2011-02-12, 16:26
Medlem
psykologjannes avatar
Han läser uppenbarligen på Flashback

http://cl.ly/3H0g1O2X2Q2V1A3s1B3j
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Så din kompis blev verbalt mobbad av en kille som var 3 år yngre?
Har man en mäktig far blir man kanske lite kaxig.
Medlem
men ditt lilla mongo, killen som slog erik reinfeldt hittade på att erik kallat honom jävla blatte för att få ett lindrigare straff.. jag har två andra polare som också var där när det hände dessutom som säger samma sak.. och det jag blir så jävla fittirriterad på är att varför bryr sig alla så mycket om liksom han håller i en jävla cider?!?! och vem bryr sig ifall han har kallat någon blatte (vilket ha inte ens gjorde) AAAAAAH FÅR DAMP
2011-02-12, 16:28
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
grejen är att ingen av er har ju nån jävla aning vad ni snackar om!! jag är en av eriks bästa polare och hänger med honom nästan varje helg. dessutom går jag i samma klass som killen erik bråkade med. och jag är helt säker på att han och hans brorsa hittar på att erik sagt jävla blatte. de ville slå honom för att de anser att han e en rasist, vilket han inte ens är. Och att erik står och dricker en 4% smirnoff ice på sin profilbild, VEM FAN BRYR SIG?! gör vilken ungdom som helst. 99% av er som påstår saker om erik är är ju retards som inte har nån aning om hur det egentligen står till

Välkommen tillbaka om 2 år, hälsa erik att det var bra gjort av han!

Och det är olagligt att dricka när man är under 18 år, du kanske inte visste det heller.
2011-02-12, 16:29
Medlem
Erk Swedes avatar
Roligaste tråden på länge!!!
Men vissa saker kan vi slå fast.
1. Reinfeldst avkomma verkar inte hålla sig till den officella bilden av mångkultur!!!(kanske för att han lever i den och drabbas av den? )
2. Åldersskillnaden är inte så hemskt stor mot Petszäll,samt att Reinfeldtavkomman är aktiv i MUF.
Varför skriver inte media om saken ,speciellet som lille Reinfeldt faktiskt begått brott?
2011-02-12, 16:30
Medlem
Run3s avatar
Citat:
men ditt lilla mongo, killen som slog erik reinfeldt hittade på att erik kallat honom jävla blatte för att få ett lindrigare straff.. jag har två andra polare som också var där när det hände dessutom som säger samma sak.. och det jag blir så jävla fittirriterad på är att varför bryr sig alla så mycket om liksom han håller i en jävla cider?!?! och vem bryr sig ifall han har kallat någon blatte (vilket ha inte ens gjorde) AAAAAAH FÅR DAMP
Du har tur som sitter dold bakom en Flashback-profil, för annars hade du haft DO över dig vid det här laget. Du verkar nämligen också hysa rasistiska åsikter - icke bra!
2011-02-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Och det är olagligt att dricka när man är under 18 år, du kanske inte visste det heller.

i sånt fall ska man sätta dit 90% av sveriges 15-17 åringar... skulle funka skitbra
2011-02-12, 16:33
Medlem
AJ37s avatar
Det som är intressant är åsikterna kontra Fredrik, resten är väl bara skvaller.
2011-02-12, 16:33
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Det kan dessutom vara fråga om langning. Familjen Reinfeldt på förhör hos polisen nästa vecka? Kanske kan boka in ett möte på socialen samtidigt.
2011-02-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du har tur som sitter dold bakom en Flashback-profil, för annars hade du haft DO över dig vid det här laget. Du verkar nämligen också hysa rasistiska åsikter - icke bra!

Jag skriver bara vad jag vet till 100%. Hyser rasistiska åsikter? driver du?! det står i domen att erik kallat honom för jävla blatte. och det stämmer inte ens
2011-02-12, 16:37
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
i sånt fall ska man sätta dit 90% av sveriges 15-17 åringar... skulle funka skitbra

Ja det skulle man egentligen eftersom det är olagligt. Likaså att alla misshandelsfall skulle lösas och även morden.

Nu ser ju verkligheten annorlunda ut eller hur? Om du tycker det är en dum lag kan du ju be Eriks pappa att kanske lägga en motion i riksdagen om att sänka åldern till 16 år? Eftersom han är statsminister så har han ju ganska stort inflytande på de andra drönarna.
2011-02-12, 16:37
Medlem
Trammiss avatar
Bor i Täby och känner till den lilla skithögen Erik.
Ska tydligen vara en otroligt uppkäftig snubbe som förtjänar att bli grovt misshandlad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in