2011-02-12, 14:13
Medlem
Efter att ha läst boken The Game, av Neil Strauss, så har jag märkt att han påpekar hur mycket han lärt sig utav nätgemenskapen, då andra delat av sig av sina raggningsförsök, och även tips, och råd från experter så att säga.
Då Relationer och samlevnads forumet blir överströmmat av samma trådar om och om igen, utan att få några direkt konkreta tips.
Därutav tänkte jag att ett eget forum så att säga ska enbart få innehålla tips, sen egna subforum som får innehålla berättelser, misslyckanden och analyser om vad som skall göras bättre tills nästa gång.
Tror att detta hade varit ett för jävla bra lyft till FB, då många här absolut behöver råd om hur att gå tillväga, då det är en jävla konst att lyckas få till det varje gång man vill så att säga.
Idén med detta forum är att få folk att lyckas, och dela med sig av det goda och det onda. Tänk på hur mycket som finns att lära. Är ni skeptiska, borde ni absolut tänka om, av både egna erfarenheter och andras så vet jag att mycket diskussioner, och analysering av olika raggnings tekniker lönar sig ute på fältet. Lönar sig big time.
Vad tycks?
Omröstning, om ni moderatorer håller med tack.
Senast redigerad av Triwe 2011-02-12 kl. 14:21.
Citera
2011-02-12, 14:25
Medlem
lendrygghs avatar
Det låter som en intressant idé. Relationsforumet kan definitivt behöva lite fler underkategorier; i alla fall ett subforum helt dedikerat till det otal berättelsetrådar som finns, såsom One Night Stand's som gått åt helvete!, Beter ni er också som jävla spån med er partner?, Hur blev ni av med oskulden?, mm.
Citera
2011-02-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Det låter som en intressant idé. Relationsforumet kan definitivt behöva lite fler underkategorier; i alla fall ett subforum helt dedikerat till det otal berättelsetrådar som finns, såsom One Night Stand's som gått åt helvete!, Beter ni er också som jävla spån med er partner?, Hur blev ni av med oskulden?, mm.

Tänkte mer att, det skulle bli ett eget för sig, med egna subforum som innehåller berättelser, analyser, tips.
Detta hade blivit otroligt stort, när folk märker att saker och ting funkar, och har krypt ur sina bekvämlighets-zoner så kommer detta att sprida sig otroligt fort. Det kommer att krylla av folk som vill ha mer och mer.
Jag skulle satsa stort, och låta relationer och samlevnadsforumet vara.
Citera
2011-02-13, 13:20
Medlem
Inte en enda intresserad själ?
Citera
2011-02-25, 23:00
Medlem
Då jag finner rubriken ganska så missledande, skulle jag gärna be mod att ändra titeln till

Nytt underforum: Raggning, tips, berättelser. Om möjligt.

Tack.
Citera
2011-02-26, 00:10
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Börja med att länka till trådar som kunde passa in i en sådan del. En 30 st. i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in