2011-02-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shifflet
Petzäll är 22 = myndig och dessutom plockar han 60 papp i månaden från skattebetalarna (som nu har blivit en sjukpenning pga för mycket groggfester...). Det är en jävla skillnad skulle jag säga. Klart som fan han ska bevakas. Reinfeldts grabb får för min del vara nynazist, antifascist eller allergiker, jag bryr mig inte om honom. Det är hans far som ska granskas!

Det skulle han, om Sverige varit ett vanligt land med vanlig media och medelbågavade politiker.
2011-02-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
...

Jadu "Brookus", ditt försök att göra en höna av en icke existerande fjäder verkar funka sådär.
Om du i lugn och ro läser igenom dina egna inlägg inser du förmodligen hur "fjantiga" dessa ter sig i ett lite större perspektiv.
2011-02-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
äntligen någon som skriver vettigt. Varför bry sig om sonen (när dessutom alla i hans närhet vet att han inte är rasist osv) när det är hans farsa som är statsminister, inte han själv. Och för retardet som skrev förut så är det Eriks bror Gustav som är aktiv i MUF, inte Erik.

Domen talar för sig själv, uppenbarligen är han en dold rasist. Kan det vara ett tonårigt fadersuppror? Kanske något att stödja istället..
Medlem
Inte ens statsministerns son går fri från kulturberikningen. Så illa är det i Sverige numera. När blir Kungen hotad av OG måntro?
Medlem
Ni SD:are börjar verkligen målas av den politiska penseln nu. Ett tag trodde man ju att SD och PP var de enda partierna som försökte hålla sig till sanningen.

Men ju mer ni kommit in i det politiska väsendet, desto mer har ni blivit präglade av de lögner och smussel som försigår bakom lykta dörrar.

Och när SD:are börjar ljuga hej vilt, då är vi ute på riktigt hal is. Då blir tex en sån här "nyhet" förfalskad och "WT-SD:aren" går på myten direkt.

Och tyvärr är ju de flesta SD-are WT. Det kommer sluta med att den verkliga politiska agendan som SD står för kommer att komma i skymundan, och det som många haft som farhåga kommer att besannas; SD fylls med rasister och nazister. Och därmed är SD undergången.
2011-02-12, 17:03
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologjanne
Han läser uppenbarligen på Flashback

http://cl.ly/3H0g1O2X2Q2V1A3s1B3j
Sorry Erik, men värdegrundsarbetet är viktigare än ditt eget välbefinnande.

Jag personligen kan inte stå här och se på när statsministerns son delar in samhället i vi och dom.
2011-02-12, 17:04
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
äntligen någon som skriver vettigt. Varför bry sig om sonen (när dessutom alla i hans närhet vet att han inte är rasist osv) när det är hans farsa som är statsminister, inte han själv. Och för retardet som skrev förut så är det Eriks bror Gustav som är aktiv i MUF, inte Erik.
Varför ska media konstant rota i SDs förflutna? Varför påstår media att Nationaldemokraterna är nazister för att de går salemmarschen?
2011-02-12, 17:05
Medlem
det står nu klart att lill-erik från marocco är en rasist.
reinfeldt har försummat sina barn, och har uppenbarligen inte lärt erik allas lika värde!

som straff för erik dammsuga sitt rum själv en vecka. kommer bli tufft får både fredrik och erik.
fredrik gillar ju som bekant att städa.

erik är rasist, så vänstern har rätt att slå honom. det säger fredrik. att rasister får skylla sig själva
dödsnazistrasister kan också slå erik, för han har negerblod i sina ådror. men rasisterna kan bara säga att de är vänster, och hävda att de slog honom för de är för 'allas lika värde'

erik kan således bli slagen av precis alla.
tuff sits
2011-02-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakasmet
Ni SD:are börjar verkligen målas av den politiska penseln nu. Ett tag trodde man ju att SD och PP var de enda partierna som försökte hålla sig till sanningen.

Men ju mer ni kommit in i det politiska väsendet, desto mer har ni blivit präglade av de lögner och smussel som försigår bakom lykta dörrar.

Och när SD:are börjar ljuga hej vilt, då är vi ute på riktigt hal is. Då blir tex en sån här "nyhet" förfalskad och "WT-SD:aren" går på myten direkt.

Och tyvärr är ju de flesta SD-are WT. Det kommer sluta med att den verkliga politiska agendan som SD står för kommer att komma i skymundan, och det som många haft som farhåga kommer att besannas; SD fylls med rasister och nazister. Och därmed är SD undergången.

Vad dillar du om, går du på något? Eller är partifunktionär för M? Det diskuteras en dom här, är det något att fövåna sig över när Sveriges största multikulturförspråkare efter Måna visar sig ha en son som använder blatte som skällsord? Frågan är om SD ska försöka sig på en rekrytering här?
2011-02-12, 17:09
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Varför vi går till så hårt angrepp är för att Sveinfeldt är en av de värsta förrädarna i svensk historia. Så som vi behandlar denna situationen är precis så som media och Sveinfeldt behandlar sverigevänliga. Tror du seriöst att vi inte kommer utnyttja situationen? Ska vi bara sitta här och ta all jävla skit i världen?
Skulle inte tro det.
Buhu på dig Vad för positivt kommer det ut av denna debatt? Ni är jagar ju främlingsfientliga åsikter värre än pk-maffian, om det ens är sant att han kallade honom för blatte. Nu är det så att vi lever i ett fritt land och erik behöver inte bli moderat som far sin. Ni har iallafall gjort det väldigt klart för honom vilket parti som inte stöttar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Nu är det ju så att fadern trots allt är statsminister och propagerar dagligen för att mångkultur är bra. Även uttalat sig om att i princip så är alla svenskar rasister och röstar man på SD så får man skylla sig själv, alternativt tåla lite stryk/påhopp. Varför skulle då hans son då klara sig undan mobben på fb när andra människor får utstå mobben i samhället och utav politiker då de "sätter sig emot"? Förstår du hur allt hänger ihop?
Jag tror inte du fattar hur det hänger ihop. Nu ska jag ge dig ett tips: Om jag var SD:are skulle jag istället lyfta fram varför han sade detta, om nu han sade detta. Inte för att ta ut hämnd för pappans åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Haha sämsta repliken någonsin.
Det är precis vad ni är. Det är därför denna tråd ligger i I&I och inte i brottsforumet. Det är inget som ska diskuteras här, det är bara oneliners.
2011-02-12, 17:10
Medlem
Shifflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Domen talar för sig själv, uppenbarligen är han en dold rasist. Kan det vara ett tonårigt fadersuppror? Kanske något att stödja istället..

Ungdomar drar sig ofta till extremer innan de växer upp och inser att verkligheten inte är svart eller vit. Då han knappast lär gå med i AFA så kan jag mycket väl tänka mig att han lockats lite av det högerextrema, men som sagt. Grabben är bara en omogen 16-åring. Som så många andra.
2011-02-12, 17:15
Bannlyst
Svenskar är inget folk, eller ras. Alltså Så är en svenskar en nationalitet. Inget annat. Reinfeldt har aldrig sagt att svenskar inte tillhör sin nationalitet. Reinfeldt är bäst. Ni låtsasnassar är bara pinsamma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in