2010-12-07, 03:34
Bannlyst
Såg någon bögtråd som handlade om ingenting nyss. Den fick mig att tänka på ett ONS som inte gick så bra. Och nu när jag tänker på det så minns jag fler misslyckade ONS...

Så här gick det till:

Var ute, såg en depprockar-brud, började dissa henne. Trots detta följde hon med mig hem och väl där somnade jag ganska omgående. Mitt i natten vaknar jag emellertid av att jag spyr henne på magen och lite varstans i sängen. Sedan somnade jag om. När jag vaknade hade hon gått hem och jag har inte sett henne sen dess.

Det blev inget knull.

En annan gång slickade jag en lätt efterbliven brud i röven, skulle senare ta pisspaus och upptäckte då ett kånkelbär på nästippen. (Då jag speglade mig onyktert medan jag tvättade händerna.)

Gick ju inte heller så bra.

Så, hur lyder din historia på temat?

Dra åt helvete!
Senast redigerad av JordNeger 2010-12-07 kl. 03:36.
Citera
2010-12-07, 03:43
Medlem
poof ball hats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordNeger
Såg någon bögtråd som handlade om ingenting nyss. Den fick mig att tänka på ett ONS som inte gick så bra. Och nu när jag tänker på det så minns jag fler misslyckade ONS...

Så här gick det till:

Var ute, såg en depprockar-brud, började dissa henne. Trots detta följde hon med mig hem och väl där somnade jag ganska omgående. Mitt i natten vaknar jag emellertid av att jag spyr henne på magen och lite varstans i sängen. Sedan somnade jag om. När jag vaknade hade hon gått hem och jag har inte sett henne sen dess.

Det blev inget knull.

En annan gång slickade jag en lätt efterbliven brud i röven, skulle senare ta pisspaus och upptäckte då ett kånkelbär på nästippen. (Då jag speglade mig onyktert medan jag tvättade händerna.)

Gick ju inte heller så bra.

Så, hur lyder din historia på temat?

Dra åt helvete!

OT: Detta tråden får nog bli förflyttad till Humor istället

OnT: det närmsta misslyckade ONSet jag har haft var väll inte så illa egentigen, bara det att jag var hemma hos henne och verkligen behövde bajsa, en riktig fyllebajs under akterna...

Cheerios!
Citera
2010-12-07, 03:55
Bannlyst
Misslyckat sex är ofta humor.

Du avbröt juckandet för att bajsa? Sedan fortsatte du?
Citera
2010-12-07, 04:05
Bannlyst
Sommaren 2008 var jag på lokal i Götet, blev lite mer än måttligt salongs och hängde med en brud hem, kläderna åkte av, älskog de facto. Då jag ligger och kör henne i missionären känner jag ett kraftigt stick i ryggen, ryggar tillbaka och upptäcker en gaffel i hennes hand.

-Vafan håller du på med?
-Det är ju skönt!
-Nej för helvete, det är det verkligen inte, tar på mig kläderna och tar mig ur lägenheten snabbt som satan.

Har många gånger undrat vafan det var för fel på denna dam, aldrig riktigt kommit till konsensus med det hela.
Citera
2010-12-07, 04:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarginalMan
Sommaren 2008...

Big up!

Vad fan!

Jag skulle inte gått därifrån. Det där lät ju verkligen underhållande. Jag skulle ha blivit nyfiken och startat frågestund.

Gaffel... Fick du några rivsår eller?

Vilken Lokal var du på? Hur såg bruden ut? Stil?

Lite fetisch så där? Synthbrud?
Citera
2010-12-07, 04:43
Bannlyst
Citat:
Gaffel... Fick du några rivsår eller?

Vilken Lokal var du på? Hur såg bruden ut? Stil?

Lite fetisch så där? Synthbrud?

Inga rivsår, däremot gjorde hon hål i min hudkostym vilket resulterade i 4 stickmärken.

Jag var ute på ett ställe som heter Nivå, bruden i fråga såg ut som en snäll skolflicka, långt blont hår, tight kropp, god tandstatus, vackert leende, det är därför jag inte riktigt fått ihop pusselbitarna i varför hon högg.
Då jag i regel alltid föredrar brudar med stil och klass så var detta en smärre chock för mig, fan heller att jag skulle vara kvar där, stämningen dog liksom.
Citera
2010-12-07, 04:48
Bannlyst
Finns ju en annan jävligt smarrig händelse också nu när jag kommer att tänka på det. Killen hänger med en brud hem till henne efter krogen. Snubben är så jävla packad att han skiter på sig i sömnen. De är båda nakna eftersom de knullat tidigare på natten, snubben rullar över bruden i skiten, därefter väcker han henne, ursäkta baby, men jag tror det har hänt en olycka, du har skitit på dig.
Citera
2010-12-07, 05:10
Bannlyst
Citat:
Inga rivsår, däremot gjorde hon hål i min hudkostym vilket resulterade i 4 stickmärken.

Jag var ute på ett ställe som heter Nivå, bruden i fråga såg ut som en snäll skolflicka, långt blont hår, tight kropp, god tandstatus, vackert leende, det är därför jag inte riktigt fått ihop pusselbitarna i varför hon högg.
Då jag i regel alltid föredrar brudar med stil och klass så var detta en smärre chock för mig, fan heller att jag skulle vara kvar där, stämningen dog liksom.

Du var alltså på ett av Göteborgs värsta skräpställen, äkta WT, äkta kriminellt och omysigt. OCH DÄR hittar du en gaffelbrud!

Smög hon med sig gaffeln in i sovrummet eller hade hon den under madrassen?
Citera
2010-12-07, 05:12
Bannlyst
Citat:
Finns ju en annan jävligt smarrig händelse också nu när jag kommer att tänka på det. Killen hänger med en brud hem till henne efter krogen. Snubben är så jävla packad att han skiter på sig i sömnen. De är båda nakna eftersom de knullat tidigare på natten, snubben rullar över bruden i skiten, därefter väcker han henne, ursäkta baby, men jag tror det har hänt en olycka, du har skitit på dig.

Om det är sant, så är det en totalt jävla klockren lösning på problemet.

Fanns en tråd om en liknande grej för ett tag sen.

Tjejen borde väl fattat att det inte var hon dock, med röven torr från skit och allt, eller tänkte hon att hon kanske hade haft fekala kräkningar?
Citera
2010-12-07, 05:24
Bannlyst
Citat:
Smög hon med sig gaffeln in i sovrummet eller hade hon den under madrassen?

Vafan spelar det för roll vart hon hade gaffeln? Hon högg mig oprovocerat, jag borde ha skurit ut horans lever medans hon levde, därefter styckan henne och bränt henne i bildäck och diesel.
Citera
2010-12-07, 05:55
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Vafan spelar det för roll vart hon hade gaffeln? Hon högg mig oprovocerat, jag borde ha skurit ut horans lever medans hon levde, därefter styckan henne och bränt henne i bildäck och diesel.

Och hon hade säkert gjort samma sak med dig
Citera
2010-12-07, 05:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Och hon hade säkert gjort samma sak med dig

Din mamma måste ha jobbat som hyttstäderska på ålandsbåten och halkat i en pissfläck, blivit gravid och fått dig. Hur känns det att din egen mor har smittat dig med AIDS? Gå med gud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in