Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Varför vi går till så hårt angrepp är för att Sveinfeldt är en av de värsta förrädarna i svensk historia. Så som vi behandlar denna situationen är precis så som media och Sveinfeldt behandlar sverigevänliga. Tror du seriöst att vi inte kommer utnyttja situationen? Ska vi bara sitta här och ta all jävla skit i världen?
Skulle inte tro det.
Buhu på dig

Vad för positivt kommer det ut av denna debatt? Ni är jagar ju främlingsfientliga åsikter värre än pk-maffian, om det ens är sant att han kallade honom för blatte. Nu är det så att vi lever i ett fritt land och erik behöver inte bli moderat som far sin. Ni har iallafall gjort det väldigt klart för honom vilket parti som inte stöttar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Nu är det ju så att fadern trots allt är statsminister och propagerar dagligen för att mångkultur är bra. Även uttalat sig om att i princip så är alla svenskar rasister och röstar man på SD så får man skylla sig själv, alternativt tåla lite stryk/påhopp. Varför skulle då hans son då klara sig undan mobben på fb när andra människor får utstå mobben i samhället och utav politiker då de "sätter sig emot"? Förstår du hur allt hänger ihop?
Jag tror inte du fattar hur det hänger ihop. Nu ska jag ge dig ett tips: Om jag var SD:are skulle jag istället lyfta fram varför han sade detta, om nu han sade detta. Inte för att ta ut hämnd för pappans åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Haha sämsta repliken någonsin.
Det är precis vad ni är. Det är därför denna tråd ligger i I&I och inte i brottsforumet. Det är inget som ska diskuteras här, det är bara oneliners.