2011-02-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakasmet
WT-SD:arna slår sig för bröstet och tänker:
"Det är väl det vi har sagt hela tiden, blattarna är ska ut! Och nu tycker t.o.m. Sveriges statsministers son som oss, även om han sa det under stridens hetta. Men han tycker egentligen som vi, att blattarna är dumma i huvudet".

Exakt som du gör, så tar man för givet att Erik verkligen har sagt dessa ord, fast det inte finns några som helst bevis på att det verkligen hände. Ord står mot ord.

Det finns en juridisk fällande dom, pappskalle. Förövrigt bor jag i innerstaden och är mer utbildad än du någonsin komme att bli. Så om jag vore dig skulle jag föra fram sakargument, eller ironi, om du föredrar det.
2011-02-12, 17:31
Medlem
Bengrots avatar
Familjen Reinfeldt är rasister och invandringshatare. Den slutsatsen tycker jag är helt relevant att dra efter att ha läst den här tråden.
2011-02-12, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
Det jag försöker få fram är att Erik Reinfeldt är inte rasist, han sa inte jävla blatte till killen, vare sig det vore rätt eller fel har jag aldrig kommenterat

Som sagt, han är fälld i domstol. Det är det vi diskuterar. Om det är rättvisst eller sant kan du diskutera med hans pappa, det är han som är ansvarig för lagtsiftningen i det här landet, en lagstiftning som gör "hatbrott" extra beaktansvärda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
Det jag försöker få fram är att Erik Reinfeldt är inte rasist, han sa inte jävla blatte till killen, vare sig det vore rätt eller fel har jag aldrig kommenterat

Killen var väl en jävla blatte?
Medlem
charles1s avatar
Jag kan bara svara för mig själv, men jag känner Erik hyfsat bra då jag var hans fotbollstränare i 1.5års tid.

Erik gillar gärna stå i centrum och var faktiskt en av dom som krigade mest på planen, kämpade, skrek och var gärna lite stöddig mot domaren.

Om man träffar Erik så får man uppfattningen om att han är väldigt kaxig. Han berättar mer än gärna om sina olika tjejer och var även den som var lite av ledaren när han kommer i en grupp.

Erik fick skjuts av SÄPO till och från träningarna och vi hade en bra relation med SÄPO, med timing med träningstider osv. Detta var dock inget Erik gick runt och skröt om på träningarna typ att "Nu ska jag åka hem med SÄPO "

Denna "Dennis Imeholm" är en riktig sopa, som hänger i Mörby Centrum på helgerna med en fot upp mot väggen. Står och röker och hänger med blattesnubbar, dom tror dom äger hela Centrumet. Har stött på han där på sena kvällar efter krogen och då står han där trots att klockan är Halv fyra och röker med sina polare.
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztah
Svenskar är inget folk, eller ras. Alltså Så är en svenskar en nationalitet. Inget annat. Reinfeldt har aldrig sagt att svenskar inte tillhör sin nationalitet. Reinfeldt är bäst. Ni låtsasnassar är bara pinsamma.
Visst är det så, du tillhör det utvalda folket va?
2011-02-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Familjen Reinfeldt är rasister och invandringshatare. Den slutsatsen tycker jag är helt relevant att dra efter att ha läst den här tråden.

Kan man som vanlig medelsvensson tolka det på något annat sätt? Skrämmande samhällsutveckling.
2011-02-12, 17:34
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Det finns inget i trådstarten som är ett väsentligt diskussionsunderlag rörande integration och invandring.

TS får omformulera sig och starta en tråd under aktuella brott eller skvaller.

Tråd stängd.

/Mod
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in