2011-02-12, 16:39
Medlem
nycklars avatar
Inga nyheter att den familjen är högervriden, försöker utge sig för att vara vänster men här sken verkligheten igenom.
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nostash
Jävla vänsterpropaganda.

Bröderna som var målsägare började slåss och hotade sen med Black Cobra.

Erik försvarade sig och kallade en person blatte för att provocera tillbaka och det är han som får all skit.

ja det är skandal att han får skit för detta,men det är ju hans far som bestämt att det är så det skall vara
Medlem
Exoplanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Undrar om han utesluts ur familjen nu? Förutsatt att det nu stämmer.

Bögar hela bunten.

Han får nog flytta in i skjulet på gården, eller så hyllas han vid matbordet.
2011-02-12, 16:45
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
Jag skriver bara vad jag vet till 100%. Hyser rasistiska åsikter? driver du?! det står i domen att erik kallat honom för jävla blatte. och det stämmer inte ens

Nej det står att den andra killen hävdar att Erik kallade honom blatte.
2011-02-12, 16:45
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
mm och du tror det skulle funka i praktiken?
Du och Erik verkar då vara riktiga anarkister och fascister. För som du resonerar betyder det att det borde bli lagligt att stjäla. För hur skulle det i praktiken fungera att fånga alla som stjäl något?
2011-02-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Nej det står att den andra killen hävdar att Erik kallade honom blatte.

Den andra killen som är misshandlarens bror ja. sen finns det 2 till vittnen som är mina och eriks polare som vet att erik inte sa någonting rasistiskt.
2011-02-12, 16:54
Medlem
Citat:
Hur ska vår statsminister lära oss, hans folk, att leva rätt när han inte ens kan tygla sin egen son från att behandla kulturberikarna som skit?

Mångkultur ÄR härligt!

Som straff tycker jag det ska ska bussas "flyktingar" och trashinvandrare till Taby, där PK folket bor.

Har detta ännu rapporterats i media?

Jag ser fram emot en intressant debatt om rättssäkerheten.
2011-02-12, 16:54
Medlem
Citat:
Du och Erik verkar då vara riktiga anarkister och fascister. För som du resonerar betyder det att det borde bli lagligt att stjäla. För hur skulle det i praktiken fungera att fånga alla som stjäl något?

Nej det är klart det inte är lagligt, men fortfarande skulle det aldrig gå att sätta dit vartenda liten tuggummi-snattare, och vartenda liten 16-åring som sitter och smuttar på en 3.5 cider. Du fattar ju typ inte ens själv vad du skriver?
2011-02-12, 16:56
Medlem
Shifflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Roligaste tråden på länge!!!
Men vissa saker kan vi slå fast.
1. Reinfeldst avkomma verkar inte hålla sig till den officella bilden av mångkultur!!!(kanske för att han lever i den och drabbas av den? )
2. Åldersskillnaden är inte så hemskt stor mot Petszäll,samt att Reinfeldtavkomman är aktiv i MUF.
Varför skriver inte media om saken ,speciellet som lille Reinfeldt faktiskt begått brott?

Petzäll är 22 = myndig och dessutom plockar han 60 papp i månaden från skattebetalarna (som nu har blivit en sjukpenning pga för mycket groggfester...). Det är en jävla skillnad skulle jag säga. Klart som fan han ska bevakas. Reinfeldts grabb får för min del vara nynazist, antifascist eller allergiker, jag bryr mig inte om honom. Det är hans far som ska granskas!
2011-02-12, 16:58
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Haha ellerhur. Flashback är så jävla töntigt ibland, större skvallerkärringar får man leta efter. Att ta ut faderns åsikter på hand 16-åriga son...usch, äckliga patrask.
Varför vi går till så hårt angrepp är för att Sveinfeldt är en av de värsta förrädarna i svensk historia. Så som vi behandlar denna situationen är precis så som media och Sveinfeldt behandlar sverigevänliga. Tror du seriöst att vi inte kommer utnyttja situationen? Ska vi bara sitta här och ta all jävla skit i världen?
Skulle inte tro det.
2011-02-12, 16:59
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Haha ellerhur. Flashback är så jävla töntigt ibland, större skvallerkärringar får man leta efter. Att ta ut faderns åsikter på hand 16-åriga son...usch, äckliga patrask.

Nu är det ju så att fadern trots allt är statsminister och propagerar dagligen för att mångkultur är bra. Även uttalat sig om att i princip så är alla svenskar rasister och röstar man på SD så får man skylla sig själv, alternativt tåla lite stryk/påhopp. Varför skulle då hans son då klara sig undan mobben på fb när andra människor får utstå mobben i samhället och utav politiker då de "sätter sig emot"? Förstår du hur allt hänger ihop?

Citat:
Fråga någon på syjuntan.

Haha sämsta repliken någonsin.
2011-02-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
Petzäll är 22 = myndig och dessutom plockar han 60 papp i månaden från skattebetalarna (som nu har blivit en sjukpenning pga för mycket groggfester...). Det är en jävla skillnad skulle jag säga. Klart som fan han ska bevakas. Reinfeldts grabb får för min del vara nynazist, antifascist eller allergiker, jag bryr mig inte om honom. Det är hans far som ska granskas!

äntligen någon som skriver vettigt. Varför bry sig om sonen (när dessutom alla i hans närhet vet att han inte är rasist osv) när det är hans farsa som är statsminister, inte han själv. Och för retardet som skrev förut så är det Eriks bror Gustav som är aktiv i MUF, inte Erik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in