annat, är det inte konstigt att vi motsätter oss allt som har den oskuld vi har förlorat. Se runt om dig, vi är ett cancer på denna planet. Den har funnits i 4.54 billion years och det känns som att det inte finns en framtid de närmaste 200 åren

Det är för mycket att ta på få meningar. Fråga mer om du vill veta.
Citat:
Varför arbetar folk när de flesta helt uppenbart inte vill arbeta? (För att kunna köpa mat köper jag inte som argument, man kan bo där det finns mat tillgängligt året runt, ÅT ALLA!)
Power addicts som inte är älskade och saknar någon känsla av värdighet i sig själva, fyller detta tom rum med materialism, som vi vet är det aldrig tillräckligt, man måste bara ha mer och mer. Hela världen är förslavade under värdelösa ideer om vad som betyder något. Mode, bilar, kläder, tv, glamour, allt psyko skit på tv. Its a world were capitalism sucks dry the life out of everyone that isn't part of the system, vad har du för val? bli en hobo? runka på a kassa? Nej det finns inte mat till alla om ingen jobbar. Vad som behöver ändras är intentionen och målet med jobben. Det är som bara sådan som skapar destruktion belönas, och allt som nyttjar oss och vår planet är en börda. Stater som ska ha något att säga omsaken torkar corporationers röv så gdluck med det. Rösta var 4:e år du och din röst räknas, jag lovar
Citat:
Varför finns det länder när de i själva verket inte finns förutom på papper i en kartbok?
Vuxna män är små barn som kan prata lite mer komplicerat

Från månen finns det inga länder. Men vad som är mitt ska vara mitt, jag vill ha makt och pengar, om du står på mina tår så skickar jag explosiva penisar på dig :=
Citat:
Varför lever folk i en demokrati när det inte är demokrati? (vi kan folkomrösta men regeringen tar sista beslutet ändå)
demokrati?? were did that come from? es et jokku time?