Efter att ha läst boken The Game, av Neil Strauss, så har jag märkt att han påpekar hur mycket han lärt sig utav nätgemenskapen, då andra delat av sig av sina raggningsförsök, och även tips, och råd från experter så att säga.
Då Relationer och samlevnads forumet blir överströmmat av samma trådar om och om igen, utan att få några direkt konkreta tips.
Därutav tänkte jag att ett eget forum så att säga ska enbart få innehålla tips, sen egna subforum som får innehålla berättelser, misslyckanden och analyser om vad som skall göras bättre tills nästa gång.
Tror att detta hade varit ett för jävla bra lyft till FB, då många här absolut behöver råd om hur att gå tillväga, då det är en jävla konst att lyckas få till det varje gång man vill så att säga.
Idén med detta forum är att få folk att lyckas, och dela med sig av det goda och det onda. Tänk på hur mycket som finns att lära. Är ni skeptiska, borde ni absolut tänka om, av både egna erfarenheter och andras så vet jag att mycket diskussioner, och analysering av olika raggnings tekniker lönar sig ute på fältet. Lönar sig big time.
Vad tycks?
Omröstning, om ni moderatorer håller med tack.