2011-02-12, 16:02
Medlem
gayssons avatar
Reinfeldt kanske borde herdersmörda sin son, det ligger väl rätt i tiden med hedersmord?
2011-02-12, 16:04
Medlem
Ironiskt värre!

Men absolut, fortsätter det mångkulturella experimentet och massinvandringen till Sverige så kommer inte ens våra kära eliter: pk-politikerna, pk-chefredaktörerna, pk-journalisterna m fl komma undan längre.

De, eller åtminstone deras barn, kommer att drabbas hårt - precis som många vanliga svenskar drabbas dagligen i t.ex. de mångkulturella lyckorikena Malmö och Södertälje.
Visst är det djupt tragiskt med personrån och misshandel och inget jag önskar någon. Men samtidigt har det gått så långt att jag nästan tycker det är rättvist att dessa personer som pådyvlar andra en sjuk ideologi också själva ska drabbas av dess negativa konsekvenser.
2011-02-12, 16:09
Medlem
BocadilloLocos avatar
Jag fattar inte, Erik ser ju själv ut som en ganska sliskig t.ex marockan http://jennifernyberg.blogg.se/images/2010/29276_399040789189_616164189_4001095_1502785_n_966 45001.jpg

Är Erik adopterad?
2011-02-12, 16:13
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirox
Tyvärr skulle media aldrig skriva om det. Dom kommer göra allt för att dölja det här med Erik nu, PK-media får ju trots allt betalt av PK-regeringen.

En internationell jämförelse:

När Tony Blairs son Euan arresterades för fylleri, så rapporterade både BBC och pappermedia.

Thursday, 6 July, 2000

"Prime Minister Tony Blair's 16-year-old son Euan has been arrested for being drunk and incapable. The teenager, who was celebrating the end of his GCSE exams, was found by police officers in Leicester Square, in London's West End, at about 2300 BST on Wednesday.

The incident comes just days after Tony Blair suggested on the spot fines for drunken and disorderly behaviour. ..."

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/822238.stm...

Sist i artikeln: "The incident comes two and a half years after Home Secretary [inrikesminister] Jack Straw's teenage son William was cautioned after being caught selling cannabis to a tabloid newspaper reporter."

------

I svenska media råder däremot störsssta möjliga tysssstnad... sssch...
2011-02-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Jag fattar inte, Erik ser ju själv ut som en ganska sliskig t.ex marockan http://jennifernyberg.blogg.se/images/2010/29276_399040789189_616164189_4001095_1502785_n_966 45001.jpg

Är Erik adopterad?
Det är nog bara släktarvet

Citat:
Farfarsfarfar var "kannibal"

Han var mulatt - och sa att han åt människor.

John Hood är Sveriges statsministers farfars farfar.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article441739.ab
Men rent juridiskt kan en negrättling som själv mao är sk "blatte" fällas för att kalla en annan person för blatte?

________
Senast redigerad av Spengler 2011-02-12 kl. 16:25.
2011-02-12, 16:14
Medlem
AckaDemikers avatar
Detta visar väl bara vilken låtsasvärld våra politiker lever? T.o.m Reinfeldts 16-åriga son inser att något är ruttet i gamla Svedala.
2011-02-12, 16:18
Medlem
Run3s avatar
Undrar om han utesluts ur familjen nu? Förutsatt att det nu stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Teddeh
Erik var även i bråk förra veckan och slog ner en kille med sina vänner och hotar att två andra killar står inför samma öde.

Edit: Här är Erik och "Boisen" http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/155641_477488217445_611267445_5576803_7672097_n.jp g
Bögar hela bunten.
2011-02-12, 16:18
Medlem
grejen är att ingen av er har ju nån jävla aning vad ni snackar om!! jag är en av eriks bästa polare och hänger med honom nästan varje helg. dessutom går jag i samma klass som killen erik bråkade med. och jag är helt säker på att han och hans brorsa hittar på att erik sagt jävla blatte. de ville slå honom för att de anser att han e en rasist, vilket han inte ens är. Och att erik står och dricker en 4% smirnoff ice på sin profilbild, VEM FAN BRYR SIG?! gör vilken ungdom som helst. 99% av er som påstår saker om erik är är ju retards som inte har nån aning om hur det egentligen står till
2011-02-12, 16:19
Medlem
okok1s avatar
Betyder det här att hela familjen är rasister?
2011-02-12, 16:21
Medlem
KillForSatans avatar
Något måste göras omedelbart! Media måste genast ta upp fenomenet "nazistsläkten reinfeldt" och gå till botten med det här. Inte kan vi ha en nazistisk statsminister?!? Känner familjen reinfeltds vänner och kollegor till det här, är dom också nazister måhända?

En sak är klar, och det är att det måste bli konsekvenser för dessa människohatare som inte ser att vi alla är lika mycket värda oavsett hudfärg och ursprung. AGERA!!!!
2011-02-12, 16:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
grejen är att ingen av er har ju nån jävla aning vad ni snackar om!! jag är en av eriks bästa polare och hänger med honom nästan varje helg. dessutom går jag i samma klass som killen erik bråkade med. och jag är helt säker på att han och hans brorsa hittar på att erik sagt jävla blatte. de ville slå honom för att de anser att han e en rasist, vilket han inte ens är. Och att erik står och dricker en 4% smirnoff ice på sin profilbild, VEM FAN BRYR SIG?! gör vilken ungdom som helst. 99% av er som påstår saker om erik är är ju retards som inte har nån aning om hur det egentligen står till
Ta nu och lugna ner dig lille vän. Med tanke på hur upprörd du blir verkar det allt finnas en hund begraven här, något du försöker dölja. Hursom får du komma med riktiga bevis, för när du säger att du är vän med en dödsrasist blir det lite svårt att tro på ditt ord.
2011-02-12, 16:24
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henokbr0r
Vafalls, är Erik Reinfeldt nazist OCH anarkist??? Hoppas socialen får nys om det här och kontaktar Fredde och Erik för ett möte på socialkontoret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in